Stof en draad

skaoot

Stof en draad

Bericht door skaoot »

Er zijn hier door m'n ouders twee dozen geparkeerd, een vol met allerlei lappen en lapjes, eentje met allerlei draden en draadjes. Zo'n geval van ik heb het nooit weg gedaan want misschien doe ik er nog eens wat mee, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Dus bij deze, als iemand interesse heeft, af te halen in Den Bosch! Misschien krijg je er nog een kopje thee bij ook :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Re: Stof en draad

Bericht door faery »

LAPJES! En draadjes misschien ook wel, maar die wil ik eerst even zien. En direct een goede reden om langs te komen :) (als je wil)
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja hoor :) Kan een doordeweeks avondje? Misschien naar PB verhuizen.
Bij deze lapjes gereserveerd voor faery, inclusief een blik op de draadjes.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Misschien wil je de naaldjes zelf wel bewaren ;-)
Geniet van de positieve momenten.
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

meh, ben ik net te laat :(
Pluu

Bericht door Pluu »

Ook te laat. Maar goed ook, want ik heb nog een hele wasmand vol lappen waar ik ooit nog eens iets van moet maken.

/me is enthousiaster met het bedenken van ideeen dan het met uitvoeren ervan :mrgreen:
skaoot

Bericht door skaoot »

ik hou topic wel open totdat de boel echt weg is :)
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik denk ook meteen van YES :banana: zodra ik van iemand hoor die bollen, lappen en draden, kantjes en randjes over heeft. Voor mij maar goed ook dat het al weg is, want ik ben nog erger dan Pluu, denk ik :lol: Vooral op het gebied van fournituren loopt het de spuigaten uit. Denk ik bij alles wat ik tegenkom in de fourniturenwinkel dat het handig is om in huis te hebben...
JerryM

Bericht door JerryM »

daar zijn die winkels toch juist voor, dat je niet alles in huis hoeft te hebben?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
colet

Bericht door colet »

cmeermin schreef:Ik denk ook meteen van YES :banana: zodra ik van iemand hoor die bollen, lappen en draden, kantjes en randjes over heeft. Voor mij maar goed ook dat het al weg is, want ik ben nog erger dan Pluu, denk ik :lol: Vooral op het gebied van fournituren loopt het de spuigaten uit. Denk ik bij alles wat ik tegenkom in de fourniturenwinkel dat het handig is om in huis te hebben...
:oops: +1
Al telt vast wel mee in excuserend voordeel dat ik tien jaar in een fourniturenzaak heb gewerkt.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Walhalla :biggrin:

Met fournituren is het gewoon zo dat je ze gelijk moet kopen als je de juiste ziet, anders vind je ze later nooit meer. Dus: voorraad maken en vooral proberen om alles netjes gerangschikt te houden :panic:

Moet je die dijk van troep en lappen om mij heen zien op het moment...
skaoot

Bericht door skaoot »

Faery heeft haar slag geslagen, maar er is nog over :) Verschillende stukken (stretch)stof (enge bloemenpatronen vooral), en vanalles aan draadjes, vooral kleine bolletjes/restjes.
De volgende hebberds waren:
Bregje
Pluu
Cmeermin

Nog interesse?
cinderella

Bericht door cinderella »

Heb je toevallig foto's van de stofjes? Ik wil nog een laptopsleeve maken van een soort patchworkje van vrolijke stofjes. Bloemetjes is wat mij betreft ok.
toen doet er nu niet meer toe
skaoot

Bericht door skaoot »

Heel toevallig niet. En dat heb ik ook niet 123 gedaan. Misschien ga ik dat nog doen.
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

ik ben nog steeds geinteresseerd. Zullen we een keertje langskomen??
Gesloten