Dominantie en concessies
Dominantie en concessies
Waar ik een beetje tegenaan loop is het volgende. Als ik iemand ontmoet die voor mij (en andersom ook) interessant is dan haakt de ander af na een paar keer. Niet omdat de interesse weg is, maar er snel al beren op de weg worden gezien met niet het gewenste uiterlijk van mijn kant, er zit geen toekomst in met samenwonen omdat ik een co-ouderschap heb, ik me niet direct geef als sub of wat dan ook. Nu kan ik daar wel tegen in gaan met argumenten van elkaar beter leren kennen en het de tijd geven, maar als ik eenmaal zo’n mailtje heb gehad (want ja, bellen is lastig natuurlijk, ze zal maar wat terug zeggen hè) vergaat me direct de lust om terug te reageren.
Ik wil dit topic niet starten om te horen dat ik de verkeerde tegenkom en als de juiste voor me staat het zeker anders is. Door de contacten in het laatste anderhalf jaar waar ik 3x had ‘jah, dit voelt wel lekker en wie weet’, was het al snel afgelopen voordat het begonnen was. Ik ben niet snel verliefd en heb meer tijd met iemand nodig om het gevoel te laten groeien. Wat kun je nu zeggen van iemand die je 2 - 3x gezien hebt?
Nu begin ik me af te vragen of de dominante man concessies kan maken naar een vrouwelijke sub als je beide een relatie wilt, met een toekomst in gedachte (dus niet alleen een spelcontact). Het is hun mening dat iets niet gaat werken zonder dat er met mij over gepraat is en hoe ik er over denk. Hoezo, niet samenwonen. Hebben we het daar dan al over gehad, we hebben niet eens verkering! Ik krijg niet de tijd om iemand beter te leren kennen, de kriebels die ik heb te laten uitgroeien tot vlinders. Nee, vrijwel direct komt er wel iets dat niet goed is/voelt en ook niet gaat werken omdat het *zo voelt*.
Wat ik graag wil is iemand ontmoeten die de tijd neemt, niet meteen uitgaande dat een aantal zaken niet kunnen en bereid is om (ook) concessies te maken. Een relatie doe je tenslotte samen en in overleg, of je nu vanilla of BDSM bent. Het voelt voor mij nu dat je binnen een paar uur maar moet doen wat de Dominant wilt en als je niet past in die gedachte het geen toekomst heeft. Is dit nu geen water bij de wijn willen doen of wat anders…
(ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel te zeggen)
Ik wil dit topic niet starten om te horen dat ik de verkeerde tegenkom en als de juiste voor me staat het zeker anders is. Door de contacten in het laatste anderhalf jaar waar ik 3x had ‘jah, dit voelt wel lekker en wie weet’, was het al snel afgelopen voordat het begonnen was. Ik ben niet snel verliefd en heb meer tijd met iemand nodig om het gevoel te laten groeien. Wat kun je nu zeggen van iemand die je 2 - 3x gezien hebt?
Nu begin ik me af te vragen of de dominante man concessies kan maken naar een vrouwelijke sub als je beide een relatie wilt, met een toekomst in gedachte (dus niet alleen een spelcontact). Het is hun mening dat iets niet gaat werken zonder dat er met mij over gepraat is en hoe ik er over denk. Hoezo, niet samenwonen. Hebben we het daar dan al over gehad, we hebben niet eens verkering! Ik krijg niet de tijd om iemand beter te leren kennen, de kriebels die ik heb te laten uitgroeien tot vlinders. Nee, vrijwel direct komt er wel iets dat niet goed is/voelt en ook niet gaat werken omdat het *zo voelt*.
