Niet irl-spelen: chat, telefoon, sms, mail...

faery

Niet irl-spelen: chat, telefoon, sms, mail...

Bericht door faery »

Hebben jullie dat wel eens gedaan? En was dat met iemand die je al irl kende, of juist niet? Hoe werkt het emotioneel? Even heftig, of juist minder, of misschien wel meer? En is dat anders voor subs dan voor doms? Vertel!

... maar eigenlijk open ik dit topic stiekem ook omdat ik even ergens kwijt moet dat ik vanmorgen vrij diep gegaan ben voor iemand die ik alleen nog via fetlife, sms en skype ken ;) Ik had zowat een mentaal orgasme toen hij me vertelde dat hij bepaalde dingen met me wilde doen (via telefoon). Om over het heftige echte orgasme wat hij daarna afdwong nog maar niet te spreken... Sowieso wist hij me te laten zeggen dat ik van hem ben :oops: ik vind mezelf maar raar.
Ik merk dat bij iemand die me kan triggeren, het niet heel veel meer uit lijkt te maken of iemand er fysiek is. Als ik eenmaal een bepaalde klik met iemand heb, ook al is deze met name online-based, kan diegene me ook met worden "klein" krijgen.

Dus, hoe zit dat bij jullie?
colet

Re: Niet irl-spelen: chat, telefoon, sms, mail...

Bericht door colet »

Herkenning. Hoe hard ik ook roep dat dat niet werkt voor mij :bloos: want dat ik fysiek contact nodig heb.
Ik heb het wel ooit gehad, dat iemand mij iets liet zeggen en liet doen, dat het dus wel werkte via MSN. Ik heb geen webcam, dus puur door zijn woorden en mij ervoor al finaal in te palmen, tel lust en verlangen erbij op en toen werkte het dus wel.

Die klik kan anders zijn bij RL contact. Dat vond ik dus wel erg lastig later. Het was bijna zo dat ik achteraf soort van spijt voelde om mijn heftige gevoel van eerder. Niet echt spijt, maar ik kan het niet anders omschrijven. Ik was blij dat ik eerder niet in alle volledigheid had verteld hoe diep het mij geraakt had.
Gekke is dat ik het wel laat meetellen als iemand mij al weet te raken in email of MSN contact. Als hij de juiste snaar al weet te vinden.
Overigens ga ik bewust niet in op internet-D/s advertebnties, omdat ik weet dat het mij niet trekt of biedt wat ik wil.

Ik herken in ieder geval het verraste in jou, dat je op die manier getriggerd kunt worden en het zijn uitwerking echt heeft.
Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat zijn als je hem IRL ziet en of het je eerste date juist op voorhand al meer beladen/spannender/verwachtingsvoller maakt.
faery

Bericht door faery »

Ik ben bang dat het irl nu heel erg tegen gaat vallen, eerlijk gezegd. Hoe ging dat bij jou colet? Wat was er anders irl dan online? En had je hem wel of niet telefonisch gesproken? (stem doet voor mij heel veel namelijk, ook als ik iemand wel kan zien)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik heb het ook wel eens gedaan ja (over msn). Per ongeluk ging dat, het overviel me toen echt. Ik kende hem toen ook nog niet irl, maar dat maakte niet uit. Tekst alleen al was genoeg. Wat ik dan wel heel erg mis is de knuffel achteraf. Nu gaat iemand off/hangt ie op en dan is het ook echt over. Ik blijf dan achter met een leeg gevoel, soort subdrop al, tegenover het fijne nazweverige van een 'echt' spel. Met de man in kwestie heb ik daarna ook nog echt gespeeld, maar dat was alleen nog heftiger en toffer. Viel totaal niet tegen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Ik heb het nog nooit gedaan. Nu heb ik alleen spelervaring met Thomas. Ik weet ook niet of het me trekt. Ik heb veel behoefte aan lijfelijk contact. Toch ben ik er wel nieuwsgierig naar wat het met me zou doen, of het eigenlijk wel wat zou doen. Ik ben benieuwd of ik het serieus kan nemen.

