Waar gaat jouw pijngrens van omlaag?

Gesloten
eireann
Site Admin

Waar gaat jouw pijngrens van omlaag?

Bericht door eireann »

Naar aanleiding van deze reactie van Fixertje:

fixertje schreef:Handen zijn fijn, maar ik heb begrepen dat met enkel handen alleen voor masochistische dom's bestemd is. Plakken, lepels, spanky'sâ„¢ en ander gerei zijn ook toegestaan. Mits er maar een beetje opgewarmd wordt enn ik niet te moe ben. Van vermoeidheid gaat mijn pijngrens enorm omlaag.
bij mij ook als ik moe ben, als ik me niet goed kan ontspannen, als ik bang gemaakt word, ik heb wel eens vrouwen horen zeggen dat de cyclus invloed heeft, maar dat heb ik nog niet ontdekt.

Hoe zit dat bij jou? en wat doe je er aan? of doe je er niks aan?

(als ik aan het spelen ben en ik ben te gespannen, dan zeg ik dat, en dan helpt een beetje ritmisch slaan wel weer om te ontspannen, want anders ga ik boos worden en terug vechten en dat is niet altijd even leuk)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Re: Waar gaat jouw pijngrens van omlaag?

Bericht door juffie »

Kou. Als ik het koud heb of mijn billen zijn koud, dan kan ik ook veel minder hebben.
MILF :grin_ani:
petra

Bericht door petra »

Wanneer mijn pijngrens omlaag gaat is ook bij mijn periode, en moe zijn. Dan is alles zeer gevoelig. Als ik gespannen ben is een pijn sessie een uitkomst dan voel ik me nadien weer helemaal happy en kan ik er weer tegen aan! En sensual caning is helemaal fijn om te kunnen ontspannen!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Zoals eiranne mij al quote: als ik moe ben. Na een vermoeiende werkdag bijvoorbeeld. Dan kan ik gewoon heel weinig verdragen en ook absoluut niet genieten. Pijn is dan gewoon pijn en vervelend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

zoals bij anderen al genoemd, vermoeidheid. Maar ook niet lekker in mijn vel zitten, kou (ijsblokjes kunnen nog, snowplay.... no way) of als we een lange tijd niet gespeeld hebben.
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Kou, als ik ergens slecht tegen (in het algemeen) dan is het kou wel. Niet kunnen ontspannen, omdat we rekening moeten houden met niet gezien/gehoord worden bv. Vermoeiheid uiteraard ook. Als ik bang ben dat iets heel erg pijn gaat doen, dan kan het ook veel meer pijn doen, dan het doet als ik niet bang zou zijn. Maar door een lading angst kan ik soms juist ook weer meer hebben, als het erg spannend of nieuw is bv.
Tijdens mijn periode is het heel verschillend, soms kan ik niets hebben en soms heb ik een sterk verhoogde speellust (en daarmee vaak ook pijngrens).
Gesloten