Adult Breastfeeding

roos

Adult Breastfeeding

Bericht door roos »

Graag hoor ik jullie (graag serieuze) aanmerkingen, opmerkingen over 'adult breastfeeding' ofwel borstvoeding geven/ontvangen voor volwassenen (voor wie het niet wist: je hoeft hiervoor niet zwanger te zijn).

Er zijn diverse sites over deze fetish ik geef er hier een:

http://www.landmilkhoney.com/lactation2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
JJV

Re: Adult Breastfeeding

Bericht door JJV »

hmja..
heb iemand èrg verbaasd met clamps en suctioncups.. dat ze nog wat afscheidde terwijl'r jongste al 15 is

was niet expres overigens
(en op zich heb ik niet ècht iets met't fenomeen)
~\v/~
phedre

Bericht door phedre »

wordt ook wel gedwongen lactatie genoemd, en is wel op gang te krijgen door maarr continu te vragen en eventueel ondersteund met maagtabletten (dom peridon).

Mijn intrigeert het wel heel erg, maar nog nooit iets mee gedaan. Wel gechat met een meisje dat het heeft ondergaan en is getransformeerd tot human cow...
kitten

Bericht door kitten »

Domperidon is 1 woord, al is 2 woorden in de context leuker hihihi!

Toen ik aan BDSM begon, lacteerde ik nog. Ik heb idd meer dan eens meegemaakt dat een gesprekspartner bijzonder geïntrigeerd was dat te horen (het kwam ter sprake vanwege enkele harde grenzen die ik daardoor had). Het opnieuw op gang brengen is een stuk makkelijker dan zonder enige zwangerschap op gang brengen. En zelfs dat is niet te onderschatten moeilijk hoor.

Heb je er persoonlijke interesse in, roos?

@JJV: zonder enige voorbereiding spontane melkproductie (of iig afscheiding uit de tepel) is een alarmbel! Kan een symptoom zijn van borstkanker. Dus ik weet niet hoe lang het al geleden is...?
fantashe

Bericht door fantashe »

Als deze in het 'ik heb nog nooit' topic had gestaan, had ik niet geweten wat ik had moeten antwoorden. Nee, echt melk gaven ze niet... maar door een zeer diep mindcontrol-gebeuren dat een schijnzwangerschap tot stand bracht, had ik weldegelijk lekkende borsten... Het zal niet de laatste keer zijn, dat ik er mee te maken krijg, vrees ik... maar goed, het draadje loopt. Misschien volgt er meer... (hope not...)
JJV

Bericht door JJV »

kitten schreef: @JJV: zonder enige voorbereiding spontane melkproductie (of iig afscheiding uit de tepel) is een alarmbel! Kan een symptoom zijn van borstkanker. Dus ik weet niet hoe lang het al geleden is...?
zal de dame in kwestie inseinen..
maar bewerken met klemmen èn suctioncups valt niet onder voorbereiden?
~\v/~
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Als je dat al weken dagelijks doet dan is het voorbereiding. Spontane lactatie kost wel wat moeite om op te wekken. Progesteron-achtige stoffen zoals domperidone helpen hierbij. Al moet je wel een sterke variant hebben. De dosering die vrij in de handel te krijgen is is niet hoog genoeg om opzichzelf significant resultaat te leven. Met wat volharding, voornamelijk massages en stimulatie (goede borstkolf) is er best resultaat te krijgen.

Ja ik heb me er aardig in ingelezen. Je kan veel informatie vinden als je zoekt op Adult Nursing Relation(ship) of ANR.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
roos

Bericht door roos »

kitten schreef:Domperidon is 1 woord, al is 2 woorden in de context leuker hihihi!

Toen ik aan BDSM begon, lacteerde ik nog. Ik heb idd meer dan eens meegemaakt dat een gesprekspartner bijzonder geïntrigeerd was dat te horen (het kwam ter sprake vanwege enkele harde grenzen die ik daardoor had). Het opnieuw op gang brengen is een stuk makkelijker dan zonder enige zwangerschap op gang brengen. En zelfs dat is niet te onderschatten moeilijk hoor.

Heb je er persoonlijke interesse in, roos?

@JJV: zonder enige voorbereiding spontane melkproductie (of iig afscheiding uit de tepel) is een alarmbel! Kan een symptoom zijn van borstkanker. Dus ik weet niet hoe lang het al geleden is...?
Ik heb 2 kinderen een jaar gevoed, het is ruim 10 jaar geleden dat ik voor het laatst borstvoeding gaf aan mijn jongste kind. Het voeden ging heel goed, het kostte veel moeite om de melkproductie uiteindelijk te stoppen (heb medicijnen moeten nemen).

