Varya en ik waren gisteren in een grote sportzaak toen ons oog viel op een fitnessbank. Zo'n apparaat waarmee je de, al dan niet volgespoten, spieren tot onnatuurlijke proporties mee kunt oppeppen. --nee, ik heb inderdaad niks met dat soort dingen--
Al snel zagen wij hele andere mogenlijkheden voor het ding! Daar kun je volgens ons leuke spelletjes mee doen!
Bovendien valt het apparaat aardig te verklaren aan nieuwsgierige buren, kennissen en familieleden, terwijl een andreaskruis in je slaapkamer toch wat vragen en stof op doen waaien... Nu is het wel even een uitgave maar dat hebben we er wel voor over.
Het viel mij alleen op dat het rug deel van de ligbank wel kantelbaar in hoogte verstelbaar is maar dat het geheel toch vrij laag is. In sommige posities erg handig maar ik zie het liever wat multi functioneler. Ik vind het leuk om soms door de knieen te gaan om het subje te bestraffen dan wel belonen maar constant gaat me wat te ver. Mijn eer als dom (to-be) verplicht me toch ook wat relaxter en comfortabeler te werk te kunnen gaan en ook staand wat te kunnen doen.
Waarschijnlijk kan ik met wat huis-tuin-en-keuken-knutsel-en-klooi-werk hier wel wat aan doen maar vraag me af of dit de stabiliteit niet ten nadelen komt.
Vraag is dan ook, heeft iemand ervaring met zo'n ding? Zo ja, positief of negatief.
Graag jullie oordeel, cq. advies.
IndrIk.
PS. Te zien via deze link ==> http://www.decathlon.nl/NL/bm-490-88062541/
iemand ervaring met fitnessbank?
- Voleuse
Re: iemand ervaring met fitnessbank?
Hmmm, ik heb er nog nooit zo over nagedacht, maar er zijn wel meer fitnessapparaten met mogelijkheden. Bijvoorbeeld die ene waarmee je je beenspieren moet trainen: Je zit in een soort stoel met je benen wijd, en ter oefening moet je dan je benen dichtknijpen. Ik zal FF kijken of ik een plaatje kan vinden van wat ik bedoel. Maar zelfs toen ik nog geheel onkinky was vond ik dat apparaat al erg geschikt voor andere dingen 
Zoiets dus:

Zoiets dus:

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Zie wat je bedoeld. Die wil de beentjes wel spreiden! Wel een wat dure spreidstang
Thx, IndrIk & Varya

Thx, IndrIk & Varya
- Voleuse
Haha, ja, dan kan je idd. beter een spreidstang kopen. Maar dat geldt denk ik ook voor het fitnessapparaat wat jij noemde, dat moet toch goedkoper kunnen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa