je dominant slaan ... kan dat ? .. en dan ??

oeps2

je dominant slaan ... kan dat ? .. en dan ??

Bericht door oeps2 »

zo vers uit de oneindige vraag

zo begon het :

B L O O S.....

ik deed dat ooit.... en werd niet genegeerd... zou hij daarvan geleerd hebben? Het was zo'n heerlijke harde klets in een zwembad..

met als gevolg dat ik me de hele avond schuldig voelde en hij daar alleen maar van hoefde te genieten... grinnnnnn..

ok ok.. ik doe het nooit meer...

en ik vind deze vraag zo leuk dat ik meer ervaringen wil horen,

Sloeg jij je Dom wel eens terug? (of werd je als D geslagen door je sub?)B L O O S.....

ik deed dat ooit.... en werd niet genegeerd... zou hij daarvan geleerd hebben? Het was zo'n heerlijke harde klets in een zwembad..

met als gevolg dat ik me de hele avond schuldig voelde en hij daar alleen maar van hoefde te genieten... grinnnnnn..

ok ok.. ik doe het nooit meer...

en ik vind deze vraag zo leuk dat ik meer ervaringen wil horen,

Sloeg jij je Dom wel eens terug? (of werd je als D geslagen door je sub?)

bij deze ;)
cruciare

Re: je dominant slaan ... kan dat ? .. en dan ??

Bericht door cruciare »

grijns.. en bedankt he oeps2... zo weer mijn hele schande het forum op LOL...

ik zal het al nooit meer doen hoor.. 8-)
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

jah :P

zeker ik heb wel eens een mep gegeven en een harde ook....het hielp alleen niks en bracht mij meer pijn....

maar oke, wat speelse tikjes...ja hoor is leuk om te doen en de gevolgen te dragen.
oeps2

Bericht door oeps2 »

asje cruc :schater:

on topic :
ik doe het graag ff petsen :)
hij heeft ook van die lekkere billetjes :mrgreen:

wat daarna natuurlijk lekker partijtje stoeien oplevert 8-)
(ik verlies altijd :clown: )
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Ik hoef alleen maar te kijken ... meer niet ... en ze wordt klein ... kleiner haast dan wanneer ik alleen de moeite daarvoor zou doen :mrgreen:
fantashe

Bericht door fantashe »

Ik vind het dus echt niet kunnen...

En ja, ik dreig er ook wel eens mee. "Moet ik je slaan of zo?" Maar zomaar een mep verkopen uit een geintje? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt. Om wat te bereiken? Aandacht? Klappen terug? Ik gruwel van dat soort acties... vind het zelfs respectloos.

De laatste keer op de Pure schijn ik te hebben uitgehaald in een soort van onderbewustzijn. Ik heb wel 20x daarna mijn excuses aangeboden... ondanks dat het niet eens een bewuste mep was.
oeps2

Bericht door oeps2 »

ja maar ....

stoeien is leuk !! :static:
asti

Bericht door asti »

nooit uit reflex teruggeslagen ofzo.. wel boze blik gegeven, pruillip etc ;)

Met stoeien houd ik me verder niet in. Naja ik zal niet bijten of krabben.. of ballen schoppen.. het is meer worstelen zeg maar. En altijd hopen dat ik verlies, natuurlijk ;)
cruciare

Bericht door cruciare »

Hij lag er zo ongelooflijk heerlijk en ontspannen bij, met zijn billen boven water, proberen te drijven.... (wat hopeloos mislukte).. dus ik help een "handje"...

Mijn andere handje was vrij, en ineens drijven daar 2 heerlijke billen boven water, ik kon me niet meer inhouden. Haalde uit, hoorde die klets, schrok me rot en voelde me meteen helemaal rot. Hij reageerde alleen maar met "HEY, wat doe JIJ nou?".

Werd niet boos ofzo, was ook niet nodig want ik schaamde me dood. Wat ik mezelf daarna aandoe is volgens mij voor hem leuker om te zien dan wat hij zou kunnen doen.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ik kan me niet herrineren dat ik mijn D ooit echt geslagen heb..

En ik doe er verstandig aan dat in de toekomst niet te gaan doen ook..haha

een speels tikje op Bite's kont leverd al een boze Bite dus nee, hier kan dat niet.
Het zou totaal niet passen in onze relatie.

Maar ik kan me voorstellen dat ik als relsub bij een D die rellen leuk vind best een mep zou kunnen geven.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Het is wel 'ns gebeurd in een stoeipartij, en toen we echt net begonnen (een aantal jaren geleden) gebeurde het wel eens, maar dat was nooit terugslaan, enkel een beetje het uitdagende soort. Nou ja, en ik heb de irritante eigenschap dat ik wel 'ns instinctief een mep uit wil delen als iemand een hele flauwe opmerking maakt, maar dat heb ik richting Romanticide wel afgeleerd :oops:. Ik kan me best voorstellen dat 't gebeurt, though, alleen in onze relatie is het een no-go. Ik kan 't maar beter laten, tenzij ik een zwáár teleurgestelde Romanticide wil.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
playfulpain

Bericht door playfulpain »

Ik heb weleens uit reflex een mep teruggegeven :oops: Schrok er zelf nog het meest van dus dat had geen consequenties.

Maar lekker stoeien gebeurd hier ook weleens hoor...en als ik lekkere billen zie moet ik er ook altijd ff een tik opgeven of in knijpen *shoot me* Heeft niks met aandacht trekken te maken maar is gewoon een natuurlijke impuls die ik niet kan onderdrukken :lol:
cruciare

Bericht door cruciare »

fantashe schreef:Ik vind het dus echt niet kunnen...

