Puppyplay

puppysjors

Puppyplay

Bericht door puppysjors »

Sinds ik vorig weekend, heb mogen ervaren wat het inhoud om aan puppyplay te doen, is mijn nieuwsgierigheid behoorlijk gegroeid. Nu kan ik er op internet alleen weinig appetijtelijke dingen over vinden. Het gaat vaak over homo's. die ik wel heel geil vind, maar dat sluit even niet aan bij mijn eigen fetish, en sites voor vrouwelijke puppies heb ik eigenlijk nog niet kunnen vinden.

Kan iemand me aan wel wat vrouwelijkere sites helpen hierover?
brabbeldasje

Re: Puppyplay

Bericht door brabbeldasje »

yaaaaay nee geen sites :$
maar uhm wel yay voor puppyplay!!!
thaliya

Bericht door thaliya »

Idd yay voor pupplay!

Ik vind zelf deze site erg goed (wel in't Engels):

http://azure-chaos.pbworks.com/Caring%2 ... 0Human-Pup" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar verder heb ik tot nu toe ook vrij weinig leuke sites kunnen vinden.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
puppysjors

ik weet het mega yaaay! Kan je niet vertellen hoe gaaf die eerste x was.

Thnx voor de site taika, het is idd erg netjes opgezet, maar ook wel heel erg obvious. Dat is wel een beetje jammer.
Ik heb 'm gebookmarkt, en ga 'm zeker aan Pester laten lezen. Maar ik zoek toch nog wel wat meer. Met mooie plaatjes ook wellicht?

Ik heb trouwens wel een mooi stukje gevonden op de site, moest er flink om lachen, tis echt cute :inluv:
Always make sure your pup has plenty of water, they can’t ask you for a drink if they’re thirsty and being a pup can be thirsty work.

* Pups like to be petted, stroked, cuddled and fussed over. It might sound obvious but some people may feel hesitant about doing it to their pup.

* Your pup likes to play but they don’t have to always be active to be enjoying your company. They can just as happily curl up at your feet. In fact after a fair bit of play they’ll want to do this for a rest.

* There is no place for humiliation in pup play. Dogs do not feel humiliation. Human-pups may feel shame or they may feel sad if they have disappointed you, but they do not usually understand the concept of humiliation. Just as you wouldn’t humiliate a real dog, you shouldn’t humiliate your human-pup.

* Physical punishment beyond a light swat to the rump with a rolled up paper is abuse.

* Don’t pull their tail; pups really don’t like that.

* Pups like to be scratched behind the ears or at the back of the neck, but remember not to scratch too hard as they don’t have the thick fur real dogs have. Be aware of the length and sharpness of your nails.

* Pulling on a pups collar can choke them, be very careful; using a harness and leash for walks is a lot kinder.

* Chain, chocker collars sound fun and authentic but can be very dangerous.

* If you can’t tell what your pup wants/needs, ask them to show you, and then follow them where they lead.

* A pup that doesn’t get human exercise will become unhealthy.

* Learning your pup’s language can greatly improve both yours and your pup’s play experience.

* Teasing and tormenting your pup (e.g. with treats that are kept just out of reach) can be fun for you and maybe even play for the pup for a short time, but it gets old and before long your pup will just get annoyed at you.

* If you don’t want something to be chewed, keep it out of the way of your pup.

* If a real dog does it expect your human-pup to do it.

* If you wouldn’t do it to a real dog then talk to your human-pup before you do it to them.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik geloof eigenlijk dat het zo is dat mannen vaker puppy en meisjes vaker kittenplay doen (toch?). Misschien dat er daardoor weinig over te vinden is?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
puppysjors

Ik kan me er iets bij voorstellen, ook bij ponyplay is het niet moeilijk om dames te vinden....
Maar ik vind het toch echt heeel leuk om een puppy te zijn.
thaliya

Bericht door thaliya »

Het is idd erg obvious, maar juist daarom vind ik het zo'n leuke site. En dat stukje dat je gequote hebt ook. Ik vond het zo herkenbaar de eerste keer dat ik het las.

Nog nooit mooie plaatje kunnen vinden. Ben ook wel benieuwd eigenlijk of er evenementen zijn voor pupplayers, net als voor ponyplayers. Iemand enig idee?

Heb je The Pet trouwens gezien?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh trouwens, was er niet hier op WS een verhaal geplaatst over puppyplay? In het anonieme fantasie topic? (Of was je dat stiekem zelf ;) ) Ik vond het wel een leuk verhaal iig.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
puppysjors

Nee dat was ik niet, maar ik zal morgen eens opzoek gaan naar dat verhaal. :)

edit, overheen gelezen, maar nee ik heb the pet niet gezien. Is die gewoon bij de videotheek te verkrijgen, of moet ik daarvoor naar de sexshop?
thaliya

Bericht door thaliya »

Hij is hier (in India dus) te verkrijgen in de videotheek, maar daar heb je weing aan :P. Iig te downloaden maar ik zou niet weten waar precies want ben niet zo thuis in de download dingen. Dit is de site van de film: http://www.thepetmovie.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet een film die ik zou kopen. Acteerwerk is niet geweldig en het einde is niet zo leuk, maar er zitten een aantal erg mooie scenes in. Deze film zorgde bij mij voor een hoop pupplay triggers.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Er is een topic geweest over ponyplay, maar dat was voor de GFC. N.a.v. iemand die foto's zocht, is er ook dit topic (NSW) over geschreven.

Wat ik zelf ervaar met ponyplay (en ik denk dat het bij puppyplay ook zo kan werken) is dat ik daarbij zeer ver kan gaan in het loslaten van mijn 'menselijkheid' en mij kan verplaatsen in een pony. Daarbij vind ik het wel een bijzondere D/s verhouding. Immers bij mij gaat het niet zo zeer om straf te krijgen en gedomineerd te worden. Maar meer om het op een aardige manier elkaar aandacht geven en wederzijds krijgen. Puppy ligt bij baasje op schoot en wordt aangehaald, maar zit ook in een hok/mand, wordt aangelijnd, eet eten uit een etensbak bv.

Veel succes op je zoektocht.
puppysjors

Dankje Peter, weet je wat ik zo jammer vind, dat er dus echt niet zulke foto's te vinden zijn van mooie vrouwen als pup.

* stel dat ik iemand vind die mooie foto's kan/wil maken, plaats ik ze zeker hier!*

Sterker nog, ik denk dat het wellicht goed is om mijn eigen site te gaan maken voor girlpups. :static:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Als je binnen google naar afbeeldingen gaat zoeken en je typt in "petgirl", en je zet je safesearchfilter uit, dan krijg je een heleboel plaatjes. Onder andere deze:

Wellicht kan er elders een nsfw topic worden aangemaakt met (linken naar) meer plaatjes van pets.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
puppysjors

:static: :inluv: :static:

Goed bezig, ik ga gelijk eens rond zoeken.
thaliya

Bericht door thaliya »

Goede tip idd Peter!

Hoewel ik een eigen site van puppysjors ook wel zie zitten :static:
Gesloten