Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis:
Ik zou mam dinsdagochtend naar de IKEA brengen in zuidoost (vanaf de VU) omdat ze een fijne aanbieding hebben. De boodschappen laat ze thuis bezorgen. Nu is mijn auto zeker dinsdag nog niet gemaakt, en qua budget heeft mam OF genoeg voor de leuke aanbieding OF voor de taxi om er te komen... dus das nie handig... Qua gezondheid redt ze het eigenlijk niet met OV, maar ze wil het nu wel gaan proberen.
Dus nu dacht ik...... Misschien is er een WS-er in A'dam of regio die graag extra karma punten wil verdienen en mijn mam naar de ikea wil brengen? wachten en terug brengen zou helemaal chique zijn, maar brengen alleen helpt ook al enorm....
liefs, anne
Gevraagd: lift in Amsterdam -di 23 nov. ochtend
- eireann
- Site Admin
Gevraagd: lift in Amsterdam -di 23 nov. ochtend
**Self Rescuing Princess**
- cinderella
Re: Gevraagd: lift in Amsterdam -di 23 nov. ochtend
Je kunt wel m'n auto lenen. Is met mazzel een kwartiertje van je werk vandaan.
toen doet er nu niet meer toe
- eireann
- Site Admin
Dank je wel cinderella, das echt lief ! Er is een ander plan B bedacht. (die waar anne vrij neemt om d'r eigen problemen op te lossen
) dus t is alsnog goed gekomen 

**Self Rescuing Princess**
- kitten
eireann_S schreef:Dank je wel cinderella, das echt lief ! Er is een ander plan B bedacht. (die waar anne vrij neemt om d'r eigen problemen op te lossen een lieve dochter te zijn voor d'r moeder.) dus t is alsnog goed gekomen
Ik heb vanmiddag nog even serieus in de agenda zitten kijken, maar Amsterdam en Zwolle liggen best wel ver uit elkaar
En aangezien ik om 1 uur in die laatste moet zijn ging het hem toch niet helemaal worden..... Leuk joh, vrije tijd... Ahum...