Bisgierig
Bisgierig
Ik ben hetero. Zeker als het seks betreft. Of ik nu onderdanig ben of dominant, seks heb ik met een man. Dat vind ik het fijnst. Daar gaan mijn fantasieën over. Ik word niet warm van het idee dat een vrouw mijn lichaam zou aanraken maar...
... een beetje nieuwsgierig ben ik wel. Als Domina dan. Ik geniet van de macht die ik had om wever te "sturen" als het opwinding betrof. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dus nieuwsgierig ben of ik op eenzelfde manier een vrouw zou kunnen "sturen".
Krijg ik de tepels overeind? Kan ik haar laten kronkelen? Lukt het me haar G-spot te stimuleren? Etc.
Aan de ene kant intrigeert het me. Aan de andere kant lijkt het me doodeng. Ik heb het gevoel dat ik, doordat ik zelf een vrouw ben, zou moeten weten hoe een ander vrouwenlichaam werkt. Het is een beetje faalangst dus. Ach, tja. Het is ook nog maar nieuwsgierigheid.
Ik vroeg me dus af of er meer WS-ers zijn die bisgierig zijn. Zou je als vrouw ooit een vrouw willen bevredigen? Of zou je als vrouw een keer willen ondergaan dat een andere vrouw je laat kronkelen? Die bisgierigheid kan natuurlijk ook voor mannen gelden. Dus: vertel.
... een beetje nieuwsgierig ben ik wel. Als Domina dan. Ik geniet van de macht die ik had om wever te "sturen" als het opwinding betrof. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dus nieuwsgierig ben of ik op eenzelfde manier een vrouw zou kunnen "sturen".
Krijg ik de tepels overeind? Kan ik haar laten kronkelen? Lukt het me haar G-spot te stimuleren? Etc.
Aan de ene kant intrigeert het me. Aan de andere kant lijkt het me doodeng. Ik heb het gevoel dat ik, doordat ik zelf een vrouw ben, zou moeten weten hoe een ander vrouwenlichaam werkt. Het is een beetje faalangst dus. Ach, tja. Het is ook nog maar nieuwsgierigheid.
Ik vroeg me dus af of er meer WS-ers zijn die bisgierig zijn. Zou je als vrouw ooit een vrouw willen bevredigen? Of zou je als vrouw een keer willen ondergaan dat een andere vrouw je laat kronkelen? Die bisgierigheid kan natuurlijk ook voor mannen gelden. Dus: vertel.
Re: Bisgierig
hoi boefje
ik heb een stuk naar mannen en in het verleden mee geexperimenteerd.
herkenbaar qua reacties, jammer genoeg te kort en mogelijk waren de partners teveel echte man om dieper te gaan .de ene die me raakte had een vriendin die nee zei . nog steeds spijt ervan.
hoe ik nu ten opzichte van een man heel goede vraag !Bij cruella ben ik haar sub .
windt me enorm op als zij met een dildo het mannetje is .
nog geen voorbinder is wel een fantasy van mij
of dat wat zegt over mn houding naar een man ??
mn gedachte zijn meer om samen met een andere man gedomineerd te worden met uiteraard leuke opdrachten .
en dat triggert me zeker .
zou ik gedomineerd willen worden door een man?
nee voelt eng .
wil ik zelf een man willen domineren ?
nee ik denk het niet .
grappig dat ik door deze vraag daarover ga nadenken .
nog niet uitgedacht
dank je boefje
ik heb een stuk naar mannen en in het verleden mee geexperimenteerd.
herkenbaar qua reacties, jammer genoeg te kort en mogelijk waren de partners teveel echte man om dieper te gaan .de ene die me raakte had een vriendin die nee zei . nog steeds spijt ervan.
hoe ik nu ten opzichte van een man heel goede vraag !Bij cruella ben ik haar sub .
windt me enorm op als zij met een dildo het mannetje is .
nog geen voorbinder is wel een fantasy van mij
of dat wat zegt over mn houding naar een man ??
mn gedachte zijn meer om samen met een andere man gedomineerd te worden met uiteraard leuke opdrachten .
en dat triggert me zeker .
zou ik gedomineerd willen worden door een man?
nee voelt eng .
wil ik zelf een man willen domineren ?
nee ik denk het niet .
grappig dat ik door deze vraag daarover ga nadenken .
nog niet uitgedacht
dank je boefje
Nog steeds bischierig, nog steeds geen man tegengekomen waarmee ik het zou willen uitproberen.
- phedre
- Contacteer:
door vrouw gedomineerd wordne heb ik geen problemen mee, sexuele handelingen met een vrouw heb ik nog heel weinig ervaring mee, wel nieuwsgierig naar meer... maar ik heb gee idee op welk type vrouwen ik val. Er zijn best vrouwen die ik heel lief vind, maar moet er toch niet aan denken dat ik sex met ze zou hebben, maar zou er geen bezwaar tegen hebben om in bed met elkaar te knuffelen en zo in slaap te vallen.....
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Nee, ooit een trio met een andere vrouw en man gehad. En toen bleef de vrouw-vrouw actie zelfs redelijk beperkt, maar dat stukje voelde helemaal niet goed voor me. Spelen met een geblinddoekte vrouw?
- Voleuse
Wat een spellingsnachtmerrie, dat woord.Guilty schreef:bischierig
Ontopic: Tja, ik ben gewoon bi, dus de vraag is niet zo erg op mij gericht. Ik ben al eens door een vrouw ge(co)domineert, en dat was heel tof. Toch heel anders dan een man. Het lijkt me supertof om een keer een meisje te domineren. Die komen toch eerder kwetsbaar over en dat is

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Ik ben 99% hetero (ik val op zo weinig vrouwen dat ik me als hetero identificeer), maar ik ben niet meer bisgierig. Mijn nieuwsgierigheid is wel bevredigd. Als het me ooit weer zou overkomen verliefd te worden op een meisje, dan zou ik het niet tegen houden.
De ene vrouw weet echt niet hoe de andere vrouw wil worden bevredigd. Als het zo simpel was dan wist iedere man ook vast wel op welke knopjes te drukken toch? Nee hoor, die vlieger gaat niet op. Een vrouw likt niet beter dan een man, een vrouw vingert ook niet beter dan een man. Wat jij lekker vindt, hoef ik namelijk nog niet lekker te vinden. En vice versa. Er is dus niet zoiets als een universele handleiding van "wat vindt de vrouw lekker". "de vrouw" bestaat namelijk niet. Deo mij maar een man. Dat is mooi, dat is lekker. Iets met een vrouw doen? Alleen als mijn Lief dat van mij vraagt, maar aan mij is het duidelijk niet besteed.
Nou, hier zit ik dus zelf ook mee (denk ik dan, je bent kort van stofGuilty schreef:Nog steeds bischierig, nog steeds geen man tegengekomen waarmee ik het zou willen uitproberen.

Bij ratio weet ik dat. Toch heb ik een beetje last van faalangst. En ik heb het eigenlijk niet eens over bevredigen/klaar laten komen. Ik heb het over opgeilenNadia schreef:De ene vrouw weet echt niet hoe de andere vrouw wil worden bevredigd.

- kitten
Kittens eerst (en tot nu toe enige) ervaring met een vrouw vingeren: *wriemel, wrijf* "wow, wat doet ze nu?" "Ze komt klaar." "Oh! Zo makkelijk?
Vet!
"
Die vrouw was duidelijk anders dan kitten...

Die vrouw was duidelijk anders dan kitten...