Wat ik graag wil is iemand ontmoeten die de tijd neemt, niet meteen uitgaande dat een aantal zaken niet kunnen en bereid is om (ook) concessies te maken. Een relatie doe je tenslotte samen en in overleg, of je nu vanilla of BDSM bent. Het voelt voor mij nu dat je binnen een paar uur maar moet doen wat de Dominant wilt en als je niet past in die gedachte het geen toekomst heeft. Is dit nu geen water bij de wijn willen doen of wat anders…
(ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel te zeggen)
Re: Dominantie en concessies
mej.s schreef: Nu begin ik me af te vragen of de dominante man concessies kan maken naar een vrouwelijke sub als je beide een relatie wilt, met een toekomst in gedachte (dus niet alleen een spelcontact).
Als dit je vraag is dan is mijn antwoord: ja!

Ik weet niet of ze moeilijk te vinden zijn, dominante mannen die bereid zijn concessies te doen. Maar het is eigenlijk hetzelfde als de onderhandeling voor een spel: je legt je kaarten op tafel, en bepaalt daarna of je je eraan waagt, en dan begint het. Elke relatie bestaat dankzij de concessies die gedaan zijn, want je levert altijd een deel van je vrijheid en dromen in.
Het klinkt alsof je ook pech hebt gehad, misschien. Sommige mannen willen nou eenmaal geen kinderen bijvoorbeeld. Maar misschien bedoel je het iets anders?
Sommige beren kunnen zeker onoverkomelijk zijn. Ik moet iemand wel "lekker" vinden. Maar "lekker" is persoonlijk en zeer subjectief...
En aangezien ik bewust geen kinderen heb, hoef ik ook niets met een man die ze nog in de opgroei-fase heeft, zelfs niet als die bij de ex wonen (dus een co-ouderschap is absoluut een no go).
Op andere vlakken lijkt mij voor een relatie (al dan niet BDSM gerelateerd) concessies her en der zelfs noodzakelijk.
En aangezien ik bewust geen kinderen heb, hoef ik ook niets met een man die ze nog in de opgroei-fase heeft, zelfs niet als die bij de ex wonen (dus een co-ouderschap is absoluut een no go).
Op andere vlakken lijkt mij voor een relatie (al dan niet BDSM gerelateerd) concessies her en der zelfs noodzakelijk.
Wat ik mij afvroeg: Heb je überhaupt wel eens op zo'n mailtje gereageerd? En wat werd je daar wijzer van?
Voor mij is het heel duidelijk wat je wilt zeggen.
En natuurlijk struikel je niet "na een paar keer" over wel of niet samen kunnen wonen, en "niet volledig kunnen geven als sub" is iets waar je samen naar toe werkt.
Vallen (en dit meteen kenbaar maken) over uiterlijk en of gezinssamenstelling kan bij de eerste date al vind ik persoonlijk, maar vaak wordt dit na een tijdje gebruikt als "smoes".
Als iemand echt serieus iets op wil bouwen dan moet dat zeker van beide kanten komen.
Dominanten die maar menen te mogen eisen en eisen puur omdat hun Dominant zijn en alleen een sub willen die aan hun ideaal beeld voldoet, zullen zeer eenzaam zijn/blijven, want niemand is ideaal/perfect.
Eens had ik een date met een man die in zijn ad. had staan : slanke D zoekt slanke tot vol slanke sub.
Deze "meneer" had een kingsize "afdakje" boven zijn gereedschap hangen, drie overleden sprietjes op zijn kruin, en vond mijn (toen) maat 36 en mijn "dood" (mijn haar is niet eens droog) haar een enorme afknapper.
Dus ja, dit soort mensen zijn er, maar ook al zei je dat je dit topic niet wilde openen om dit te horen/lezen, maar er zijn zo heel veel mensen die verder kijken
.
En natuurlijk struikel je niet "na een paar keer" over wel of niet samen kunnen wonen, en "niet volledig kunnen geven als sub" is iets waar je samen naar toe werkt.
Vallen (en dit meteen kenbaar maken) over uiterlijk en of gezinssamenstelling kan bij de eerste date al vind ik persoonlijk, maar vaak wordt dit na een tijdje gebruikt als "smoes".
Als iemand echt serieus iets op wil bouwen dan moet dat zeker van beide kanten komen.
