Ik besef heel goed dat (lang) niet iedereen met zo'n contract zal werken, maar het roept bij mij toch bepaalde vragen op. ( Zijn jullie me al zat?)
Het eerste deel komt niet onsympatiek over:
Ik, ..........., hierna genoemd slaaf/slavin, verzoek uit vrije wil en met een open hart en geest aan mijn Meester, ............., hierna genoemd Meester mijn wil ondergeschikt te maken aan de Zijne.
Ik verzoek Hem dan ook in nederigheid Zijn collar te mogen dragen.
Ik vraag Hem tevens om mij liefdevol te begeleiden opdat we samen zullen groeien in Liefde, Vertrouwen en wederzijds Respect. De voldoening om Zijn behoeften, verlangens en wensen te bevredigen is overeenkomstig met mijn wens als slavin om Hem te behagen. Daartoe bied ik Hem het gebruik van mijn lichaam, tijd, talenten en vaardigheden aan.
Met andere woorden: je legt de verantwoordelijkheid in handen van een ander, in het vertrouwen en de overtuiging dat je daardoor kunt groeien/ontwikkelen.
Niks mis mee.
Maar hier begint het voor mij te schuren:
Mijn Meester het recht te verlenen mij te pijnigen met geen andere reden dan Zijn eigen genot.
En bij het volgende gedeelte krijg ik een rode waas voor mijn ogen:
Mijn Meester het recht te verlenen mij alle door Hem opgedragen (seksuele) handelingen te verrichten bij andere slavinnen/slaven, alsmede mij door andere slavinnen/slaven in opdracht van Hem te laten misbruiken.
Ik krijg het één niet gecombineerd met het ander.
Iemand die (nog eens) een poging wil wagen om het duidelijk te maken?