Gezocht: Behangstomer

Gesloten
aimée

Gezocht: Behangstomer

Bericht door aimée »

Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb een stomer nodig waarmee je behang zo van de muur kan halen.... je weet wel je gooit er water in, houdt het ding op behang, behang wordt vochtig en laat los.....

Ik heb zoéen halverwege november nodig.. Kan ik hem van iemand lenen? of overnemen..

mocht je een hebben die ik kan gebruiken pb me dan ff....
juffie
Site Admin

Re: Gezocht: Behangstomer

Bericht door juffie »

Die kun je vaak zo huren of lenen bij een schilder / bouwmarkt.
MILF :grin_ani:
aimée

Bericht door aimée »

huren betekend dat het geld kost.
perman

Bericht door perman »

overnemen ook toch? (en nieuw behang en/of verf...) Ik meen dat het iets van een tientje per dag kost bij de bouwmarkt-om-de-hoek.
Maar als het gewoon niet binnen het budget valt: ik heb goede successen geboekt met gewoon een emmer met lauw water, een grote spons en een plamuurmes. Lekker nat afsoppen en lang in laten trekken, maar denk om de vloer!
Verder hangt het nogal af van het oude behang. Als je nu vuil- en waterafstotend afneembaar behang hebt wordt het een harde dobber...
.
aimée

Bericht door aimée »

owh een tientje per dag valt nog meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
avelon

Bericht door avelon »

Opzich vond ik de kosten nog wel mee vallen heb hem twee dagen in huis gehad. en het hele huis er mee gedaan was volgens mij nog geen 20€ kwijt excl. de borg. vond het zelf nog wel meevallen.
aimée

Bericht door aimée »

ja idd thnx for the tip
petra

Bericht door petra »

kosteloos kan ook

plantenspuit heel de muur in spuiten en na 10 min intrekken laat het los

succes!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zo'n stomer kan ik wel aanraden hoor, inclusief bakken water uit sponsen en spuiten ben ik echt goed 2.5 dag bezig geweest om anderhalf muurtje behang vrij te maken....

ook : koop geen plamuurmes om de restjes weg te steken maar een echt 'behangwegstekmes' met ferme handel voor goede grip (makkerlijker kracht zetten) en een stanley mes er in, dat is echt een wereld van verschil !
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

.. en check wat voor muur t is..

mijn 'wandje afsteken' veranderde iets in betekenis toen de muur in kwestie gips bleek .. en de vorige bewoner niet zo nauw had genomen met't soort & type plaksel

(andere stukken kwam t behang spontaan naar beneden, dus op zich ging t gemiddeld best vlot)
~\v/~
aimée

Bericht door aimée »

this stenen muur.. ook geen kalkmuur.. thnx vooor de tips.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

wij hebben hem bij de praxis gehuurd, de kosten vielen reuze mee.
Gesloten