Dominanten die maar menen te mogen eisen en eisen puur omdat hun Dominant zijn en alleen een sub willen die aan hun ideaal beeld voldoet, zullen zeer eenzaam zijn/blijven, want niemand is ideaal/perfect.
Eens had ik een date met een man die in zijn ad. had staan : slanke D zoekt slanke tot vol slanke sub.
Deze "meneer" had een kingsize "afdakje" boven zijn gereedschap hangen, drie overleden sprietjes op zijn kruin, en vond mijn (toen) maat 36 en mijn "dood" (mijn haar is niet eens droog) haar een enorme afknapper.
Dus ja, dit soort mensen zijn er, maar ook al zei je dat je dit topic niet wilde openen om dit te horen/lezen, maar er zijn zo heel veel mensen die verder kijken

Ik snap het totaal niet. Als de interesse er is (en er voor beide partijen blijft)...waarom beantwoord je die mails dan niet?
Dat er problemen opduiken lijkt me logisch. Als je dit al als een probleem kan zien, want het lijkt me evengoed normaal dat het begin van een relatie wat aftasten is hoe 'ie voor beiden het beste werkt.
Maar eerlijk: ik zie niet goed in wat dit met Dominantie te maken heeft. Ook in de vanille-wereld zijn er mensen die na een eerste contact verdere aannames maken over hoe de relatie eruit ziet (en volgens mij kunnen zowel mannen als vrouwen dat soort aannames maken). Mogelijk komt het in de BDSM-scene sneller voor, maar dat durf ik niet zeggen.
Ik vraag me alleen af hoe die mails er precies uitzien. Ik geloof best dat als je met 'n dominant karakter aan het corresponderen bent, je daarbij het gevoel krijgt dat je minder zeggenschap hebt. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het woord 'concessie' niet in hun woordenschat voorkomt.

Dat er problemen opduiken lijkt me logisch. Als je dit al als een probleem kan zien, want het lijkt me evengoed normaal dat het begin van een relatie wat aftasten is hoe 'ie voor beiden het beste werkt.
Maar eerlijk: ik zie niet goed in wat dit met Dominantie te maken heeft. Ook in de vanille-wereld zijn er mensen die na een eerste contact verdere aannames maken over hoe de relatie eruit ziet (en volgens mij kunnen zowel mannen als vrouwen dat soort aannames maken). Mogelijk komt het in de BDSM-scene sneller voor, maar dat durf ik niet zeggen.
Dat is een mooi uitgangspunt.mej.s schreef:Wat ik graag wil is iemand ontmoeten die de tijd neemt, niet meteen uitgaande dat een aantal zaken niet kunnen en bereid is om (ook) concessies te maken. Een relatie doe je tenslotte samen en in overleg, of je nu vanilla of BDSM bent. Het voelt voor mij nu dat je binnen een paar uur maar moet doen wat de Dominant wilt en als je niet past in die gedachte het geen toekomst heeft.

Ik vraag me alleen af hoe die mails er precies uitzien. Ik geloof best dat als je met 'n dominant karakter aan het corresponderen bent, je daarbij het gevoel krijgt dat je minder zeggenschap hebt. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het woord 'concessie' niet in hun woordenschat voorkomt.

De mail die ik niet heb beantwoord was het mailtje om het contact te verbreken. Het lijkt me als je iemand 2x hebt gezien, een beetje geknuffeld en een volgende afspraak hebt gemaakt, je door de dag sms't en in de avond op MSN bijkletst en je denkt ineens 'hmm, dit is het niet' dat je even belt en niet een lange mail schrijft 's avonds laat en die ik dan pas een dag later lees. Het is gewoon lullig dat je gaat schrijven en niet even die foon pakt. Normaal beantwoord ik wel de mailtjes hoor. Waarom zou ik niet.
