Ben je 'klaar' na het klaarkomen?

colet

Ben je 'klaar' na het klaarkomen?

Bericht door colet »

Naar aanleiding van een opmerking van jongetje in ander topic viewtopic.php?f=11&t=3097 riep ik daar al iets en ging ik nadenken. Reactie's waren er ook al, maar ik wil niet de vraag van mizz laten ondersneeuwen, dus to do-tada: nieuw topic.

Hoe is dat bij jullie, als je bent klaargekomen is dat einde onderdanigheid?
kitten

Re: Ben je 'klaar' na het klaarkomen?

Bericht door kitten »

Nope.
puppie

Bericht door puppie »

Hier ook niet
Toran

Bericht door Toran »

Vanuit het oogpunt van een D.. Ik kan kort de mindset, of controle, verliezen als ik even moet bijkomen. Afhankelijk van setting/een boel andere variabelen kan het einde zijn, als ik daartoe besluit. Het kan ook doorgaan, als ik daartoe besluit.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik kom haast nooit klaar .. dus das makkelijk

eeuwig geil gewoon :mrgreen:

maar de keren dat t wel lukt .. dan ligt t aan de situatie .. als er doorgegaan wordt .. dan blijf ik subben en kan t gewoon doorgaan ..
colet

Bericht door colet »

Zelf maar gelijk mijn hersenspinsels neerpennen :)

Als dat zo is, is het dan ook zo dat je onderdanigheid dus lustgericht is/seksueel afhankelijk?

En betekent dat dan dat mannen in onderdanige rol vaak pas klaarkomen aan einde van spel?
Dat is ook weer niet zo, want ik las advies en tips aan mizz en bv bij de tips van crownless blijf je dus doorspelen.

Je leest wel eens dat een sub/slaaf (m/v) in subspace raakt, soms ook na eindelijk heftig mogen klaarkomen, maar is subspace dan gelijk ook einde onderdanigheid?

En ikzelf? :)
Op basis van mijn ervaringen blijkt dat mijn gevoel niet weg is na klaarkomen. Hmm...alhoewel....het ligt wel heel erg aan de Dominant in kwestie, maar over het algemeen kun je mij best wel in submood houden. Zolang je doorgaat, blijf ik subben.

5 minuten nadenken later: niet helemaal waar. Er is een manier van klaarkomen die zo ongeveer buiten dit aardse bestaan ligt :inluv: en die ik weinig ervaar, maar áls.....dan is het denk ik wel einde van spel, ja. Einde spel, einde nadenken, einde praten, gewoon laten liggen en met rust laten dan..... (is weer ander topic, maar misschien is dat wel ongeveer julie subspace)
Wever

Bericht door Wever »

Voor een groot gedeelte wel (ik geloof dat er al eens een draadje van geweest is...maar dat kan voor de GFC geweest zijn).

Na het klaarkomen sijpelen alle onderdanige fantasietjes gewoon weg, en zeker qua pijn kan ik vrijwel niets meer hebben (ik ben dan veel gevoeliger). Maar ik heb nooit echt zo seksueel gespeeld; BDSM hou ik het liefst zonder seksuele handelingen, en kinky seks...tja, voor een man eindigt seks altijd nadat 'ie is klaargekomen. Om die reden stel ik dat moment ook expres het liefst uit.
Pluu

Bericht door Pluu »

Nee, meestal kan ik de draad wel weer oppakken. Na het klaarkomen zit er wel even een dalletje in mijn geilheid/subbigheid/speelsheid/whatever, dus als na mijn orgasme het spel stopt dan ben ik wel voor een tijdje klaar.. dan heb ik even later geen zin om weer opnieuw te beginnen met een nieuw spel (dat heb ik wel als ik zelf nog niet ben klaargekomen, dan ben ik na een pauze zó weer in de mood). Maar wordt er direct doorgespeeld dan bouwt het gevoel wel weer op.

Als ik in een spel ben klaargekomen (ook al is er daarna wel doorgespeeld en ben ik daarna weer geil geworden en is daar niet opnieuw een orgasme uit voort gekomen) is het ook zo dat ik minder snel weer behoefte heb aan nieuw spel/nieuwe seks dan wanneer ik niet ben klaargekomen.
wandering

Bericht door wandering »

Nee, na klaarkomen is de subbigheid bij mij nog precies op hetzelfde niveau als daarvoor, merk daar geen verschil in. Geilheid is wel even wat minder, maar als de D nog niet klaar met me is wordt het al heel snel weer meer.
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Na het klaarkomen is mijn subbigheid/onderdanigheid nog net zo aanwezig als daarvoor.
Afhankelijk van de heftigheid wordt er meteen doorgespeeld of mag ik even bij komen.
Zeker als we met een pijnspel bezig zijn is klaarkomen voor mij toch wel een moment van ontlading om te ontspannen en daarna weer verder te kunnen met het pijnspel en meer te kunnen hebben.
Waar een wil is, is een weg
Nadine

