Ervaring....?

Gesloten
star35

Ervaring....?

Bericht door star35 »

Hallo allemaal,

Ben nieuw hier, via een linkje op een forum, toch maar hier terecht gekomen.
Ben vanuit mezelf altijd wel dominant aanwezig tijdens sex, vastbinden, blinddoeken,
zweepjes, kaarsvet...

Nu heb ik een ervaring meegemaakt waar ik nogal overdonderd ben.
Maar toch ook wel nieuwsgierig.

Geval van afgesproken via de chat, onbekend iemand, een keer eerder 10 minuten
elkaar gezien. En ja, dat was de spanning, om elkaar vooral niet te kennen.
Afgelegen plek, ging duidelijk om de sex, alleen hij gebruikte zijn riem en handen
hard, erg hard, was erg beurs, riem ging ook om mijn nek, alleen toen ik dat niet wilde
is dat ook niet doorgegaan.

Enigzins, geschrokken van de neukpartij met die wending....
vooral de angst, toch nog geen vertrouwen, afgelegen plek...en dom, ja niemand
die wist waar ik was...
Verward, want ik kan niet onderdanig zijn....wel tijdens een spel, maar dit was geen spel?
Vernederd?

Zoveel gevoelens in een.

Maar toch nieuwsgierig...en kan je alletwee zijn, dus dominant maar ook onderdanig...?

Heb ik gewoon een te heftige ervaring meegemaakt, zo out of the blue?

Iemand een idee hoe dit nu wel verder uit te breiden, ben nieuwsgierig, maar wil me niet meer zo
voelen als toen daarna.
Guilty

Re: Ervaring....?

Bericht door Guilty »

star35 schreef:Maar toch nieuwsgierig...en kan je alletwee zijn, dus dominant maar ook onderdanig...?
Ja. Dat noemt men ook wel switch, maar persoonlijk vind ik dominant en onderdanig (of sadist en masochist, of combinaties daarvan) een betere omschrijving.

Hoe nu verder? Euh, genieten?
pluis

Bericht door pluis »

Nou ja, ik zou ook niet zomaar onderdanig kunnen zijn aan iemand die ik een keer eerder tien minuten had gezien, en verder alleen wat mee gechat had. Dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Vaak moet zoiets een beetje groeien, tussen twee mensen. En dan is t vaak ook nog zo dat als je zoiets heftigs doet (of zelfs iets dat veel minder heftig is) dat je daarna toch nog even naknuffelt, even n bakje thee drinkt, nog wat babbelt en zo. Dan kun je een beetje landen.

Ik hoop dat je niet te erg geschrokken bent van je ervaring, en dat je gewoon eens rustig en op je gemakje verder gaat kijken. Als je eenmaal mensen echt leert kennen, is het praten over onderdanig zijn/ worden en wat je wel en niet wilt, vaak al een heel stuk makkelijker. Dan kun je ook van tevoren aangeven wat je wel en niet wilt, en kun je een eerste keer misshcien eens koffie doen, voor je gaat spelen.

En ja, wat guilty^ ook zegt, switches bestaan :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het is goed mogelijk (zoals anderen ook al zeiden) om van zowel onderdanigheid als dominantie te kunnen genieten.
Het kan ook heel goed zijn dat je er tot nu toe niet van wist, en dat het isn zo'n heftige ervaring als jij beschrijft naar boven komt.

Het "nadeel"aan de onderdanige partij zijn, is dat je wat kwetsbaarder bent. Het is heel fijn als er na het spel wat tijd is om je weer weinig te voelen, even weer op aarde te komen etc. (een beetje nazorg) Als dat niet gebeurt, kan het inderdaad zijn dat je er een naar gevoel aan overhoudt. Ik denk ook dat dat de reden is dat je je achteraf zo naar voelde.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
star35

Bericht door star35 »

Thansk voor jullie reacties, dus ik swicht gewoon.

Denk ook zeker dat doordat het kort maar krachtig en onverwachts was,
dus niet opbouwende, dat er geen nazorg was, dat het erg vervelend voelde.

Ik ga ervoor, nog een keer afspreken, maar dan toch met soort van regeltjes.
en in een veiligere omgeving ;-)

Nazorg, het kopje koffie en weer op aarde belandden...

Thanks dat ik het hier kwijt kon.
Gesloten