Ik wil het niet specifiek hebben over het mailtje, maar het gevoel wat ik er aan over heb gehouden en door de dates de nodige mannen ontmoet en gesproken. Vorig jaar met iemand gedate en die koos na een paar weken voor een ander omdat die ander eerder hapte en ik volgens hem eerder had moeten reageren en me sneller 'in de aanbieding' moeten gooien als sub (het idee al en wist niet eens dat er een ander was), terwijl hij mij versierde en helemaal gek van me was. Dus wat ik voelde en wilde deed er niet toe, ik had gewoon pech. Of iemand waarmee het helemaal klikte maar ik geen maatje 38 en dat voor hem voorwaarde is. Wat ik probeer te zeggen is dat het lijkt alsof het direct moet zijn zoals hij wilt zonder te vragen hoe ik naar een situatie kijk en zijn wil en wens wet is 'omdat je maar sub bent' en het gaat zoals hij wilt. En die houding begint me steeds meer tegen te staan.
Ik wil het niet specifiek hebben over het mailtje, maar het gevoel wat ik er aan over heb gehouden en door de dates de nodige mannen ontmoet en gesproken. Vorig jaar met iemand gedate en die koos na een paar weken voor een ander omdat die ander eerder hapte en ik volgens hem eerder had moeten reageren en me sneller 'in de aanbieding' moeten gooien als sub (het idee al en wist niet eens dat er een ander was), terwijl hij mij versierde en helemaal gek van me was. Dus wat ik voelde en wilde deed er niet toe, ik had gewoon pech. Of iemand waarmee het helemaal klikte maar ik geen maatje 38 en dat voor hem voorwaarde is. Wat ik probeer te zeggen is dat het lijkt alsof het direct moet zijn zoals hij wilt zonder te vragen hoe ik naar een situatie kijk en zijn wil en wens wet is 'omdat je maar sub bent' en het gaat zoals hij wilt. En die houding begint me steeds meer tegen te staan.
Wellicht dat je dan niet zozeer met een Dom te maken had maar met iemand die uit was op snelle sex? Hoeft op zich ook niets mis mee te zijn overigens, maar als dat niet is wat jij wilt ... En ja dan is het eerlijker van zo'n man om dat gewoon te zeggen, maar zo volwassen is lang niet iedereen.
Oké...ik geloof dat ik onterecht uit je intro had afgeleid dat hij ook echt in jou geïnteresseerd was. Dit werpt een heel ander licht op de situatie (en begrijp ik zeker dat je die niet beantwoordt).mej.s schreef:De mail die ik niet heb beantwoord was het mailtje om het contact te verbreken. Het lijkt me als je iemand 2x hebt gezien, een beetje geknuffeld en een volgende afspraak hebt gemaakt, je door de dag sms't en in de avond op MSN bijkletst en je denkt ineens 'hmm, dit is het niet' dat je even belt en niet een lange mail schrijft 's avonds laat en die ik dan pas een dag later lees. Het is gewoon lullig dat je gaat schrijven en niet even die foon pakt. Normaal beantwoord ik wel de mailtjes hoor. Waarom zou ik niet.
Dat zijn nare ervaringen.mej.s schreef:Ik wil het niet specifiek hebben over het mailtje, maar het gevoel wat ik er aan over heb gehouden en door de dates de nodige mannen ontmoet en gesproken. Vorig jaar met iemand gedate en die koos na een paar weken voor een ander omdat die ander eerder hapte en ik volgens hem eerder had moeten reageren en me sneller 'in de aanbieding' moeten gooien als sub (het idee al en wist niet eens dat er een ander was), terwijl hij mij versierde en helemaal gek van me was. Dus wat ik voelde en wilde deed er niet toe, ik had gewoon pech. Of iemand waarmee het helemaal klikte maar ik geen maatje 38 en dat voor hem voorwaarde is. Wat ik probeer te zeggen is dat het lijkt alsof het direct moet zijn zoals hij wilt zonder te vragen hoe ik naar een situatie kijk en zijn wil en wens wet is 'omdat je maar sub bent' en het gaat zoals hij wilt. En die houding begint me steeds meer tegen te staan.

