Gezocht: cardio home trainer

Gesloten
miss_meeko

Gezocht: cardio home trainer

Bericht door miss_meeko »

Hallo allemaal!

Voor op mijn werk (woonvoorziening clienten met licht verstandelijke beperking/autisme en/of gedragsmoeilijkheden) ben ik op zoek naar een paar hometrainers. Ik heb toestemming van mijn leidinggevende gekregen om een soort sporthoekje te maken waarbij begeleiding samen met de client een sportactiviteit kan doen. Helaas kan ik hier geen budget voor krijgen en moet ik dus zelf het e.e.a. bij elkaar zien te vinden.
Ik wil dit graag (ben zelf totaal geen sportfanaat) omdat ik zeker ervan ben dat het goed zou zijn voor enkele van mijn mensen om meer te bewegen, energie kwijt te raken en ook voor redelijk wat om af te vallen. Door tijdgebrek en het weer komt het er vaak niet van om echt buiten te gaan fietsen/lopen etc. en ik hoop daarom dat wanneer we iets in huis hebben we wel de korte tijd die we hebben kunnen benutten.
Nu is mijn vraag dus aan jullie, lieve mensjes van Ws. Wie heeft er nog een sportapparaat staan die werkt en in redelijke staat is en wil hem wegdoen/aan mij geven. Het is handig als je binnen 3 kwartier/een uurtje vanaf schiphol woont omdat het ophalen ervan anders wel erg lastig is.
Ik (en mijn clienten) zou(den) er echt superblij mee zijn!

Alvast bedankt!
Chris

Re: Gezocht: cardio home trainer

Bericht door Chris »

Heb misschien een roeiapparaat voor je, een simpele maar hij doet het wel.
Zal even vragen of ie nog op zolder staat bij een vriend van me (die gaat verhuizen en wilde er vanaf paar weken terug).
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

JerryM

Bericht door JerryM »

of ga gewoon voor oefeningen zonder toestellen

snelle googleresultaten:

http://zenhabits.net/minimalist-fitness ... equipment/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.womenshealthmag.com/files/wo ... ept-08.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
miss_meeko

Chris, zou echt heel fijn zijn als je die nog hebt en kwijt wil :kiss:

Marktplaats en alle gratis sites hou ik in de gaten maar tot nu toe kan ik nog weinig vinden en wat ik gevonden heb krijg ik geen reactie terug als ik mail. Maar blijf gewoon proberen.

Oefeningen zonder apparaten zijn inderdaad ook een optie. Ik vrees alleen dat het minder prikkelend zal werken dan een apparaat. Een deel van mijn mensen kan niet naar de gewone sportschool, een home trainer geeft iets meer het gevoel van een sportschool thuis en trekt iets meer. Geeft ook meer het gevoel "normaal" te zijn wat veel van mijn mensen toch nastreven.
Maar zeker wel bedankt voor de tip :)
murron

Bericht door murron »

Ik heb op zolder nog een abroller staan/liggen te verstoffen en in de kelder een abswing staan.Beide ooit een keer aangenomen met het idee mijn blubberbuik weg te werken..die hoop heb ik maar laten varen gniff. Ik weet niet als je daar iets aan hebt? Ik doe er nl totaal niks mee behalve dat het wel "stoer" staat en bekt :hypocrite: .
Ik woon alleen niet op 3 kwartier tot een uur afstand meen ik.
miss_meeko

murron, dank je wel voor het aanbod, maar heb zojuist tijdens een bezoekje een vergelijkbaar buikspierding gekregen, dus voor de buikspieren ben ik nu voorzien. Wel heel lief aangeboden en als ik die ander niet had, had ik vooral die abswing zeker graag opgehaald!
murron

Bericht door murron »

yw :)
Gesloten