En ja, ik dreig er ook wel eens mee. "Moet ik je slaan of zo?" Maar zomaar een mep verkopen uit een geintje? Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt. Om wat te bereiken? Aandacht? Klappen terug? Ik gruwel van dat soort acties... vind het zelfs respectloos.

De laatste keer op de Pure schijn ik te hebben uitgehaald in een soort van onderbewustzijn. Ik heb wel 20x daarna mijn excuses aangeboden... ondanks dat het niet eens een bewuste mep was.
ik ben dat met je eens, het was een niet doordacht moment van totaal respectloos impulsief gedrag.

Overigens was ik erbij toen jij mepte, dat had niets te maken met "rel" gedrag, kwam echt ergens vandaan waar onbewuste zaken worden opgeslagen. (Prachtig om te zien nogmaals, maar ook ik zou me uitputten in excuses)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Tja, ik ben zelf vrij mepperig. Niet hard ofzo, maar wel als iemand een flauwe opmerking maakt, of eerst zelf een tik geeft. Ik zou het niet bewust doen in een spel, en ik probeer er ook wel erg op te letten. Maar als ik helemaal ontspannen ben en zit te geinen met iemand, tja, dan kan het wel gebeuren.

Met mijn vriendjes heb ik daar ook last van. Niet alleen bij Toran, maar had ik ook bij mijn exen. Gewoon leuk om een tik op de billen te geven als hij op bed ligt, of iets pakt, beetje plagen. Ik maak dus ook wel verschil tussen of we normaal zijn of spelen. Bij het normale stoeien en plagen vind ik het prima kunnen. In een spel vind ik het niet meer dan terecht om een knal terug te krijgen. Ik voel me dan ook wel heel schuldig als blijkt dat ik hem teleur heb gesteld en wil het dan ook wel graag goedmaken.

Met spelpartners waar ik geen relatie mee had, heb ik ook weleens ondoordacht een tik tegen het been gegeven of afgeweerd en daarmee hem geraakt. Daar kreeg ik dan ook een reactie op logischerwijs. Ik doe het niet om iemand uit te dagen of heel bewust, het is dan wel terecht als ik er straf voor krijg. Ik vind het niet leuk om mijn Dom (of dat nu vast is of incidenteel) teleur te stellen. Dus vaak is het uitspreken van die teleurstelling wel al straf genoeg.

Het is wel iets wat ik bewust probeer niet te doen. Tis iets wat te makkelijk is geworden en waar ik niet trots op ben. Het zal echter vast nog wel eens gebeuren. Kan het alleen niemand aanraden om op die manier een spel te willen starten ofzo, geeft bij mij persoonlijk dan toch alleen maar een rotgevoel.

Overigens, als een Dominant mij een tik geeft waar ik niet mee speel, dan geef ik ook een tik terug. Dat zal ik waarschijnlijk niet veranderen, immers heeft hij me ook niet te slaan want ben niet zijn sub. Al is daar ook wel eens een spel uit gekomen en dat was wel weer leuk....
Sabrina

Bericht door Sabrina »

miss_meeko schreef:Tja, ik ben zelf vrij mepperig. Niet hard ofzo, maar wel als iemand een flauwe opmerking maakt, of eerst zelf een tik geeft. Ik zou het niet bewust doen in een spel, en ik probeer er ook wel erg op te letten. Maar als ik helemaal ontspannen ben en zit te geinen met iemand, tja, dan kan het wel gebeuren.

Met mijn vriendjes heb ik daar ook last van. Niet alleen bij Toran, maar had ik ook bij mijn exen. Gewoon leuk om een tik op de billen te geven als hij op bed ligt, of iets pakt, beetje plagen. Ik maak dus ook wel verschil tussen of we normaal zijn of spelen. Bij het normale stoeien en plagen vind ik het prima kunnen. In een spel vind ik het niet meer dan terecht om een knal terug te krijgen. Ik voel me dan ook wel heel schuldig als blijkt dat ik hem teleur heb gesteld en wil het dan ook wel graag goedmaken.

Met spelpartners waar ik geen relatie mee had, heb ik ook weleens ondoordacht een tik tegen het been gegeven of afgeweerd en daarmee hem geraakt. Daar kreeg ik dan ook een reactie op logischerwijs. Ik doe het niet om iemand uit te dagen of heel bewust, het is dan wel terecht als ik er straf voor krijg. Ik vind het niet leuk om mijn Dom (of dat nu vast is of incidenteel) teleur te stellen. Dus vaak is het uitspreken van die teleurstelling wel al straf genoeg.

Het is wel iets wat ik bewust probeer niet te doen. Tis iets wat te makkelijk is geworden en waar ik niet trots op ben. Het zal echter vast nog wel eens gebeuren. Kan het alleen niemand aanraden om op die manier een spel te willen starten ofzo, geeft bij mij persoonlijk dan toch alleen maar een rotgevoel.

Overigens, als een Dominant mij een tik geeft waar ik niet mee speel, dan geef ik ook een tik terug. Dat zal ik waarschijnlijk niet veranderen, immers heeft hij me ook niet te slaan want ben niet zijn sub. Al is daar ook wel eens een spel uit gekomen en dat was wel weer leuk....
Dit is best herkenbaar voor mij. Ik heb dat mepperige dus ook wel, en probeer 't heel hard af te leren. Gelukkig zijn er situaties waarin Romanticide 't wel toestaat (ik mag 'm heus wel eens plagerig zachtjes op z'n kont slaan als hij net langsloopt, gelukkig), maar ik ben best blij dat hij 't me verder afgeleerd heeft. Een spel dat op die manier begint, gaf mij nl. ook altijd een gigantisch rotgevoel.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gesloten