Ik kan wel zeggen dat ik enige jaren terug iets gelijkaardigs heb meegemaakt (en dat het niet alleen mannen of Dominanten zijn die na enkele dagen een heel ander gevoel bij een date blijken te hebben), maar het is zeker niet hetzelfde. En ik geloof best dat Dominante mannen er nog een serieuze schep bovenop doen.
Een beetje is het internet-daten. Met enkele keren klikken heb je 10 mogelijke kandidaten. Het lijkt me dan niet onredelijk om een beetje rond te kijken met wie je de beste match hebt voordat je echt gaat daten. Het is alleen wel zo eerlijk om dat ook aan je potentiële partners te vertellen.

Beste mej.s.
Wellicht is je onderschrift niet helemaal in overeenstemming met wat je zoekt. Het is voor iedereen lastig de ander te beoordelen, dus goede signalen uitzenden is erg belangrijk. Duidelijk zijn dus, vanaf het begin.
Er lopen trouwens erg veel grazers rond in bdsm-land hoor. Je zult dus ook gewoon vaak tegen dit probleem aanlopen ook als je superduidelijk bent.
Blijf bij jezelf,
poes
Wellicht is je onderschrift niet helemaal in overeenstemming met wat je zoekt. Het is voor iedereen lastig de ander te beoordelen, dus goede signalen uitzenden is erg belangrijk. Duidelijk zijn dus, vanaf het begin.
Er lopen trouwens erg veel grazers rond in bdsm-land hoor. Je zult dus ook gewoon vaak tegen dit probleem aanlopen ook als je superduidelijk bent.
Blijf bij jezelf,
poes
Eek mej.s, ik moet ineens denken aan de meiden die wel bij dat soort Doms zijn belandt... natuurlijk is het erg lullig voor jou dat je dates op niks uitliepen, maar van de andere kant, met dat soort mannen wÃl je toch ook niet verder?
Misschien zit er wat fout al bij de eerste selectie, als het iedere keer verder hetzelfde verloop heeft? Is er qua beschrijving een bepaald type waar je sterk tot aangetrokken bent, maar wat in de praktijk misschien toch niet zo werkt? Misschien eens wat out-of-the-box daten, kijken hoe dat gaat...
Misschien zit er wat fout al bij de eerste selectie, als het iedere keer verder hetzelfde verloop heeft? Is er qua beschrijving een bepaald type waar je sterk tot aangetrokken bent, maar wat in de praktijk misschien toch niet zo werkt? Misschien eens wat out-of-the-box daten, kijken hoe dat gaat...
Lief dat jullie meedenken en ik heb natuurlijk zelf ook al gedacht waarom ik altijd tegen een man aanloop die in het begin zijn mening redelijk snel doordrukt. Voor mijn werk en andere bezigheden kom ik dus niet in dit soort situaties terecht. Is er ruimte voor overleg enzo. Maar als het gaat om de liefde en relaties... hmm, dan piept het dominante stuk meteen omhoog en moet ik voor mijn gevoel moeite doen om mijn stem te laten horen en word elk woord onthouden om later tegen me gebruikt te worden. Idd, dit soort mannen wil ik niet. Ik wil me niet 'onder gesneeuwd' voelen.
Out of the box denken, dat doe ik ook en kijk om me heen. Wat ik dan tegenkom zijn de mannen die al iemand hebben haha. Dat snap ik wel. Die kunnen wel luisteren en empahtie tonen zonder meteen hun mening er tussen te gooien of het op te dringen.
Ah mijn onderschrift. Dat moet je zien met een knipoog en staat alleen hier hoor. Kan best zijn dat er volgende week wat anders staat
Out of the box denken, dat doe ik ook en kijk om me heen. Wat ik dan tegenkom zijn de mannen die al iemand hebben haha. Dat snap ik wel. Die kunnen wel luisteren en empahtie tonen zonder meteen hun mening er tussen te gooien of het op te dringen.
