Fetlife vriendjes, Fetlife kennissen ?

Triskelis

Fetlife vriendjes, Fetlife kennissen ?

Bericht door Triskelis »

Zo af en toe komen er mensen met verzoeken tot vriendschap in mijn Fetlife virtuele bestaan.
Vanavond had ik daar over een discussie die ging over de vraag:

"Wanneer voeg je iemand als vriendje toe ?
en zou het toevoegen van Fetlife kennissen geen toevoeging zijn ?"

Hoe gaan jullie daar mee om ?
kitten

Re: Fetlife vriendjes, Fetlife kennissen ?

Bericht door kitten »

Ik ben toevallig vandaag aan het opschonen geweest n.a.v. een journal van JerryM. Ik heb nu bijna alleen nog maar de RL connecties over. Maar daar staan zeker ook kennissen tussen. Via via ontmoet je toch nog altijd de mooiste mensen. :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Vooralsnog heb ik op mijn fetlife wel de mensen die ik óf Real life ken óf die ik wel ken van een forum of een feest.

Ik voeg daar meestal geen mensen toe waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar ook heb idd n.a.v. Jerry's post zitten opschonen. :)
MILF :grin_ani:
Triskelis

Bericht door Triskelis »

Jerry's post ?

Doe eens een link.
JerryM

Bericht door JerryM »

vangen: http://fetlife.com/users/263471/posts/351492" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik sluit me bij juffie aan. Het voordeel van friends op fetlife vind ik dat ik zo op de hoogte kan blijven van activiteiten/discussies waar mijn friends aan deelnemen.
Hecubah

Bericht door Hecubah »

Mensen die ik IRL ken, of die ik net heb leren kennen en wel meer over wil weten voeg ik toe. Meestal is dit na aanleiding van een forum of van feestjes. Mensen waarvan ik zeker weet dat ik ze niet ken weiger ik ook, maar als mensen uit Nederland komen stuur ik toch meestal eerst een berichtje met de vraag wie ze zijn.
Overigens stuur ik afhankelijk van de persoon een berichtje mee met een friends request. Vaak om misverstanden te voorkomen, of om even te peilen of de persoon er wel op zit te wachten.
Want een bepaalde fotograaf heeft maar liefst 3x een friends request gestuurd, waarschijnlijk doordat hij massa uitnodigen verstuurd en nooit heeft doorgehad dat hij het al eerder had geprobeerd..
Toran

Bericht door Toran »

Ik vergeet fetlife, eerlijk gezegd. Ik doe er zelden of nooit iets mee.. Soms denk ik wel over dingen die ik daar kan plaatsen/posten/whatever.. En halverwege het typen van een verhaal heb ik er geen zin meer in..

Ik ben een slechte virtuele vriend :clown:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
madeleine

Bericht door madeleine »

Ik vind fetlife inderdaad een fijne en makkelijke manier om op de hoogte te blijven en contacten te onderhouden met mensen die ik heb ontmoet. Ik heb een redelijk aantal vrienden, het is niet onoverzichtelijk. En in het begin ook veel mensen die ik via WS kende en nog ga ontmoeten.

Nu komt de fase dat ik ga vragen wie ze zijn voordat ik vriendjes wordt. Het hangt er ook een beetje vanaf of het mensen zijn waarvan ik het leuk zou vinden ze te ontmoeten.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
madeleine

Bericht door madeleine »

Helaas is het ook een snelle manier om te achterhalen dat je ex nu al een speelpartner heeft en vrolijk aan het daten is....

gaat zich met glas whiskey bezinnen op het uithuilbankje of de ongecontroleerde ranttopic
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik voeg alleen mensen toe die ik ken, en dan eigenlijk ook alleen mensen die ik leuk vind, al ontkom je er soms niet aan voor 'de sociale sier' iemand te accepteren.
**Self Rescuing Princess**
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

madeleine even een knuffel komt geven :hug:
ranting

Bericht door ranting »

Ik voeg mensen toe die ik IRL heb gezien, en die een positieve indruk op me hebben gemaakt. Dus. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

ranting schreef:Ik voeg mensen toe die ik IRL heb gezien, en die een positieve indruk op me hebben gemaakt. Dus. :)
ranting 34M (Noord-Holland, Netherlands) has accepted your friendship request. :banana:
MILF :grin_ani:
ranting

Bericht door ranting »

:mrgreen:
Gesloten