Tijgerbalsem
-
Tijgerbalsem
Ik kan het niet vinden maar weet iemand of de combi tijgerbalsem met ijsklontjes een goeie combi is om iemand flink mee te plagen??
Versterkt dit het gevoel van de tijgerbalsem of koelt het juist lekker en neemt het het branderige gevoel weg?
Ik ga namelijk iemand er mee plagen ik weet hoe de tijgerbalsem voelt.
En ik weet dat hij er tegen kan (qua allergische reactie oid) want hij heeft het getest op mindere gevoelige plek.
Iemand leuke tips?
bedankt alvast
Versterkt dit het gevoel van de tijgerbalsem of koelt het juist lekker en neemt het het branderige gevoel weg?
Ik ga namelijk iemand er mee plagen ik weet hoe de tijgerbalsem voelt.
En ik weet dat hij er tegen kan (qua allergische reactie oid) want hij heeft het getest op mindere gevoelige plek.
Iemand leuke tips?
bedankt alvast
Re: Tijgerbalsem
jah smeer zelf wat op dan kan je het voelen en dan zelf oordelen 

-
Hmmmm... met fire and ice zou ik denk ik eerder bezig gaan met hogere temperaturen (kop thee bijvoorbeeld) en niet met tijgerbalsem. Tijgerbalsem geeft eerder een branderig gevoel, maar ik heb geen idee hoe dat werkt als je het koelt.
Ik wil 't best even op mijn testtippi smeren, maar dan moet je maar net willen wachten tot donderdag
Ik wil 't best even op mijn testtippi smeren, maar dan moet je maar net willen wachten tot donderdag
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Tijgerbalsem gaat in ieder geval wel meer branden als het nat wordt, dus als je het ijs er rechtstreeks opzet en het gaat smelten, denk ik dat ik het eerst even het branderige gevoel verminderd, maar verergert zodra het ijs weg is. Maar ik heb het niet uitgeprobeerd.bitemarks schreef:Hmmmm... met fire and ice zou ik denk ik eerder bezig gaan met hogere temperaturen (kop thee bijvoorbeeld) en niet met tijgerbalsem. Tijgerbalsem geeft eerder een branderig gevoel, maar ik heb geen idee hoe dat werkt als je het koelt.
bite, ik hoor het vrijdag dan van jou? thx :close_knuf:bitemarks schreef: Ik wil 't best even op mijn testtippi smeren, maar dan moet je maar net willen wachten tot donderdag[/color]
Leo, pak eens tokotolien ipv tijgerbalsem. Dat wordt nl weer geactiveerd door water/ijs en is heerlijk om mee te spelen....
eh.... voor anderen!:p
eh.... voor anderen!:p
-
@brabbeldasje die optie heb ik overwogen maar ik had er nu niet zo zin in maar stiekem vind ik tijgerbalsem normaal best leuk
@bitemarks ik denk niet dat ik kan wachten tot donderdag
@guilty thanks voor de reactie daar kan ik wel wat mee
@phedre dat spul ken ik nog niet maar nieuwe ideeen zijn nooit weg, ennuh grootste kans dat het dan ooit op mij uitgeprobeerd gaat worden ipv andersom hoor
maar je weet het niet

@bitemarks ik denk niet dat ik kan wachten tot donderdag

@guilty thanks voor de reactie daar kan ik wel wat mee

@phedre dat spul ken ik nog niet maar nieuwe ideeen zijn nooit weg, ennuh grootste kans dat het dan ooit op mij uitgeprobeerd gaat worden ipv andersom hoor
maar je weet het niet
- Voleuse
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nou is afgelopen met tippi/leonietjes testsubject....
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- sandra
Aangezien er toch al een topic was over tijgerbalsem vraag ik het maar even hier.
Afgelope weekend kochten wij Tijgerbalsem (op de zwarte markt
), maar.. (Misschien een stomme vraag..) Hoe werkt dit? Muis heeft het opgesmeerd, maar vervolgens hebben we nog twee uur gewacht voor we echt gingen slapen, maar ik heb er echt niets van gemerkt. Ik kreeg het een moment gewoon koud, omdat het 'nat' was.. maar dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Wie heeft hier ervaring mee?? OF hebben we gewoon een nepgoedje gekocht??
Afgelope weekend kochten wij Tijgerbalsem (op de zwarte markt

Wie heeft hier ervaring mee?? OF hebben we gewoon een nepgoedje gekocht??
Tijgerbalsem werkt (lees: brandt) enkel in plekken die van zichzelf al vochtig zijn. Op veel andere plaatsen dan schaamlippen kan je ze dus niet gebruiken (al zijn dit natuurlijk ook gelijk de leukste plekken
).

- juffie
- Site Admin
Er zijn toch ook 2 soorten tijgerbalsem? 1 die wel brandt, en 1 die dat niet doet? *Niet zeker weet*
MILF 

- Crownless
Ik heb rode tijgerbalsem (van de kruitvat) en die wordt echt warm na een minuut of tien. Heb alleen van bryan gehoord dat het onaangenaam op z'n ballen voelde nadat hij daar gekrabt had terwijl hij niet eerst z'n handen had gewassen.
Toptip:tijgerbalsem werkt niet om je voeten warm te houden in koud weer (als je verkeer zit te tellen bijvoorbeeld).
Toptip:tijgerbalsem werkt niet om je voeten warm te houden in koud weer (als je verkeer zit te tellen bijvoorbeeld).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
inderdaad. De straffe tijgerbalsem wordt wel lekker warm. Sommige vinden branden, ik vind wel warm maar nog aangenaam. Ik heb ook een ander merk: flying peacock ofzoiets. En die is vele malen heftiger dan tijgerbalsem nog. Had daarstraks beetje teveel op mijn rug gesmeerd en het leek even in brand te staan. Gelukkig ebt dat weg en dan is het lekker warm. Voor mij helpt het om mijn spieren minder stroef te voelen na een inspanning. De spierpijn is minder fel dan.
- juffie
- Site Admin
Oh! Ik zal eens vragen aan mijn beste vriend wat de naam van het goedje was dat hij op mijn rug heeft gesmeerd toen ik een keer knetterende rugpijn had! Dat fikte like hell! Was iets Spaans geloof ik, maar óf ik dat voelde branden zeg! 

MILF