Ik heb een nieuw koffiezetapparaat dus mijn senseo is overbodig geworden. Ik doe m dus weg.
Dat is m. Er zit ook nog chocomel-padhouder bij. Als je wil mag je ook al mijn koffie erbij hebben, want daar heb ik nu niks meer aan .
Dusja, als iemand m wil hebben, doe een bod zou ik zeggen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
en toch blijft de ouderwets met kokend water gezette koffie ( je weet wel.. kokend water gieten op idd.. poeder in een papieren zakje...) de lekkerste koffie... gevolgd door koffiezetapparaat dat datzelfde doet met iets minder heet water. Tenminste.... dat vindt mijn Mr. zelf drink ik zelden koffie omdat ik het gewoon helemaal niet lekker vind.
Ik moet zeggen dat ik de dolce gusto ook wel goed vind hoor - maar dat mag ook wel - 't is een stuk duurder dan de senseo.
Verder vind ik de oude gemalen koffie lekker *om het te ruiken*
Ik weet nog dat ik bij mijn oma koffie mocht zetten - bonen vers malen en een klein schep buisman...
Heerlijk
Maar voor de rest @kitten
Voor mij vind ik Senseo ook het beste (niet alleen qua smaken - die zijn erg divers) maar ook vanuit het gemak - Senseo is zuiniger met water en elektra (zeker als ik maar voor 1 persoon een kopje koffie hoef te zetten) dan een koffiefilter variant.
Hhihihi, ik heb nu idd. een apparaat met van die cupjes. En ik kan zeggen... Ik vind m lekkerder dan senseo! Maar senseo is natuurlijk ook een prima apparaat (kitten maakt prima reclame ). Ik hoef er niet veel voor te hebben, dus als ik er iemand blij mee kan maken...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
En het voordeel van senseo is dat je stabiele koffie krijgt.
Toen ik nog thuis woonde hadden wij alleen en normaal, ouderwets apparaat en mijn vader had er een handje van om geen zin te hebben om de koffiebus bij te vullen als die bijna leeg was. Kreeg je dus altijd een soort van donkere thee.
Ik hou van een sterk bakkie, dus ik heb altijd dark roast in huis, en de koffie smaakt altijd hetzelfde!
Plus, ieder bakkie is vers. Oude koffie is ook
Gimme a S!
Gimme an E!
Gimme a N!
Gimme a S!
Gimme an E!
Gimme an O!