Hoe verander ik mijn nickname en verwijder ik foto's?
Hoe verander ik mijn nickname en verwijder ik foto's?
Mijn vriendje heeft aangegeven moeite te hebben met mijn openheid op de verschillende BDSM-fora en Fetlife. Hij heeft me gevraagd alle foto's van mezelf te verwijderen om herkenning IRL te voorkomen en zelf heb ik besloten om ook een meer anoniemere nickname te willen gebruiken. Gelukkig heeft hij geen moeite met mijn schrijfsels zolang ze maar niet naar mij te herleiden zijn. Op Samarium ben ik inmiddels bekend onder Cera en heb ik al mijn foto's verwijderd. Ik heb ook Fetlife gevraagd mijn nickname aan te passen. Nu alleen WS nog. Alleen... het lukt me hier niet berichten te muteren en ook zie ik geen draadje waar ik kan verzoeken mijn nickname aan te passen. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
- Voleuse
Re: Hoe verander ik mijn nickname en verwijder ik foto's?
Stuur een pb aan een van de mods (Frodo, bitemarks of eireanne) zij kunnen dat allemaal voor je doen. Eventueel kan je foto's ook naar de Xfiles kunnen laten verplaatsen, dat is besloten (ik weet niet of dat wel ok is voor je vriend)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
En nu zijn S**** en Cera ook gekoppeld in een post op een openbaar forum. Ehm, misschien niet zo heel handig.
- kitten
Via gebruikerspaneel - bijlagenbeheer kun je afbeeldingen verwijderen die je geupload hebt naar WS. Afbeeldingen die gelinkt zijn, kun je op die externe locatie verwijderen. Naam wijzigen moet een mod doen, ff Frodo een pb sturen. 

Bedankt voor jullie reacties! Op advies van kitten heb ik direct mijn bijlagen verwijderd. Ben geweldig blij met deze makkelijke oplossing. Ik ga direct een mod benaderen om de nickname aan te passen. Bedankt voor de namen, Voleuse!
Guilty, ik weet dat in meer berichten (ook op Sama) de link tussen mijn huidige (en hopelijk snel oude) nickname en mijn toekomstige is te maken. Ben echter minder makkelijk te vinden in de toekomst en weet dat dit m'n lief al heel erg meer gerust zal stellen. Eerlijk gezegd denk ik dat zijn angsten voor herkenning vooral vanuit gevoel en minder vanuit ratio komen. De persoon die zich immers op dit forum begeeft is ook BDSM-er of heeft op z'n minst interesse in het onderwerp. Wil hem graag zoveel als mogelijk gerust stellen en de foto's hadden voor hem prioriteit. Wel jammer, hou zo van kinky foto's maken en deze spammen.
Guilty, ik weet dat in meer berichten (ook op Sama) de link tussen mijn huidige (en hopelijk snel oude) nickname en mijn toekomstige is te maken. Ben echter minder makkelijk te vinden in de toekomst en weet dat dit m'n lief al heel erg meer gerust zal stellen. Eerlijk gezegd denk ik dat zijn angsten voor herkenning vooral vanuit gevoel en minder vanuit ratio komen. De persoon die zich immers op dit forum begeeft is ook BDSM-er of heeft op z'n minst interesse in het onderwerp. Wil hem graag zoveel als mogelijk gerust stellen en de foto's hadden voor hem prioriteit. Wel jammer, hou zo van kinky foto's maken en deze spammen.
- juffie
- Site Admin
Ow, dat wist ik ook niet! Thanx!kitten schreef:Via gebruikerspaneel - bijlagenbeheer kun je afbeeldingen verwijderen die je geupload hebt naar WS.

MILF 

Ik vraag mij af hoe jij er zelf over denkt. Lijkt mij toch het meest van belang.Cera schreef:Mijn vriendje heeft aangegeven moeite te hebben met mijn openheid op de verschillende BDSM-fora en Fetlife.
[quote="Nimoir] Ik vraag mij af hoe jij er zelf over denkt. Lijkt mij toch het meest van belang.[/quote]
Zelf vind ik de angst van mijn vriendje wat irrationeel en vind ik het jammer dat ik niet openlijk uit kan komen voor wie ik ben. Ik heb echter niet alleen met mezelf te maken. Door mijn identiteit bekend te maken op fora d.m.v. bijvoorbeeld foto’s kan een directe link door bekenden naar hem worden gelegd. Ik heb een relatie, ik hou van hem en wil niet dat hij constant de angst voor ontdekking voelt. En dit was het geval. Hij kan zijn liefde voor BDSM nog moeilijk accepteren en schaamt zich hiervoor. Het belangrijkste is dat wat er tussen ons speelt en hoe we samen genieten van BDSM.
Zelf vind ik de angst van mijn vriendje wat irrationeel en vind ik het jammer dat ik niet openlijk uit kan komen voor wie ik ben. Ik heb echter niet alleen met mezelf te maken. Door mijn identiteit bekend te maken op fora d.m.v. bijvoorbeeld foto’s kan een directe link door bekenden naar hem worden gelegd. Ik heb een relatie, ik hou van hem en wil niet dat hij constant de angst voor ontdekking voelt. En dit was het geval. Hij kan zijn liefde voor BDSM nog moeilijk accepteren en schaamt zich hiervoor. Het belangrijkste is dat wat er tussen ons speelt en hoe we samen genieten van BDSM.