beetje vreemd eigenlijk dat er nog geen man hier heeft gereageerd, terwijl ik vrijwel zeker weet dat vele mannen hier op het forum er wel eens zijn geweest........
ik kom er vrij regelmatig, net als dat ik regelmatig naar de sexsauna ga en net over de grens in duitsland naar de zgn. party treffs en iedereeen komt er voor hetzelfde : sexgerelateerde aktiviteiten met vreemden gebaseerd op totale geilheid en lustbevrediging !
in de sexbios komen voornamelijk mannen, meestal getrouwd (zie trouwring) die in een heterorelatie zitten maar compensatie zoeken bij andere mannen
deze groep staat ook als eerste klaar om de vrouw van een stel dat binnnenkomt een beurt te geven, het zijn ook de toekijkende rukkkers die niet ingaat op uitnodigingen van een bi-man van een stel om samen sex te hebben
de mannen die echt volledig homo zijn beperken zich tot de homozalen en kennen elkaar vaak
Ik ben zelf Bi en ga er naartoe voor lustbevrediging, en vindt het bij een stel prettig als de man ook bi is en dan kunnen er leuke trio's uit voort komen
voor vrouwen denk ik dat het belangrijk is dat je het prettig vindt om met veel mannen sex te hebben als je "horny as hell' bent om maar een topicterm uit dit forum te noemen kun je daar heel goed terecht om stoom af te blazen (dus dames......)
ook als vrouw alleen of met een vriendin kun je er veilig komen, ben je domina dan kun je met de heren "alle kanten op' zogezegd
@ noni : wees niet zenuwachtig maar vertrouw je Meneer en ga vooral vreselijk genieten en doe het safe !