Gezocht: Email Slavin

jobj

Gezocht: Email Slavin

Bericht door jobj »

Deze advertentie is bedoeld voor dames die onderdanige gevoelens hebben maar er nog niet aan toe zijn hier in real-life uiting aan te geven, dit niet willen of kunnen.

Voel je je hier door aangesproken? Laat je dan online domineren door mij.Ik ben een jongeman van 21 met al aardig wat ervaring in het online domineren. Samen kunnen we ontdekken of je gevoelens echt zijn en welke mogelijkheden je hebt om hiermee om te gaan. Je kunt anoniem blijven en blijft altijd zelf in controle.

Je krijgt van mij via email opdrachten waarmee we je gevoelens en grenzen kunnen ontdekken en verleggen. Eventueel kan dit contact uitgroeien tot chat/webcam maar alleen als jij dat wil.

Lijkt dit je wat? Of wil je meer weten, dan kan je mij mailen op job_is_een_lekker_ding@hotmail.com

Job
Dreamer74

Re: Gezocht: Email Slavin

Bericht door Dreamer74 »

21 en dan al ervaren ?? wow... welke opleiding heb jij gehad?
Of ben je al op je 12e begonnen?
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
kitten

Bericht door kitten »

Dreamer, doe es lief joh. :clown:
vode

Bericht door vode »

Pff ik krijg zo'n ontzettend PLAYER gevoel hierbij sorry :mrgreen:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

*deelt het gevoel met vode* en de rest van de ardennen gangers ook trouwens...

kitten

Bericht door kitten »

Wel een leuk email adres... :clown:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dag Joris,

Ik post hier nogmaals de pb die ik je stuurde toen je dit bericht de eerste keer plaatste.

Ik zal hem nu maar laten staan, want een volhouder ben je wel.

Ik verwacht weinig positieve reacties, dat dan weer niet...

eireann_S schreef:Beste Job.

Welkom op het forum.

Zoals je ziet hebben wij geen dating hoek. Daarom heb ik je berichten verwijdert.

Voel je vrij te blijven en je even voor te stellen in de who-is-who.

groet,

anne

Subject: Email slavin gezocht
jobj schreef:Deze advertentie is bedoeld voor dames/meiden die onderdanige gevoelens hebben maar er nog niet aan toe zijn hier in real-life uiting aan te geven, dit niet willen of kunnen.

Voel je je hier door aangesproken? Laat je dan online domineren door mij. Samen kunnen we ontdekken of je gevoelens echt zijn en welke mogelijkheden je hebt om hiermee om te gaan. Je kunt anoniem blijven en blijft altijd zelf in controle.

Je krijgt van mij via email opdrachten waarmee we je gevoelens en grenzen kunnen ontdekken en verleggen. Eventueel kan dit contact uitgroeien tot chat/webcam maar alleen als jij dat wil.

Lijkt dit je wat? Of wil je meer weten, dan kan je mij mailen op job_is_een_lekker_ding@hotmail.com

PS: ervaren subjes mogen ook reageren

Job
**Self Rescuing Princess**
Guilty

Bericht door Guilty »

Dreamer74 schreef:21 en dan al ervaren ?? wow... welke opleiding heb jij gehad?
Of ben je al op je 12e begonnen?
Doe's effe normaal joh, ik ken genoeg jongeren die vanaf hun 18e bezig zijn, soms al vanaf hun 16e op chatkanalen en jongerenfora rondhangen. Sterker nog, een jaar of wat geleden kende ik zelfs een jongen met een TPE relatie van 22 (zij was een jaar of zeven ouder) en dan bedoel ik niet dat hij dacht dat ie een TPE relatie had, maar dat de rest van de wereld dat er ook erin zag. Anderzijds heb ik de VSSM genoeg 40ers aan de bar gehad die voor het eerst in een sm-club kwamen en nog nooit iets hadden durven doen.

