feestideën
feestideën
Zoals jullie allemaal inmiddels wel weten is de GBK38 inmiddels klaar voor partys. Nu is mijn vraag aan jullie:
hebben jullie ideeen voor partys. Zijn er soorten partys die jullie graag zien/willen hebben?
zo is er al een keer voor de gein iets geroepen over metalpartys bijvoorbeeld.. is daar echt belangstelling voor?
opper ze hier... en dan wil ik wel kijken of het te doen is
(waarschuwing: bij metalparty zal ik zelf dus NIET aanwezig zijn, want echt.. ik ren na uur gillend de toko uit... maar het kan wel geregeld worden!)
hebben jullie ideeen voor partys. Zijn er soorten partys die jullie graag zien/willen hebben?
zo is er al een keer voor de gein iets geroepen over metalpartys bijvoorbeeld.. is daar echt belangstelling voor?
opper ze hier... en dan wil ik wel kijken of het te doen is
(waarschuwing: bij metalparty zal ik zelf dus NIET aanwezig zijn, want echt.. ik ren na uur gillend de toko uit... maar het kan wel geregeld worden!)
- Dreamer74
Re: feestideën
Wat dacht je van een "Voute partie" met hele foute muziek en vooral heeeeele foute kleding...
Ik weet nog wel een hele Voute DJ

Ik weet nog wel een hele Voute DJ

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

- Dreamer74
Is ook leuk.. mede omdat het gewoon niet fout genoeg kan.. en je dus qua kleding al helemaal niet na hoeft te denken...
maar zowieso alle themafeesten zijn leuk..maar ik vind dit thema het leukste... vooral om te draaien als DJ... heb heeeeel veel foute nummers :p
maar zowieso alle themafeesten zijn leuk..maar ik vind dit thema het leukste... vooral om te draaien als DJ... heb heeeeel veel foute nummers :p
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 

- Heerscher-vd-nacht
ik heb er meerDreamer74 schreef: heb heeeeel veel foute nummers :p

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- kitten
jongens, jongens... Koest maar. Jullie hebben allebéi een vreselijke collectie, ok?
@phedre: wat mij altijd wel leuk heeft geleken is iets wat naar level 2 *neigt*. Een specifieke Femdom of Maledom avond. Waarbij je als sub dus niet per sé zoals op een level 2 naar elke D hoeft te luisteren, maar waarbij wel elke vrouw als D aanwezig is en elke man als sub. Of andersom dus.
@phedre: wat mij altijd wel leuk heeft geleken is iets wat naar level 2 *neigt*. Een specifieke Femdom of Maledom avond. Waarbij je als sub dus niet per sé zoals op een level 2 naar elke D hoeft te luisteren, maar waarbij wel elke vrouw als D aanwezig is en elke man als sub. Of andersom dus.
Dat soort ideetjes levert altijd lollige commentaren op van mensen die toch niet van plan zijn te komen. 
Qua thema-feestjes denk ik dat het even belangrijk is om over de drempeligheid na te denken. Is het optioneel, wordt het verwacht ("dress to impress"), of wordt erop geselecteerd?
Ik kan me vergissen, maar het lijkt me dat mensen daarop eerder zullen komen/afzeggen dan de eigenlijke inhoud van het thema.

Qua thema-feestjes denk ik dat het even belangrijk is om over de drempeligheid na te denken. Is het optioneel, wordt het verwacht ("dress to impress"), of wordt erop geselecteerd?
Ik kan me vergissen, maar het lijkt me dat mensen daarop eerder zullen komen/afzeggen dan de eigenlijke inhoud van het thema.
- kitten
Dan maar lollige opmerkingen, ik denk iig wél mee.
- Sabrina
Dit lijkt mij ook wel een leuk plan! Ik weet dat Romanticide zich (nog) niet ok voelt bij echt Level-2, maar een Level 1,5-feestje? (ja, ik heb weinig fantasie op de vroege morgen)kitten schreef:@phedre: wat mij altijd wel leuk heeft geleken is iets wat naar level 2 *neigt*. Een specifieke Femdom of Maledom avond. Waarbij je als sub dus niet per sé zoals op een level 2 naar elke D hoeft te luisteren, maar waarbij wel elke vrouw als D aanwezig is en elke man als sub. Of andersom dus.
Verdere ideeën heb ik niet, maar zal ik z.s.m. spuien als ik ze heb

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
level 1,5 

- Sabrina
*hides*
I told you, ik ben niet wakker!
I told you, ik ben niet wakker!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
Ik vond hem echt leuk! 

- Sabrina
Glad you did! 
Ik vind 'm zelf inmiddels ook wel grappig, zal wel komen omdat m'n ogen nu open zijn
.
Maar goed, phedre, een level 1,5 party dus!

Ik vind 'm zelf inmiddels ook wel grappig, zal wel komen omdat m'n ogen nu open zijn

Maar goed, phedre, een level 1,5 party dus!
- Voleuse
Kan iemand uitleggen wat er word bedoeld met 'level 2' feesten?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
als ik het goed heb begrepen is dat dat alle subjes luisteren naar alle Dominanten en zich ook ten alle tijden edragen als hun rol....word leuk voor switches