Sinds Varya en ik onze D/s relatie vorm hebben gegeven is het ons opgevallen dat onze Vanilla sex ook behoorlijk ruwer geworden is. Wij noemen het tegenwoordig gekscherend daarom dan ook "Zoetzure" sex.
Ik ben benieuwd of dit bij andere stellen ook het geval is.
IndrIk.
Verruwing Vanilla sex door Bdsm relatie, ervaringen?
Re: Verruwing Vanilla sex door Bdsm relatie, ervaringen?
Het varieert enorm. Soms heel teder en lieve knuffelseks. Vaak wat ruwer. We hebben geen scheiding in D.s en relatie, dus het is sowieso vaag.
Yup, met mijn huidige partners is de seks waarin er geen duidelijke machtsoverdracht plaatvind, ook nooit echt "vanille". But then again, wat is precies vanille? Alleen maar lief en aaien? Even nagels in een rug zetten, een mep op een kont, even bijten, is dat al direct meer kinky?
Ik vind de scheiding die door BDSM-mers word gemaakt tussen vanille seks en ruige seks ( BDSM) wat geforceerd aandoen. Inderdaad wat is vanille seks? Wat is BDSM seks?
Is ruige seks, BDSM?
In mijn beleving is er geen scheiding tussen vanille seks en ruige seks met BDSM elementen. De ene keer prefereer ik het wat ruiger en sadistischer en de andere keer vind ik zachte tedere seks weer fijn. Het loopt eigenlijk vloeiend door elkaar, ik ervaar daarin geen sterke scheiding.
Is ruige seks, BDSM?
In mijn beleving is er geen scheiding tussen vanille seks en ruige seks met BDSM elementen. De ene keer prefereer ik het wat ruiger en sadistischer en de andere keer vind ik zachte tedere seks weer fijn. Het loopt eigenlijk vloeiend door elkaar, ik ervaar daarin geen sterke scheiding.
Ik maak wel een scheiding tussen seks met machtsoverdracht (waarin de ene persoon dus onderdanig is en de andere dominant, en dit gedurende langere periode hetzelfde blijft; met langere periode gedefinieerd als gedurende de sekspartij of langer) en zal dit bdsm noemen. Als de twee (of meer) mensen enigzins gelijkwaardig zijn, of het erg snel wisselt, maar er wel dingen plaatsvinden als elkaar pijn doen, of wat vernedering, dan noem ik het eerder kinky seks. Voor mij is het onderscheid tussen wat ik bdsm noem en wat niet dus wel duidelijk. Het verschil tussen kinky seks en vanille seks however, dat vind ik een onduidelijker onderscheid.
Ik weet niet... Wat ik wel weet is dat ik met mijn huidige partner (waarmee ik min of meer 24/7 een D/s onderhoud) ik juist ook veel meer tederheid te geven heb... En ook te beter kan ontvangen.
Bij ons is er altijd BDSM. Maar ik word echt niet elke dag (of week
) vastgebonden ofzo... En ik krijg ook niet altijd klappen...
Maar "in verhouding" heb ik veel meer tedere (aai en knuffel)seks met MrLief dan dat ik ooit met een vanilla partner heb gehad.
(and I like it, lalalalike it!
)
Bij ons is er altijd BDSM. Maar ik word echt niet elke dag (of week

Maar "in verhouding" heb ik veel meer tedere (aai en knuffel)seks met MrLief dan dat ik ooit met een vanilla partner heb gehad.
(and I like it, lalalalike it!

Bij ons is de scheiding, min of meer, noodgedwongen. We wonen nogal klein en hebben wel een 10 jarige smurf in huis. Als we dus een echte sessie willen hebben met boeien, zweepjes en andere toeters en bellen, kan dat enkel als hij niet thuis is. De "andere" sex -die ik eerder gemakshalve als Vinalla aanduide- begint dus steeds meer op mini sessies te lijken.
Niet dat je ons hoort klagen hoor
Niet dat je ons hoort klagen hoor

In mijn vorige relatie had ik bijna uitsluitend vanilla seks. Met mijn huidige vriend heb ik volgens mij nog nooit vanilla seks gehad. Er komt altijd wel een vorm van pijn en/of macht bij kijken. Soms denk ik aan hoe ik tien jaar lang in mijn beleving redelijk saaie seks heb gehad en aan hoe blij ik ben met BDSM. Toch verlang ik soms ook naar romantische seks maar in de praktijk komt dit er nooit van. We kunnen heerlijk knuffelen maar zodra we geil zijn gaat de romantische modus uit en de BDSM modus aan.