@colet Leuk dat je schrijft dat je zelf roept dat het niet zou werken en dat het dan toch zoveel effect heeft :) dat biedt persepectief :)
kitten

Bericht door kitten »

Herkenning!!
colet schreef:Het was bijna zo dat ik achteraf soort van spijt voelde om mijn heftige gevoel van eerder. Niet echt spijt, maar ik kan het niet anders omschrijven.
Ja! Dat. Dat ik dan online/telefonisch heftig had gereageerd en me schuldig voelde dat dat RL niet zo was. Alsof ik met die eerdere reactie een belofte had gedaan. Alsof ik zelf niet teleurgesteld was dat het RL niet werkte.
colet schreef:Gekke is dat ik het wel laat meetellen als iemand mij al weet te raken in email of MSN contact. Als hij de juiste snaar al weet te vinden.
Yup.
faery schreef:Sowieso wist hij me te laten zeggen dat ik van hem ben :oops:
Ook zo eentje waarvan ik achteraf het gevoel had dat ik iets beloofd had wat ik niet waar kon maken. Gek genoeg, als hij dan beaamde dat het niet echt een belofte was en dat hij het op dat moment geil en tof vond, maar dat hij er geen waarde aan zou hangen, dan was ik óók weer teleurgesteld. :clown:
faery schreef:ik vind mezelf maar raar.
Ik herken het gevoel! Soms ook echt een kater-gevoel, als dat "ik ben raar" gevoel sterk was.
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Zou het dan in die zin zo zijn dat er een (groot) verschil is tussen wanneer je al wel of nog niet een d/s irl hebt?
Dat het bij een al bestaande d/s een toevoeging kan vormen, waar het bij een nog niet bestaande d/s verwachtingen schept, die misschien teleurstellingen kunnen worden?
kitten

Bericht door kitten »

Overigens, ik heb ooit een hele tijd op Second Life gezeten, op Gorean sims. Ik was een kajira en op een gegeven moment had ik voor mijn verhaal een grote, stoere kerel nodig. Dus maakte ik die zelf, snelste manier en dan weet je zeker dat die doet wat de bedoeling is. Hij was toch maar een bijrolletje. Ik maakte hem groot, breed, gaf hem een gedistingeerd pak met zo'n wandelstok met een knop, vulde zijn profiel met wat stoere cliché's en voilá. Ik noemde hem Faolan.

Ik raakte met mijn eigen avatar bevriend met een meisje en zij zou als kajira geveild worden. Ze maakte zich vreselijk druk dat er niemand zou bieden. Dus gewoon voor de zekerheid, logde ik tijdens de veiling nog eens in met mijn mannelijke avatar. En door omstandigheden kwam haar grootste fan niet opdagen en heb ik haar inderdaad "gered" van het niet-op-geboden-worden. Maar ja... toen had mijn man-av een slavin gekocht... En daar moet je toch wat mee. Het ging van kwaad tot erger, want ik ging er maar in mee. Je moet wat. En ik wist wat meisjes leuk vonden, dus ik zei precies de goeie dingen. (Serieus kerels, zo moeilijk zijn meisjes niet! :clown: ) Ik liet haar knielen, sprak haar dominant toe, nam haar, liet haar weten én zeggen van wie ze was, the works. Cybersex met een vrouw alsof ik een kerel was. Was op zich nog best geil ook eigenlijk. :bloos:

Maar het gevolg was wel... :bloos: dat ze háske verliefd op me werd! :shock: Nou ja, niet op mij, op mijn avatar. Op die stoere, dominante kerel. Waarvan gek genoeg de microfoon maar niet werkte. :bloos: Uiteindelijk heb ik - heel slecht - haar een beetje verwaarloosd tot ze een andere kerel tegenkwam die haar graag wilde en toen heb ik haar met alle liefde en plezier laten gaan.