Ah mijn onderschrift. Dat moet je zien met een knipoog en staat alleen hier hoor. Kan best zijn dat er volgende week wat anders staat

ik ben een dominante met nogal een eisen pakket en toen ik nog zoekende was heb ik al die eisen er ook bij gezet.
de enne die reageerde paste wel in het plaatje maar de meeste mannen totaal niet.
en ja toen ik john leerde kennen heb ik ook concessies gedaan, want ik keek wel ff verder dan mijn neus lang was en vroeg mezelf af of die enne eis waar hij niet aan voldeed onoverkomelijk was of niet.
en dat was hij dus niet en nu zijn we al zo'n 2 en half jaar happy samen.
dus ja ik vind dat een dom best ook consessies kan doen.
maar aan de andere kant zijn er ook eisen die ik never nooit zal bijstellen ook als is iemand leuk.
die eisen die in mijn ogen een sub ook mag hebben of zelfs hoort te hebben, zijn er immers niet voor niks.
het feit dat ze niet eens vragen hoe jij de dingen ziet zegt mij eigenlijk al genoeg, deze mannen zijn niet met hun sub bezig maar alleen met zich zelf.
en dat is volgens mij een flinke alarmbel!
dus ik begrijp het helemaal dat die houding je tegenstaat, want ook ik stoor mij er aan als ik een dom zich zo opstellen.
helemaal als ze ook nog de woorden gebruiken dat een sub niks te willen heeft, schiet ik in de lach want das zulke onzin!
een sub heeft zat te willen, de wil om te dienen, de wil om te lijden enz enz .....
toen ik zoekende was liet ik altijd de mannen vertellen wat zij zochten, zodat ik hun wensen kon horen.
ipv dat ik alleen vertelde wat ik zocht en hun alleen maar mee lulde om hun zin te krijgen.
en dat heeft voor mij geod gewerkt.
en sja eikels zal je altijd houden, maar je zal ze wel sneller leren herkennen
succes !
de enne die reageerde paste wel in het plaatje maar de meeste mannen totaal niet.
en ja toen ik john leerde kennen heb ik ook concessies gedaan, want ik keek wel ff verder dan mijn neus lang was en vroeg mezelf af of die enne eis waar hij niet aan voldeed onoverkomelijk was of niet.
en dat was hij dus niet en nu zijn we al zo'n 2 en half jaar happy samen.
dus ja ik vind dat een dom best ook consessies kan doen.
maar aan de andere kant zijn er ook eisen die ik never nooit zal bijstellen ook als is iemand leuk.
die eisen die in mijn ogen een sub ook mag hebben of zelfs hoort te hebben, zijn er immers niet voor niks.
sja dit soort dominanten hebben een leuke theorie, maar ze zijn er blijkbaar nog niet achter dat de praktijk zo niet werkt.mej.s schreef: Wat ik probeer te zeggen is dat het lijkt alsof het direct moet zijn zoals hij wilt zonder te vragen hoe ik naar een situatie kijk en zijn wil en wens wet is 'omdat je maar sub bent' en het gaat zoals hij wilt. En die houding begint me steeds meer tegen te staan.
het feit dat ze niet eens vragen hoe jij de dingen ziet zegt mij eigenlijk al genoeg, deze mannen zijn niet met hun sub bezig maar alleen met zich zelf.
en dat is volgens mij een flinke alarmbel!
dus ik begrijp het helemaal dat die houding je tegenstaat, want ook ik stoor mij er aan als ik een dom zich zo opstellen.
helemaal als ze ook nog de woorden gebruiken dat een sub niks te willen heeft, schiet ik in de lach want das zulke onzin!
een sub heeft zat te willen, de wil om te dienen, de wil om te lijden enz enz .....
toen ik zoekende was liet ik altijd de mannen vertellen wat zij zochten, zodat ik hun wensen kon horen.
ipv dat ik alleen vertelde wat ik zocht en hun alleen maar mee lulde om hun zin te krijgen.
en dat heeft voor mij geod gewerkt.
en sja eikels zal je altijd houden, maar je zal ze wel sneller leren herkennen

succes !