Bericht door Nadine »

Mijn gevoel is niet minder maar ik kan wel heel loom worden als ik veel inspanningen heb gedaan.
(ik kom niet makkelijk klaar) maar vaak is het niet zo dat dan mijn gvoelens gelijk weg zijn. Maar even bijkomen ;-) ja dat is wel zo prettig :-)
oda

Bericht door oda »

ja, ik wel, ik ben meestal eigenlijk wel een beetje klaar dan. Voor even, in ieder geval.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik ben meestal net subbiger na klaarkomen. Is ook vaak het moment dat ik alsnog in space ga als ik er niet al was.
Pluu

Bericht door Pluu »

Hebben jullie ook van die, weet niet hoe ik het moet omschrijven.. kortdurende TPE-gevoelens voor het klaarkomen? Als ik heel geil en/of subbig ben dan vind ik TPE-fantasietjes daadwerkelijk het summum van opwindendheid. In mijn fantasietjes wordt ik ook nooit tijdelijk voor een keertje verkracht, of geslagen, of vernederd, of whatever ik fantaseer, het is altijd het idee van permanentheid wat het absoluut klaarkom-baar maakt. Jaren 50-achtige vrouw-denkbeelden (liefst met bijbelse onderbouwing) zijn dan ook een geliefd masturbeer-onderwerp van me, maar elk variatie op het thema "permanente machtsongelijkheid" is goed. Ik kan over zoveel dingen fantaseren, maar als ik er niet een "kader" bij fantaseer waarin het niet om een 1-malig incident gaat dan is zo'n fantasietje -hoe kinky ook- niet spannend genoeg om op klaar te komen. En andersom, met het juiste kader kan het specifieke fantasietje waar ik daadwerkelijk op kom iets heel erg niet-heftigs zijn.

Verder ben ik juist helemaal niet TPE of 24/7 ingesteld. Ik en guilty hebben in het verre verleden wel eens geexperimenteerd met 24/7 (vanwege bovenstaande.. omdat het in fantasieen zo'n geweldig idee lijkt), maar dat ging nooit lang goed. Het begon ons allebei al heel snel te irriteren en het voelde onnatuurlijk aan. Ik ben buiten spel of seks of masturbeer-fantasietjes niet onderdanig, en proberen dat wel te zijn wekt alleen maar irritatie. Het voelt als iets proberen te zijn dat ik niet ben.

Vroeger wekte dat wel eens rare gevoelens op. Zo van....
Gedachte pre-orgasme: "JAAAAAH, ik wil een totaalslavin zijn en vanaf nu doen mijn eigen wensen er niets meer toe, en richt ik me alleen maar op mijn Meester-met-een-hoofdletter!"
Gedachte 1 minuut later: "Ik heb zin in koffie, en guilty moet dat voor me gaan zetten.. het is koud in de keuken en ik zit hier zo lekker warm en knus onder mijn dekentje, zonde om er onder vandaan te komen, hoe zou ik guilty zo gek kunnen krijgen dat hij het voor me doet?"
Die plotselinge omslag voelde nogal verontrustend. Natuurlijk heb je als mens altijd verschillende gemoedstoestanden, maar het ene moment met volle overtuiging iets denken en voelen, en een moment later gedachten en gevoelens hebben die daar haaks op staan.. dat voelde een beetje.. gestoord. Vandaar dus ook dat ik meerdere malen een poging heb ondernomen om toch aan de 24/7 te gaan, om die discrepantie tussen pre- en after-orgasme op te heffen. Maar het werkte gewoon niet.

Ondertussen heb ik me er bij neergelegd, en fantaseer ik schaamteloos over de meest foute onrealische TPE-achtige situaties. Je weet wel, het soort dingen waar "Echte Meesters" af en toe een handboek over schrijven en "echte slavinnen" af en toe een website over maken. En 5 minuten later laat ik mijn 1-minuut-geleden-nog-TPE-Meester koffie voor me zetten op commando. En ik voel me er prima onder. Maar het heeft een tijd geduurd om die omslag te kunnen maken zonder een vreemd gevoel van "dit spoort niet".

Zijn er anderen die dit gevoel herkennen?
oeps2

Bericht door oeps2 »

precies pluu !!
wij ook ooit geprobeerd maar dat werd idd meteen al nix omdat ik graag boodschappen wilde doen voor t eten en hij maar moest rijden met de auto :schater:
haha

maar de fantasie is geweldig ! :clown:
Gesloten