Hieruit trek ik een paar conclusies:
- what you see is not always what you get :clown:
- women are easy 8-)
- dominantie is te leren :!:
faery

Bericht door faery »

Hmm, ik vraag me af of (onderdanige) mannen niet even makkelijk zijn, en of het ook niet geld dat je een dominant persoon ook makkelijk kan vertellen wat diegene wil horen. Maar goed, met die andere twee punten heb je wel gelijk kitten ;)
Boefje

Bericht door Boefje »

Ik heb niet echt contact gehad via chat, telefoon of wat dan ook. Maar ik ben wel bekend met opdrachten over mail. D.w.z. dat ik er af en toe eentje naar wever stuur. Ik weet vaak ook het effect van die opdrachten. Dat kan geiligheid zijn, subbigheid of juist een gevoel van bezit o.d. Maar ik moet eerlijk bekennen dat me dat lukt omdat ik wever ken. Ik ken zijn triggers en kan die ook met woorden meestal wel opwekken.
Tegenovergestelde werkt dan weer niet zo goed. D-D heeft in zijn afwezigheid me wel eens opdrachten gestuurd. Als hij net weg is, werkt het nog wel. Maar op een gegeven moment begin ik me af te vragen waarom ik de opdracht zou doen. Hij is er toch niet.
Zhenna

Bericht door Zhenna »

Ik heb nog niet irl gespeeld maar wel een paar keer via msn en sms opdrachten gekregen en die ook uitgevoerd en merkte wel dat ik steeds onderdaniger werd en meer wou maar tot een date is het eigenlijk nooit gekomen. Ik heb nu via Fetlife contact met een Meester die op dit moment subloos is we hebben alleen nog maar mails heen en weer gestuurd maar hij heeft me wel mijn fantasiën laten opschrijven.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik herken het ook.

Ik heb een tijdlang een online-only D gehad en die relatie was vele malen heftiger dan de irl relatie die ik heb gehad. Sowieso weet ik dat ik getriggerd kan worden door alleen msn of whatsapp berichtjes. Dat werkt bij sommige Doms wel en bij sommigen niet. Net als in het echt, zeg maar.

Net als Voleuse, miste ik vooral de nazorg. En, lang leven India, het is ook errug rot als er halverwege een msn gesprek een stroomstoring is.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
faery

Bericht door faery »

Ik vind het qua nazorg eigenlijk wel meevallen. Zelf zorg ik dat ik een fleece-deken in de buurt heb (en warm, en zacht en knuffelbaar), en dat hij niet direct ophangt/weggaat na iets heftigs. Ik probeer zelf goed aan te geven waar ik ben mentaal (als ie dat niet al vanzelf doorheeft, doordat ik bijvoorbeeld langzamer ga praten of dat de toon in m'n stem veranderd), zodat hij daar op in kan spelen. Een echte knuffel is wel fijner dan dat iemand alleen zegt dat ie je wil knuffelen, maar de emotionele support erachter is voor mij belangrijker.

Ow, en taika, dat lijkt me ook heel rot inderdaad. Hoewel het een duur grapje is, zorgen dat diegene je (mobiele) nummer heeft misschien een optie? Een smsje kan al veel doen in zo'n situatie denk ik.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Als ik in real life ook een klik heb met die persoon werkt het heel zeker. Anders is eigenlijk enkel Hertz degene die wel eens een opdrachtje gegeven had via internet. En dan nog meer een verzoek want de D.s is pas na real life contact echt gestart. Dan had het ook een enorme impact. Nu we waren toen al jaren met elkaar online bevriend. Dus het is toch anders dan echt wildvreemde.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik heb gemerkt dat bij 'spelen' er veel dingen belangrijk zijn. Fysiek contact, elkaar duidelijk zien/horen/ruiken/aura's voelen.
De genoemde communicatiemedia kunnen mij die combinatie van irl niet bieden.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten