Model gezocht

Guilty

Model gezocht

Bericht door Guilty »

Pluu en ik zoeken een model. Nou denk je misschien, die hebben jullie genoeg: dat klopt. Maar we zoeken nu een bijzonder model :)

Voor een aantal dingen zoeken we een model dat bereid is de foto's te laten publiceren onder en creative commons by-sa licentie (dat wil zeggen, dat de maker van de foto vermeld word, maar dat de foto verder door iedereen gebruikt mag worden, commercieel en niet-commercieel, mits die ander het werk onder dezelfde voorwaarden beschikbaar stelt).

Waar willen we deze foto's voor gebruiken?
- Voor de BDSMNext wiki (artikelen over bondage en bepaalde sm-attributen, zoals collars, tepelklemmen, etc.).
- Voor een of meer artikelen over bondage (met name voor guilty^'s artikel over bondage voor dm's willen we voorbeeldfoto's van bepaalde posities) Dit artikel zal uiteindelijk ook onder een creative commons license worden gepubliceerd.
- Goed gelukte foto's wil pluu wellicht ook gebruiken voor de webshop, maar dat is niet het eerste doel (want dar hebben we al modellen voor).
Maar... de foto's kunnen dus ook door anderen worden overgenomen.

De foto's mogen wel onherkenbaar zijn.

What's in it for you? Eeuwige roem, en de kans dat je foto over het hele internet verspreid raakt. Maar we betalen niet :+
colet

Re: Model gezocht

Bericht door colet »

Gelezen hoor Guilty! Uit nieuwsgierigheid...want bij 'model gezocht' hoef ik al niet verder te lezen dan het eerste woord :icon_sad: {geen model is} {niet zingen kan} {geen talent heeft voor wat dan ook}
Ik hoop dat jullie respons krijgen, succes!
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

hee guilty
even een tip: misschien handig om te zeggen wat je een beetje in het model zoekt? denk lichaamsbouw misshcien zelfs lengte of lengte van het haar ofzo :) maakt het wat makkelijker.

maar uhh not me either....*ook geen model is*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik vraag me af waarom je een model zoekt; ik bedoel, waarom hebben de 'gewone' modellen of mensen met wie vaker werkt geen intresse? Komt dat door die license manier?
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Model heeft niets te maken met maatje anorexia hoor. Model is gewoon de naam voor iemand die gefotografeerd of geschilderd wordt :)

Ik vind t idee leuk, totdat ik bedacht dat je je foto dan ook terug zou kunnen zien op de verpakking van een vibrator of iets dergelijks, dus ik pas ervoor.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Chris

Bericht door Chris »

Crownless schreef:Model heeft niets te maken met maatje anorexia hoor. Model is gewoon de naam voor iemand die gefotografeerd of geschilderd wordt :)
Zelfs ik ben het geweest een paar jaar terug, in me nakie. (arme mensen :+)
Guilty

Bericht door Guilty »

eireann schreef:Ik vraag me af waarom je een model zoekt; ik bedoel, waarom hebben de 'gewone' modellen of mensen met wie vaker werkt geen intresse? Komt dat door die license manier?
Er hebben inmiddels enkele mensen gereageerd, waaronder ook wel mensen die al eerder model gestaan hebben voor touwtjes (maar reacties zijn nog altijd welkom, zeker voor de wiki zoeken we meerdere modellen omdat het redelijk maf zou staan als elk artikel een foto van hetzelfde model erbij heeft staan :mrgreen:)

We hebben er nu inderdaad voor gekozen om een oproep te doen ivm. de license. Normaal gesproken werken we met een modellencontract dat gebruik door ons en het model regelt, maar we zoeken nu inderdaad expliciet modellen die akkoord kunnen gaan met een creative commons by-ah license. Met daarbij dus inderdaad het risico dat Crownless schetst. Dat is voor het DM artikel ook de reden om een aparte shoot te doen, het materiaal dat we hebben kunnen we niet gebruiken in verband met de license.

Verder hebben we inderdaad niet al teveel eisen. Voor de illustraties bij mijn DM artikel is het handig als iemand veel bondageposities kan, en voor de wiki is het puur afhankelijk van het artikel. Maatje topmodel is beide gevallen geen noodzaak.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

hmm.. Zal er eens een dagje en een nachtje over denken. (en overleggen enzo )
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik zie niet zoveel bezwaren, zoals omschreven door bovenstaande posters.
guilty^schrijft immers: "De foto's mogen wel onherkenbaar zijn". Masker opzetten dus?

Overigens: Ik heb een keer met een deel van mijn lichaam (geboeide benen) op de website van de vssm gestaan.
Dat vond ik wel even een 'vreemde' gewaarwording.
phedre

Bericht door phedre »

van mij heeft er gezichtsfoto ooit in kerfstok gestaan, kan er echt niet mee zitten:)
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

na overleg met bite besloten om het niet te doen.. hihi :P
Heleen

Bericht door Heleen »

Chris schreef:Zelfs ik ben het geweest een paar jaar terug, in me nakie. (arme mensen :+)
LINK! :!:
kitten

Bericht door kitten »

+1!! :!: Chris, waar blijft die link!!
johnny5

Bericht door johnny5 »

uit nieuwsgierigheid he. zoek je specifiek mannelijke of vrouwelijke modellen?
Heleen

Bericht door Heleen »

zeg .. ehmmm.. kitten.. zullen we chis heel lang kietelen totdat we die blote link krijgen??? :hypocrite:
Gesloten