m'n best gedaan met m'n nieuwe cane maar...

Bigjay

m'n best gedaan met m'n nieuwe cane maar...

Bericht door Bigjay »

De volgende dag, vrijwel niks meer te zien op de billen van vrouwlief terwijl die 's avonds nog bijzonder aantrekkelijk gestreept waren. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
phedre

Re: m'n best gedaan met m'n nieuwe cane maar...

Bericht door phedre »

eh.. te veel te vaak te hard geslagen dus nu eelt op haar billen?
ik heb zelden strepen daags na spelen hoor.. en je weet dat Petruss best wel behoorlijk uit kan halen... ik kleur gewoon nauwelijks.. en zo zullen er meer zijn.

maar ik neem aan sdat strepen zetten niet je doel is?
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

(het hoeft niet meteen een doel te zijn maar kan wel leuk zijn)

7th heeft het ook al vaker geprobeerd, ik word wel snel blauw van knijpen maar van de cane trekken de striemen al snel weg...
7ths oplossing....volgende keer harder slaan ;)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Die lijkt op mijn oplossing... ik heb een zwaardere cane gekocht (yep, ook ik ben een luie Dom ;) )
Moet nog ff afwachten of hij goed werkt.... zal 't wel posten.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Bigjay

Bericht door Bigjay »

Ik ben juist naar een iets zwaardere gegaan. Van een 6mm van mister b. naar een 8mm van.. ach verdikkie, phedre, hoe heet 'ie ook alweer?

Anyway, het mept wel degelijk harder maar, buurman die er eentje van me had gekregen, wist buuf van een aantal mooie plekken te voorzien. Nadat mijn vrouw die had gezien wilde ze dat ook maar dat lukte dus niet. Buuf krijgt wel veel makkelijker dan mijn vrouw.
JJV

Bericht door JJV »

.. en ik snap die .. fixatie op 'bewijs' niet.

komt o.a door mn harde grens op blijvende schade
en op een workshop door een ouwe rot die er ook iets over zei qua blijvend letsel

als't tijdens t spel toch 'lekker' was. wat maakt t dan uit dat't paar dagen later niet meer te zien is?
~\v/~
pluis

Bericht door pluis »

Pro-tip.. Op de binnenkant van de dijen meppen :) Die hebben vaak lang niet zoveel slaag gehad en kleuren dus vaak nog makkelijk

(wat zeg k.. k was n maand láng blauw)

Ik vind merktekens altijd wel..wow.. Dat ik dan idd een paar dagen na dato plotseling weer verrast wordt door t blauwe.. is leuk voor de herinnerdingen.
Mack

Bericht door Mack »

Ik kan jou ook wel een carbon-fibre cane leveren. Die mept nog wat harder door. Vraag maar aan Pluutje. :hypocrite: :mrgreen: 8-)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Tja, luiheid heeft zo z'n prijs.
Langer op 1 plek slaan geeft (wel wat) meer effect.
Ikzelf sla dan ook meer dan 500 maal (met een cane) al tel ik ze niet en het laten tellen lukt ook al niet meer.
500 kan ook 1000 zijn want ik sla rustig 2 uur achter elkaar met een cane dus pin me niet vast op getalletjes.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

500?!!?!?!?

wauw....gister had 7th het over 40 als straf en ik werd al panisch....als we er 10 harde afspreken doorsta ik het nog maar net met traantjes en al...wauw...
Guilty

Bericht door Guilty »

Mack schreef:Ik kan jou ook wel een carbon-fibre cane leveren. Die mept nog wat harder door. Vraag maar aan Pluutje. :hypocrite: :mrgreen: 8-)
Die's geen lid hier ;)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

guilty^ schreef:
Mack schreef:Ik kan jou ook wel een carbon-fibre cane leveren. Die mept nog wat harder door. Vraag maar aan Pluutje. :hypocrite: :mrgreen: 8-)
Die's geen lid hier ;)
ff offtopic vraag: maar is dat een bewuste keuze? Ieder zo zijn eigen plekken, of heeft ze gewoon geen zin in nog een forum?
MILF :grin_ani:
asti

Bericht door asti »

JJV schreef:.. en ik snap die .. fixatie op 'bewijs' niet.

komt o.a door mn harde grens op blijvende schade
en op een workshop door een ouwe rot die er ook iets over zei qua blijvend letsel

als't tijdens t spel toch 'lekker' was. wat maakt t dan uit dat't paar dagen later niet meer te zien is?
Wat zou dan blijvend letsel kunnen zijn als je een paar dagen/weken blauwe plekken hebt van een cane op je achterwerk? Dat onderhuids vet zou kunnen scheuren ofzo?

Ik zie het ook niet als 'bewijs' maar meer als 'nagenieten' ofzo.. en het hele 'being marked' idee.
JJV

Bericht door JJV »

volgens .. ik dacht Hans.. kon er onderhuids litteken weefsel ontstaan als oude striemen en nieuwe striemen te snel over elkaar kruisten
~\v/~
Bigjay

Bericht door Bigjay »

Ik heb ook geen fixatie op bewijs maar ik verwachte toch wel iets te zien
Gesloten