puppie schreef:Met het juiste figuur kan het behoorlijk hot zijn
fantashe schreef:not... is alleen maar mooi bij maatje 36
ik ben even te lui om voorbeelden te zoeken
maar ik heb vroegah weldegelijk foto's gezien van plus-size models in latex die er vreselijk hot uitzagen... en ik ben absoluut niet van de BBW aanhang
latex (en andere fetish/kinky kleding) moet bij't lichaam passen
dat zeker wel
mn hippie vriendin waarik vroegaer de fetish winkels mee ontdekt heb .. had't hoofd niet voor latex (zeiden we toen).. terwijl ze prachtig figuur had.. èn prachtige meid was
not....een keer op zo een latex lakentje gelegen en werd er toen al pissig van, het plakt, is koud en vervelend...niks voor mij en uhh maatje 36 ben ik ongeveer keer 2
ik denk dat latexkleding ook bij grotere maten wel mooi kan zijn, als het goed past. Goed passend is voor iedereen weer een andere definitie uiteraard, maar ik vind het niet mooi als men er als een ingesealde rollade uitziet... maar.. ik ken ook iemand die dat juist weer heerlijk vind hoor.....
hmmm ja het verschild inderdaad wat je mooi vind maar ik reken er maar niet op dat ik me lekker voel in latex...het toont,,,echt elk bobbeltje en geloof me...die heb ik veel...
bij andere kan het heel mooi staan hoor vast...tis ook nie echt een afknapper voor me...maar voor mij niks.
hmmmm ik denk dat ik het maar gewoon houd bij dat schoolmeisjes achtige gedoe...zo sexy ben ik nie en late x schijnt ook nog een vet heet te zijn...en als ik het heet krijg begin ik spontaan uit te kleden dus.
ik vind latex/ rubber heel erg mooi en heb er mooie kleding van gehad.
maar idd wel goed op maat gemaakt want ik ben ook geen maatje 36.
maar het grote nadeel van rubber vind ik dat het lang niet zo lang mee gaat als leer, ik heb dan ook al verschillende peper dure kleding stukken kunnen weg gooien.
terwijl ik het wel goed verzorgd heb.
en leer kan je nog vermaken als je afvalt of bij komt, bij rubber is dat bijna niet te doen,helemaal niet als het een paar jaar oud is dan kan het niet opnieuw gelijmt worden. gevolg nu loopt er een vriendin in mijn gave rubber jurk omdat hij mij te groot is geworden snifffffff.
dus ja het is hot maar ik koop het niet meer.......
hmmm ik dacht dat het echt heel veel bobbels enzo toonde...hmmm begint een klein beetje van gedachte te veranderen...misschien....maaar zie mezelf er nog steeds niet in lopen
haha nou weetik nie maar...als ik een beeld voor me zie van mij in latex...met mijn gezicht...hoofd enzo...nee...denket nie...
dat past gewoon niet... ik heb een...uhhhh god hoe zeg je dat...rare kop
Zeker als het goed op maat is kun je met latex toch behoorlijk 'smokkelen' om minpuntjes te verdoezel en pluspuntjes te accentueren.
(Los van het feit dat latex natuurlijk helemaal niet als een tweede huid moet aan sluiten.)
Daar ben ik het heel erg mee eens. Bij goed passende kleding is het gewoon cool om te laten zien dat jij je lekker voelt, ongeacht of je nou super-mager of twee maatjes meer bent.
En kies kleding die de mooiste punten van je lijf accentueren.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.