het spugen en speeksel topic

JJV

het spugen en speeksel topic

Bericht door JJV »

(NB: spugen in de zin van 'kotsen' zou ik in een ander topic onder willen brengen)

nou was ik onlangs mn fetlife fetishes eens aan't ordenen..
kom ik net dit (niet helemaal safe for work) plaatje in demotivational tegen... en bedenk... hebben we al een spuug topic
Met zoekopdracht kom ik vooral in verslag, verhaal en fantasie terecht..

dus! =>
met speeksel bespuugd worden, of iemand bespuwen. geil of vernederend?
( in je gezicht? over je geslachtsdelen? 'gewoon' ergens op je borst?)
speeksel wat om een gag druipt .. geil of vernederend?
speeksel in iemands mond laten druipen..
of (alleen) speeksel als glijmiddel

of nader ik nu de ranzigheids grenzen van mensen?

vertel vertel
~\v/~
petra

Re: het spugen en speeksel topic

Bericht door petra »

JJV schreef:dus! =>
met speeksel bespuugd worden, of iemand bespuwen. geil of vernederend?
( in je gezicht? over je geslachtsdelen? 'gewoon' ergens op je borst?)
speeksel wat om een gag druipt .. geil of vernederend?
speeksel in iemands mond laten druipen..
of (alleen) speeksel als glijmiddel
bespuugd worden heb het 1 keer meegemaakt zo bijna in me mond in totaal onverwachts voelt vernederend en hij begon daarna te tongzoenen lekker een kwijl boel....op dat moment vernederend gevoel

spugen in de zin van glijmiddel das normaal handig en altijd bij je geen vernedering juist makkelijk! mocht het nodig zijn natuurlijk! :)
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Spugen in een vernederingsspel kan wel heel geil zijn. Zowel om te geven als te ontvangen trouwens.

Kwijlen door een ballgag vind ik niet zo veel aan. Als sub leidt het me vooral af: ik ben er teveel mee bezig om het binnen te houden. Als D vind ik 't wel leuk om te zien hoe de sub zich er ongemakkelijk bij voelt, maar vind ik het verder ook niet echt geil ofzo. Ik maak m'n gags dan ook graag van touw. Neemt het meeste op en kan zo in de wasmachine :)

Als glijmiddel heb ik helemaal geen gevoel bij, behalve het praktisch nut ervan.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
avelon

Bericht door avelon »

Deze vind ik leuk vooral omdat wij er mee bezig zijn geweest.
Voor mij is namelijk spugen heel lang een no go geweest geen keiharde grens, maar wel van ja echt niet want dat is heel vies. spugen doe je niet.
Komen dan op het opvoed conflict want immers je hebt geleerd je spuugt niet.

Inmiddels is het wel van het no go lijstje verwijderd en ja het is nog steeds voor mij vernederend maar het werkt wel.
met betrekking tot het in de mond druipen, die gaat het niet worden omdat ik daar gewoon echt misselijk van wordt... zelfs op het moment van typen al een naar gevoel in mijn buik. Met gags geen ervaring, maar vind het wel een heel mooi gezicht op te zien.
JJV

Bericht door JJV »

Ik ben ondertussen nog even verder gaan graven inde ws- krochten en kwam wel dit:
Onderwerp: Grensgevallen? tegen.
Waar oa ikzelf er al iets over zeg, ook qua leerweg, want 'het is niet algemeen geaccepteerd'

Ik vraag me af ook, of de slijmerige substantie misschien associaties oproept..
zo hèb ik een toenmalige spelpartner bij regelmaat sterk horen kreunen als ik'r recht in r kruis spuuwde....
~\v/~
wandering

Bericht door wandering »

Spugen... ik heb er wel wat mee. Het is ontzettend vernederend als je op je knietjes zit, voorzichtig onderdanig naar hem opkijkt... en dan ineens een klodder spuug in je gezicht krijgt, bij voorkeur met nog wat opmerkingen erbij over wat ik waard ben. Dat komt hard aan en is voor mij daarom ook heel geil. En het dan niet mogen afvegen zodat hij nog eens in kan peperen dat ik smerig ben... Ik word voornamelijk in m'n gezicht gespuugd, soms moet ik ook mijn mond open houden zodat hij kan spugen en ik moet doorslikken. Ook krijg ik het wel eens als 'straf': bijvoorbeeld als hij vindt dat ik deepthroaten niet lang genoeg volhou, elke keer als ik terugtrek word ik dan in m'n gezicht gespuugd of geslagen. Het doet emotioneel gezien veel met me (vooral in het begin, nu iets minder maar het is nog steeds heftig), maar daarom hou ik er ook van. :yes:
JerryM