- Mack
Om maar eens een nieuwe term te introduceren:
Ik noem mezelf bi-supportive. Ik vind bisexualiteit cool, gewoon liefhebben wie je lief wil hebben.
Maar ik word (tot nu toe) niet getriggerd door mannen.
Ik heb een keer eens met een hele goeie vriend liggen friemelen, waarna we tot de conclusie kwamen dat het niks voor ons was.
Ik noem mezelf bi-supportive. Ik vind bisexualiteit cool, gewoon liefhebben wie je lief wil hebben.
Maar ik word (tot nu toe) niet getriggerd door mannen.
Ik heb een keer eens met een hele goeie vriend liggen friemelen, waarna we tot de conclusie kwamen dat het niks voor ons was.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ik herken wel dingen hier.
Allereerst ben ik hetro-punt. Tot ik ooit ging nadenken, want er was héél soms wel een vrouw die ik leuk/aardig/lief vond. Groot punt in mijzelf bi vinden, dus niet
, was dat ik een ander leuk kon vinden, maar maar tot de bedrand. Geen idee wat ik aan zou moeten met een vrouw in bed. Ja, theoretisch wel, maar dát zag ik dus niet gebeuren.
Tot ik de BDSM een kans gaf in mijn leven.
Ik droom, wens en fanatseer over Dominante mannen en mijzelf. Nog steeds.
Toch heeft het mij wel aan het denken gezet. Mede omdat ik ooit subte met een vrouw samen.
Het is bij mij zoals kitten het ook verwoordde. Ik val voor 99% op mannen.
Zou ik mij kunnen laten domineren door een vrouw? Ik heb pas één keer iemand ontmoet waarbij ik al vrij snel voelde dat als ik ooit.... Zelfs bij Dominante vrouwen heb ik nooit een subgevoel en ik reageer anders op hun eventuele opmerkingen. Ik voel gewoon niets bij dominante vrouwen. **
Andersom? Ik heb sowieso al geen overwegend dominante gevoelens.
Los van de BDSM
Ik weet gewoon dat er voor mij wel een bepaald gevoel bij moet zijn, wil ik mijzelf kunnen inbeelden met een vrouw in bed/keukentafel oid.
Tijdje terug vroeg iemand naar mijn ervaringen met vrouwen en dat hij een vrouw wist die dat graag wilde ervaren. Dat kan ik dus echt niet, omdat ik blijkbaar wel iets qua gevoel moet hebben. Dat kan fysiek zijn of emotioneel.
Op FL heb ik wel ooit in het kader van een workshop mijzelf als gezelschapspartner aangemeld. Toen ook met een vrouw erover gehad, dat lag dan denk ik weer anders....ofzo....
Ik sluit niks uit in de toekomst. Sterker nog....er staat zelfs een soort wens op mijn wensenlijstje tav vrouwen.
** Overigens heb ik
Allereerst ben ik hetro-punt. Tot ik ooit ging nadenken, want er was héél soms wel een vrouw die ik leuk/aardig/lief vond. Groot punt in mijzelf bi vinden, dus niet

Tot ik de BDSM een kans gaf in mijn leven.
Ik droom, wens en fanatseer over Dominante mannen en mijzelf. Nog steeds.
Toch heeft het mij wel aan het denken gezet. Mede omdat ik ooit subte met een vrouw samen.
Het is bij mij zoals kitten het ook verwoordde. Ik val voor 99% op mannen.
Zou ik mij kunnen laten domineren door een vrouw? Ik heb pas één keer iemand ontmoet waarbij ik al vrij snel voelde dat als ik ooit.... Zelfs bij Dominante vrouwen heb ik nooit een subgevoel en ik reageer anders op hun eventuele opmerkingen. Ik voel gewoon niets bij dominante vrouwen. **
Andersom? Ik heb sowieso al geen overwegend dominante gevoelens.
Los van de BDSM
Ik weet gewoon dat er voor mij wel een bepaald gevoel bij moet zijn, wil ik mijzelf kunnen inbeelden met een vrouw in bed/keukentafel oid.
Tijdje terug vroeg iemand naar mijn ervaringen met vrouwen en dat hij een vrouw wist die dat graag wilde ervaren. Dat kan ik dus echt niet, omdat ik blijkbaar wel iets qua gevoel moet hebben. Dat kan fysiek zijn of emotioneel.
Op FL heb ik wel ooit in het kader van een workshop mijzelf als gezelschapspartner aangemeld. Toen ook met een vrouw erover gehad, dat lag dan denk ik weer anders....ofzo....
Ik sluit niks uit in de toekomst. Sterker nog....er staat zelfs een soort wens op mijn wensenlijstje tav vrouwen.
** Overigens heb ik
Hier ook 1 die zich bischierig noemt. Ik zou heel graag eens met een vrouw willen spelen in BDSM setting. Maar een relatie met een vrouw aangaan en daar verliefd op worden (in welke volgorde dan ook), dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Dit is echt heel erg zoals het voor mij ook voelt. Als ik zou gaan spelken met een vrouw dan weet ik me wel raad met mijn zwepen ed, maar echt seksueel gaan spelen zou ik toch wel best wel eng vinden, terwijl het me wel aantrekt.Boefje schreef:Krijg ik de tepels overeind? Kan ik haar laten kronkelen? Lukt het me haar G-spot te stimuleren? Etc.
- thaliya
Ik heb wel eens wat geexpirementeerd met een vrouw en dat was leuk. Door een vrouw gedomineerd worden is nog steeds 1 van mijn (tot nu toe) niet uitgevoerde fantasieen. Iemand domineren zie ik mezelf niet doen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- JerryM
Al die vrouwen die niet zouden weten wat ze met een andere vrouw aan moeten, dat hebben mannen de eerst keer/keren ook hoor.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln