gezochtz: bierdopjes!

Gesloten
katzen

gezochtz: bierdopjes!

Bericht door katzen »

ik en een bevriende fotograaf hebben een idee, en daar hebben we bierdopjes voor nodig! maar ik heb ze aankomende week al nodig! dus heeft iemand bierdopjes over, willen jullie ze aub aan mij doneren :D?
Daantje
Contacteer:

Re: gezochtz: bierdopjes!

Bericht door Daantje »

Even vragen bij een lokale kroeg of restaurant. Die willen ze vaak wel geven.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat fixertje zegt :). Vaak bewaren ze ze in een apart bakje. Als ze vragen waarom moet je gewoon zeggen dat je ze spaart (heb ik een tijdje gedaan en zo kwam ik eraan :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Yep, ik heb anders na 't weekend ook wel twee of drie bierdopjes, maar daar ga je niet echt wijzer van worden ;)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
neufke

Bericht door neufke »

katzen schreef:ik en een bevriende fotograaf hebben een idee, en daar hebben we bierdopjes voor nodig! maar ik heb ze aankomende week al nodig! dus heeft iemand bierdopjes over, willen jullie ze aub aan mij doneren :D?
Katzen: misschien is het handig als je zegt om wat voor hoeveelheid het ongeveer gaat, 10, 100, 1000 ???
flamejacky

Bericht door flamejacky »

Ohw sorry dat ik dit niet gister al gelezen had anders had ik je er al een stuk of 80 kunnen geven, nu zijn ze al in de prullebak en meeste zijn dubbelgevouwen :S

-xxx- jacky
Gesloten