Grotendeels eens met wat je zegt, Lolsmurfin. Maar dit stukje...
Bij die vrouwen zullen er zeker bij zijn die na verloop van tijd inzien dat wat ze eigenlijk wilden toch niet was wat goed voor hen was...maar het lijkt me op z'n minst voorbarig om maar gelijk te besluiten dat het niet kan werken.
...dat weet ik zo net nog niet. Er zijn wel degelijk vrouwen die heel hard niets te willen willen hebben, en die zo'n Dominant aantrekkelijk vinden (vergeet niet: de Dominanten waar mej tegenaan liep hadden ook minstens 2 dates tegelijk lopen).MrsLolSMurfin schreef:sja dit soort dominanten hebben een leuke theorie, maar ze zijn er blijkbaar nog niet achter dat de praktijk zo niet werkt.
Bij die vrouwen zullen er zeker bij zijn die na verloop van tijd inzien dat wat ze eigenlijk wilden toch niet was wat goed voor hen was...maar het lijkt me op z'n minst voorbarig om maar gelijk te besluiten dat het niet kan werken.
ja dat klopt er zijn er zat die niks te willen, willen hebben.
maar ook dat is een vorm van iets willen, dus de wil om niks te willen te hebben.
ppff wat een zin
dus hoe je het draait het blijft een wil.....
dus vandaar dat ik zeg niks te willen hebben is een mooie theorie maar die pakt vaak toch echt anders uit in de praktijk.
ik heb al zovaak gehoord dat ze die theorie in praktijk brachten en dat het toch lang niet zo leuk bleek te zijn als ze dachten.
maar uiteraard zullen er uitzonderingen zijn.
het is een beetje hetzelfde als een sub die echt constant als een ding gezien wil worden, dat is vaak voor ff leuk...
maar doe dat 24/7 en ze gaan het meestal een stuk minder leuk vinden.
en dat bedoel ik dus, de theorie lijkt soms leuk maar werkt echt niet altijd zo als je wilt in de praktijk.
dat veel vrouwen vallen op de (foute) mannen is een feit , maar hoeveel vrouwen komen daar niet van terug door nare ervaringen...
kortom de zin van niks te willen hebben, werkt gewoon niet, want iedereen heeft wel ergens een wil.
al is het maar de wil om te leven en voor je dominant te zorgen enz......
dus als iemand echt niks wil, wat blijft er dan over?? bar weinig lijkt me
maar ook dat is een vorm van iets willen, dus de wil om niks te willen te hebben.
ppff wat een zin

dus hoe je het draait het blijft een wil.....
dus vandaar dat ik zeg niks te willen hebben is een mooie theorie maar die pakt vaak toch echt anders uit in de praktijk.
ik heb al zovaak gehoord dat ze die theorie in praktijk brachten en dat het toch lang niet zo leuk bleek te zijn als ze dachten.
maar uiteraard zullen er uitzonderingen zijn.
het is een beetje hetzelfde als een sub die echt constant als een ding gezien wil worden, dat is vaak voor ff leuk...
maar doe dat 24/7 en ze gaan het meestal een stuk minder leuk vinden.
en dat bedoel ik dus, de theorie lijkt soms leuk maar werkt echt niet altijd zo als je wilt in de praktijk.
dat veel vrouwen vallen op de (foute) mannen is een feit , maar hoeveel vrouwen komen daar niet van terug door nare ervaringen...
kortom de zin van niks te willen hebben, werkt gewoon niet, want iedereen heeft wel ergens een wil.
al is het maar de wil om te leven en voor je dominant te zorgen enz......
dus als iemand echt niks wil, wat blijft er dan over?? bar weinig lijkt me