Mij is aangeraden om fenegriek en vlierbessensap te nemen om de voeding weer op gang te brengen. Hoewel een minnaar tegen me zei dat er vocht uit mijn tepels kwam als hij er hard aan zoog (heel hard, ik had vaak gescheurde tepels van hem en korstjes), hij kneede mijn borsten ook uitgebreid.

Ja, ik heb er persoonlijk interesse in maar weet nog niet of ik het ook echt in praktijk wil of ga brengen.
kitten

Bericht door kitten »

roos schreef:Het voeden ging heel goed, het kostte veel moeite om de melkproductie uiteindelijk te stoppen (heb medicijnen moeten nemen).
Het is normaal wanneer je langer dan een paar weken borstvoeding hebt gegeven, dat je nog lang blijft lekken. Moeders willen dan ook onder de douche nog wel eens knijpen om te zien of er nog wat uit komt en zelfs dat kán de productie nog in stand houden. :lol: Ik heb nog bijna een jaar "gelekt" nadat de laatste gestopt was.
roos schreef:Mij is aangeraden om fenegriek en vlierbessensap te nemen om de voeding weer op gang te brengen.
Geen idee of ze helpen, maar dan nog hooguit ter ondersteuning. Je hebt echt stimulans nodig om productie te krijgen. Vaak, vooral heel vaak. Elke 2-3 uur zeker wel.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Bij mij is het ook al heel lang geleden dat ik borstvoeding gaf. Ik heb echter wel langdurig borstvoeding gegeven en ik had er destijds zelfs last van dat ik veel te veel melk produceerde (hyperlactatie, weet ik nu pas). Het was ook bijna niet te stoppen en zelfs nu nog heb ik vrij snel opnieuw melk, hoewel het dan om een hele kleine hoeveelheid gaat. (ja, alleen na stimulatie, daar let ik wel op)
Een paar maanden geleden had ik na een vrij heftig spel natte plekken in mijn t-shirt, precies bij mijn tepels. En de dag daarna heb ik dan het bekende gevoel van stuwing in mijn borsten en dat kan wel dagen zo blijven.
In de tijd dat ik borstvoeding gaf, mocht mijn man mijn borsten niet eens aanraken. Ik denk dat het een diep ingebakken taboe is.
En dan zie ik nu dat er liefhebbers voor zijn....daar moet ik toch wel even van slikken. Een dubbel gevoel :roll:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

In fenegriek (en meer planten in de anijs en venkel hoek) zitten ook stoffen die te maken hebben met melkproductie of je lichaam het benodigde laten aanmaken (prolactine). Maar van een kopje fenegriek thee wordt je nog geen Bertha 24. Daar zijn de hoeveelheden gewoon te klein voor. Net zoals de dosering van domperidon voor maagklachten te laag is. Ik weet niet meer precies wat normaal is voor maagklachten. Maar het komt erop neer dat je iets van het 3 of 5 voudige moet nemen voor serieuze lacterende effecten. Zeker als je noot zwanger bent geweest. Het is meer een alle beetjes helpen kwestie.

Regelmatige stimulatie is het belangrijkste. Dagelijks en meerdere keren per dag massage of stimulatie is nodig. En een positieve instelling. Ik heb meerdere berichten gezien die bevestigen dat "mind over matter" in borsten enige stand houdt. De hersenen kunnen vanuit het onbewustzijn ook de lactatie beinvloeden. Zo kan het dat adoptie moeders kinderen kunnen zogen. (Met de hulp van wat medicatie)

Wat is je taboe cmeermin? Je kan lactatie onder volwassenen op meerdere manieren beleven. Als iets vernederends, iemand laten verworden tot melkkoe. Als iets dominants door er een opvoedkundige draai aan te geven of het symbolisch op te vatten (domme schenkt iets aan sub). Of gewoon als iets liefdevols en vanilla's zonder een machtsverschil in te betrekken.

In ANR is lactatie overigens niet vereist. Het is wel geliefd, maar de handeling an sich heeft al zoveel gevoel en symboliek dat het snel een emotioneel iets is.
Laatst gewijzigd door Daantje op 20 dec 2009, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
kitten

Bericht door kitten »

Ja sterker nog, ook mannen kunnen melk gaan produceren. :)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

En wat te denken van oxytocine-neusspray? Dat wordt gebruikt om de 'toeschietreflex' te bevorderen bij vrouwen die daar problemen mee hebben (bijv. bij het kolven)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Mannen hebben inderdaad alle benodigde hard en software aan boord. Heb op youtube eens een interview gezien met een man die lacteerde. Naar eigen zeggen puur op wilskracht. Maar daar heb ik dan wel weer vraagtekens bij.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

@fixertje: Ik denk dat mijn probleem is dat ik het inderdaad té emotioneel vind....het geeft me een onbeschrijfelijk gevoel....en ik kan dat maar heel moeilijk toestaan :oops: Raar he?
Gesloten