Bericht door JerryM »

kwijl is geil

juist omdat 'men' het vernederend vindt, vind ik het geil. om te doen of te ontvangen, met een blik van minachting, of kijk nou, vies ventje/meisje.

kwijl door een gag vind ik ook geil. juist omdat ik er niks aan kan doen vind ik het leuk. het is vanzelf al leuk, maar kan ook gebruikt worden voor vernedering, zo van kijk nou, kan je kwijl niet eens binnen houden. juist omdat je er niks aan kan doen is het leuk om mee te spelen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Met spugen heb ik niks. Die foto die op de site van Manita staat, vind ik ook vies. Maar kwijlen door of langs een ballgag vind ik fantastisch. Lekker vernederend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Spugen brengt voelt voor mij behoorlijk emotioneel heftig, wat dat betreft ben ik het helemaal met wandering eens.

Voor wat betreft kwijlen; ik heb net een nieuwe gag gekocht waarbij het nauwelijks mogelijk is om het kwijlen te stoppen. We hebben er een keertje mee gespeeld en ik voelde me ongemakkelijk, vies, smerig, vernederd.... kortom; ongelovelijk geil!
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik ga eigenlijk nooit kwijlen van gags. Best jammer eigenlijk..

En ik ben ook wel eens in mn gezicht gespuugt, dat voelt idd erg heftig, heel vernederend vind ik dat. Omdat ik het toch eigenlijk ook gewoon wel vies vind enzo, dat maakt het dan extra erg...
Wever

Bericht door Wever »

Bespuwd worden...heb 't een paar keer meegemaakt. Is niet leuk, maar geen grens of zo. Ik zou m'n subbielijst eens onder het stof vandaan moeten halen, maar ik geloof dat 't een 1 of 2 had (op 5).

Een keer dat 't gebeurde had ik op voorhand een zware dip. Ik weet al niet meer waardoor, maar Boefje heeft me toen (terecht) hard aangepakt. Buiten een koude douche en (ik denk) ook wat meppen in het gezicht ook gespuwd geworden. Het had, alles bij elkaar, wel effect. Ik geloof niet dat ik ooit zo snel van een "meh...het kan me allemaal niet schelen"-bui overgegaan ben naar een (verlossende) huilbui.

Een andere keer...maar toen was het niet echt speeksel. Vraag me niet naar de omstandigheden, maar het kwam erop neer dat Boef in bad haar tanden zat te poetsen en ik er gewillig naast zat om haar te wassen. Ze heeft toen ook een slok water over mijn kleren gespuwd, en later ook een paar keer in mijn mond. Dat was beiden moeilijk te dragen. Vooral dat laatste, omdat mijn schrikreactie (er komt toch iets met volle snelheid op je af) haar aan het lachen bracht.

Verder...totaal geen ervaring. Niet eens met kwijlende gags. Een turn-on zal het me nooit worden, dus ik vermoed niet dat Boef en ik daar veel meer mee gaan uitspoken.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Huuuuu ik vind spuug ook echt heel smerig (wat avelon zegt). Het zit voor mij echt tegen de harde grens aan. Vooral dat doorslikken van wandering vind ik echt, huuuuuuuu, ik zou over mn nek gaan.

Toch snap ik het ook wel weer. Om te doen vind ik het wel weer gaaf, alleen, ik kan het echt niet zo goed. Ik spuug heel oncharmant en kwijl dan soms mezelf een beetje onder :P . Niet heel overtuigend.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

In mijn gezicht spugen ofzo zou ik moeite mee hebben en heel erg vernederend vinden. Wellicht niet op een goede manier. Het in mijn mondkrijgen en doorslikken, no thx!
avelon

Bericht door avelon »

Nu ik dit allemaal zo lees, zijn er toch eigenlijk best veel die problemen, Problemen is dan wel weer een groot woord. Maar een verschil van, vind het niks, doet me niks, het hebben van als het in mijn mond komt en doorslikken bah. Terwijl frenchkissing ook een uitwisseling van speeksel is.
was even een gedachten kronkel.
JJV

Bericht door JJV »

dat tongzoenen vergelijk ik't ook veel mee idd..

wat ik ook zo 'leuk' vind aan deze gemengde reacties is dat't in feite om iets doodnormaals gaat .. vanille mensen kùnnen t (per ongeluk) doen .. en tòch staat t bij mensen laag tegen grenzen aan.

krijg er een beetje "wie beweert er dat bdsm altijd met dure ingewikkelde enge dingen moet plaatsvinden" houding van.
~\v/~
Gesloten