faceslapping

happyclappy

faceslapping

Bericht door happyclappy »

Mijn Dominant past altijd heel goed op me. Hij paste ook altijd heel goed op met het verschijnsel "faceslapping" (al heeft bijna elk ander deeltje van mijn lichaam wel klapjes gehad) In het vorige spel dat we speelden verlangde ik er heel erg naar en besloot tijdens het spel er gewoon om te vragen. Letterlijk. "Meester mag ik alstUblieft een klap in mijn gezicht"? Ik kreeg meerder klappen in mijn gezicht en ik voelde het van mijn kruintje tot in mijn teentjes and beyond.....Ik denk er heel vaak aan en ik verlang er nu nog meer naar....Maar hoe kan het eigenlijk dat je een klap in je gezicht zo veel intenser voelt dan een klap met bijvoorbeeld een bullwhip? Of is dat persoonlijk? Ik houd wel heel erg van vernedering. En het was ook eigenlijk de eerste keer dat ik letterlijk om een klap vroeg? Is iemand bereid om zijn of haar ervaringen te delen?
fran

Re: faceslapping

Bericht door fran »

happyclappy schreef:Maar hoe kan het eigenlijk dat je een klap in je gezicht zo veel intenser voelt dan een klap met bijvoorbeeld een bullwhip? Of is dat persoonlijk? Ik houd wel heel erg van vernedering. En het was ook eigenlijk de eerste keer dat ik letterlijk om een klap vroeg? Is iemand bereid om zijn of haar ervaringen te delen?
Beste happyclappy,

Ik herken wat je zegt. Ook ik kreeg tijdens mijn laatste D/s sessie een paar klappen (heel zachtjes) in mijn gezicht. Vond het intens en het raakte mij figuurlijk diep van binnen. Bij mij heeft het ook iets met een gevoel van vernedering te maken. In mijn gezicht geeft mij nog veel meer een intens gevoel van ondergeschikt. Maar echt snappen doe ik het eigenlijk ook niet.

Lieve groet,
musje
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik vind in het gezicht slaan/geslagen worden echt fucking HOT gewoon :P
Meestal betekent dat dat het nu echt serieus is. En ik ben dan instant subbie. Het hoeft niet hard te zijn ofzo, een klein tikje heeft ook al een groot effect.

Waarom het zo heftig is weet ik eigenlijk ook niet, misschien omdat iemand in zn gezicht slaan ook vernederend is, naast pijnlijk.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik vind die voorliefde maar raar. Het is volgens mij heel erg mijn ding niet. Maar aan de andere kant ben ik best door faceslapping gebiologeerd. Mischien moet ik gewoon van de juiste persoon op het juiste moment een oorvijg ontvangen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

door de juiste persoon toegediend, in juiste omstandigheden, dender ik zo subspace binnen:)
schijn alleen nogal gevoelig/zwak kaakgewricht te hebben, is me al twee x overkomen dat ik daar ruim een weeg mega last van had na klap in mn gezicht... maar dat mag de subpret niet deren..... :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Yup, ik ben er dol op! Ik smeek Romanticide regelmatig of hij me alstublieft gewoon in m'n gezicht wil slaan, en dan graag hard ook! Één tik kan ook voor mij genoeg zijn om rechtstreeks in subspace te knallen, ik vind het heerlijk! Een paar van de meest intense speelmomenten van ons waren momenten waar hij me heel vaak achter elkaar in mijn gezicht sloeg, waar ik knokte om het zo lang mogelijk vol te houden en waar hij maar door en door bleef gaan met slaan... Voelt heel intens en heel intiem, ik ben er écht dol op. Ik mis het enorm, een goede tik in m'n gezicht is vaak alles wat ik nodig heb om weer rustig te worden.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
thaliya

Bericht door thaliya »

Erg hot, faceslapping!

Spugen, daar heb ik wel wat meer moeite mee. Niet om off topic te gaan, maar moest daar opeens aan denken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
justes

Bericht door justes »

ik vind het heerlijk. Mijn D had er tot voor kort veel moeite mee. Maar toen Hij eenmaal mijn reactie zag, had ik er prompt nog meer te pakken. Zo lekker :)
colet

Bericht door colet »

Gaaf om te lezen zeg!
Ik zit echt te genieten van hoe jullie beschrijven zo subspace in geslagen te worden ;)

Zelf heb ik er dus niks mee en sterker gezegd, het is zelfs één van mijn harde grenzen. Door enkele Dominanten wel eens proefondervinderlijk vastgesteld dat het bij mij niet het gewenste effect heeft nee.
Ik word er héél erg NIET subbig van en zelfs boos. Ik ben accuut uit elke submood en heb ook een keer geweigerd er terug in te gaan. Over-en-uit met de pret.

Dat neemt niet weg dat ik wel eens heb gezien hoe een sub een flinke pets in haar gezicht kreeg en werkelijk smachtend opkeek naar de Dominant. Daar zit ik dan glunderend van mee te genieten, hoor! :inluv: Dat is wel zo mooi om te zien...die blik dan he.... En als dat voor hen nu op die manier werkt...tja...ieder zijn ding.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Zooooooo lekker....
**Self Rescuing Princess**
colet

Bericht door colet »

Ik kan me jou ook wel voorstellen met "zo'n" blik ja...
petra

Bericht door petra »

Voleuse schreef: Waarom het zo heftig is weet ik eigenlijk ook niet, misschien omdat iemand in zn gezicht slaan ook vernederend is, naast pijnlijk.
Dit gaat mij net zo, pijnlijk en tegelijk vernederend en ook ja het is serieus nu! Ach ik ben het als subbie nodig zijn grens is weer bereikt! :) peet weet der plekkie weer....
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Voor mij is faceslapping echt straf. Jerry slaat me ook alleen maar in mijn gezicht als ik dingen fout heb gedaan, iets ben vergeten ofzo. Ik vind het erg zeer doen, schrik er altijd van en ben er ook best een beetje bang voor. Ook word ik er meteen behoorlijk klein van, maar ik kan me er ook opstandig/bozig door gaan voelen. Ik moet in ieder geval wel het gevoel hebben dat ik terecht een klap in mijn gezicht krijg, want anders laat ik wel merken dat ik het niet leuk vind.

Als ik terecht een klap in mijn gezicht krijg, dan word ik erg klein en voel me ontzettend vernederd. Op de een of andere manier komt dat zo dichtbij dat het die uitwerking op me heeft.
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Als ik het gevoel heb dat het terecht is, hoeft het helemaal niet hard, maar dan word ik er zooooo klein van... :bloos:
eireann
Site Admin

faceslapping

Bericht door eireann »

Ik vind het ook lekker als ik niks fout heb gedaan... Hard bij iets fouts gedaan en gewoon zachtjes voor ubersubbigheid, zo heel snel zachtjes achterelkaar dan kan je mij opvegen in geiligesubbigheid.... Lekker lekker

Ook lekker: gezicht aaien of hand er gewoon op en stevig vasthouden :)
**Self Rescuing Princess**
Gesloten