De advertentie is een beetje raar, en ik deel het gevoel van vode ook wel, maar dat heeft geen bal met leeftijd te maken. In deze eeuw beginnen jongeren gewoon een stuk eerder dan vroeger.
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

het gaat me ook niet om de leeftijd.. het gaat me om de manier... als hij idd zo ervaren is al hij wil laten blijken dan moet hij toch weten dat als je zo'n advertentie plaatst op een forum waar je net een maand actief bent en wel 4 reacties geplaatst hebt weinig kans van slagen heeft...

Je vergelijking met de "40ers aan die je aan de bar gehad die voor het eerst in een sm-club kwamen en nog nooit iets hadden durven doen" staat hier volledig buiten.. zie totaal geen verband met het plaatsen van een advertentie op een site waar je net geregistreerd bent..

en misschien kun je beter nadenken over je opmerking over het "normaal doen" aangezien deze poster dus al eerder gewaarschuwd is door de mods...

Guilty

Bericht door Guilty »

Dreamer74 schreef:het gaat me ook niet om de leeftijd..
Pak hem dan ook niet op zijn leeftijd, maar op zijn advertentie.
Je vergelijking met de "40ers aan die je aan de bar gehad die voor het eerst in een sm-club kwamen en nog nooit iets hadden durven doen" staat hier volledig buiten.. zie totaal geen verband met het plaatsen van een advertentie op een site waar je net geregistreerd bent..
Nee, dat heeft verband met jouw sugestie dat iemand van 21 geen ervaring kan hebben.
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Hmmz... Ik had 'm eigenlijk willen wissen...

Maar ik laat 'm even staan vanwege het vrij hoge LOL-gehalte.

:)

F.
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

De reden dat ik zo reageer is omdat de advertentie overkomt alsof het door een oversexte puber geschreven is... iemand van 21 met ruime ervaring zou moeten weten dat dit niet de manier of de plek is om dit soort advertenties te plaatsen...vandaar mijn eerste reactie... en ja misschien had ik dat anders moeten formuleren... maar mijn eerste reactie na het lezen van deze advertentie was dat er een of andere puberende jongen bezig was....

Dus denk niet dat mijn reactie abnormaal was... hooguit verkeerd geformuleerd... daarvoor mijn excuses...

Wil overigens niet zeggen dat ik mijn beeld van deze "ervaren internet D" aangepast heb... want ik vraag me serieus af hoe je iemand via de e-mail met onderdanige gevoelens om kunt laten gaan door ze opdrachten te geven...misschien zie ik dat verkeerd.. maar hoe ver moeten die opdrachten dan gaan ?

Nogmaals.. dit is mijn visie... en misschien heb ik het helemaal verkeerd.. maar zo komt deze advertentie bij mij over... vandaar de link met zijn leeftijd..

kitten

Bericht door kitten »

Ik kan er ook niks mee. Misschien voor een vrouw die thuis niet mag en zo dan maar *iets* wil.

Overigens heb ik onlangs iemand in pb gekregen met alleen de vraag "Wilt u over mij heen plassen, Meesteres?" (volgens mij met meer taalfouten, ook nog). Ik heb hem gevraagd hoe vaak hij daar nou succes mee had, maar daar had hij dus al 3x succesvol een date mee gehad. Dus het zal ook niet ophouden zolang er die enkele persoon is die het wel aantrekkelijk vindt...
Boefje

Bericht door Boefje »

Chat of webcam kan ik me nog wel voorstellen. Dat heb je in ieder geval 1-op-1 respons. Maar e-mail?

@Job, hoe werkt dat dan? Ik bedoel, je kunt nooit controleren of je opdrachten werkelijk uitgevoerd worden. En nu weet ik wel dat ik ook wel eens een opdracht via e-mail verstuur, maar ik kén mijn sub (we zien elkaar RL). Ik weet wat ik van hem kan verwachten. Ik wéét ook dat ie de opdrachten zal doen. Dus hoe werkt dat dan? En wat is jouw kick daarin? Heb je een voorbeeld van zo'n opdracht? Hoe ga je om met aftercare? Of met situaties waarin grenzen geraakt/overschreden worden?
*nieuwsgierig is*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

eerlijk gezegd zou ik geen antwoord verwachten Boefje...
**Self Rescuing Princess**
Gesloten