Meetings, uitgaan en feesten?

Remco

Meetings, uitgaan en feesten?

Bericht door Remco »

Ik ben compleet nieuw in de wereld van bdsm en ontdek langzaam wat er allemaal te doen is.
Als eerste stap ben ik naar de laatste lentemeet gegaan en dit is me goed bevallen!
Nu zou ik het fijn vinden om een volgende stap te maken en naar een feest of ander soort gelegenheid te gaan.
Eigenlijk wil ik dus vragen: wie heeft er een goed advies, een leuke tip en natuurlijk de "do and don'ts.
Ik hoor het graag van jullie
Wever

Re: Meetings, uitgaan en feesten?

Bericht door Wever »

Hmm...

Ik zou zeggen: begin met iets kleinschaligs. Niet een te grote gastenlijst, iets waar geen dresscode is en wat casual is. VSSM, jong-BDSM, een samarium JF...zoiets. Qua gedrag...als je niet te expliciet gaat staren en je verder gewoon gaat om mensen in het algemeen te zien (net als bij de lentemeet) gaat het vanzelf gewoon goed. :)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

eh.. open deur... Phee's in zaandam:)
maximaal 45 bezoekers, dus redelijk kleinschalig, geen dresscode, dus lekker dat aan waarin jij je prettig voelt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Boefje

Bericht door Boefje »

Spreek eventueel met WS-ers (of andere bekenden) af om mee te gaan. Heb je ook meteen aanspraak.
Guilty

Bericht door Guilty »

De vraag is wat je zoekt?

Zoek je een fetisj/danceparty: Boudoir Bizarre
Zoek je een speelfeest: BDSMNext, De Showboat, Phee's, Samarium (als je nog jong genoeg bent daarvoor)

Qua gedrag: hoe je aan de huisregels (en check die dus van tevoren). Meestal geen glaswerk/sigaretten in spelgebieden. Mensen die aan het spelen zijn niet storen door ze aan te spreken, hard te gaan praten over je vakentie, of je vlakbij te gaan staan afrukken. Als je iets ziet waarvan je denk 'Maar dat KAN toch nie', een dungeon monitor inseinen en vooral niet zelf ingrijpen. Als je contact probeert te leggen mensen gewoon als mens behandelen, niet sub/som/etc.
skaoot

Bericht door skaoot »

Mijn eerste feestje was Next, optionele dresscode. Wel wat mee gedaan, goed excuus voor aanspraak! :)
Verder zijn er veel opties zoals Guilty zegt, net wat je leuk lijkt.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Remco

Bericht door Remco »

Ik denk dat ik het liefst naar een spelfeest ga.
Phee's in Zaandam klinkt goed ook al is het wel een stuk rijden vanuit Brabant.
Ik ga er vooral naartoe om gelijkgestemde mensen te ontmoeten.
Jong-BDSM valt voor mij helaas af. Ik ben net 1 jaar te oud.
En ja, het lijkt me makkelijker en leuker om samen met iemand te gaan.
Staat Phee's in Zaandam ook in de WS agenda? (ik ga zo even zelf kijken).

Wat voor een feest is Next en waar ergens in Nederland wordt het gehouden?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tilburg kinkt is een relatief nieuw feestje, is deze maand nog. Weet alleen niet of ze al vol zijn. (zou even op fetlife moeten kijken maar dat kan niet vanaf kantoor)
**Self Rescuing Princess**
Remco

Bericht door Remco »

Ik wil me ook nog aanmelden op Fetlife, maar dat stel ik steeds weer uit.
Is Tilburg Kinkt een spelfeest of een Fetisjparty?
Ik ga het liefst naar een feest zonder of met een optionele dresscode.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tilburg kinkt is een speelfeest, fetishkleding is optioneel. Al wordt het op alle feesten wel gewaardeert als mensen hun best doen :)
**Self Rescuing Princess**
JerryM

Bericht door JerryM »

Next is in den haag, is een speelfeest, met elke keer een thema waar je je niet aan hoeft te houden, het wordt natuurlijk wel gewaardeerd, maar als je in een net pak komt is het altijd goed, of anders gewoon nette uitgaanskleding.

Voor bdsm-jongeren mag je 35 zijn trouwens. Da's weer wat anders dan jong-bdsm en samarium.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het is ook gewoon een beetje ontdekken wat je ligt. Kleine feestjes kunnen fijn zijn, maar hebben wel als nadeel dat je niet even kan 'ontsnappen' naar een andere kamer. Als je een ex tegenkomt op een groter feest is dat wel te doen, op een kleiner feest wordt dat lastiger. Voordeel is wel dat je sneller aanspraak hebt op een klein feest als je nog niemand kent. Op een groter feest moet je eigenlijk al iemand kennen, want er zijn meer losse groepjes, tegenover een grote groep op een klein feest.
Ik vind persoonlijk een groot feest als Next fijner, omdat ik dan een beetje mijn eigen ding kan doen. Even kort bijpraten met iemand, en dan weer verder. Maar dat hangt helemaal af van wat voor persoon je bent.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Remco

Bericht door Remco »

Ik ben 36 jaar, dus bdsm-jomgeren gaat net niet meer.
Ben van plan om eerst een klein speelfeest te bezoeken wanneer ik jullie reacties zo lees.
Heb me ingeschreven als reserve voor het WS-feest in september te Zaandam.
Dat lijkt me zoiezo een goed begin en misschien dat ik nog eerder een ander feest ga bezoeken.
Wanneer ik dan wat meer mensen ken, wil ik wel naar Next toe.
Ben erg benieuwd!

Het probleem dat ik een ex tegen kom in de bdsm wereld is erg klein.
Dat waren allemaal 'nilla vriendinnen.
Ik zou toch erg geschokt zijn wanneer ze van gedachte zijn veranderd :shock:
Guilty

Bericht door Guilty »

JerryM schreef:Next is in den haag, is een speelfeest, met elke keer een thema waar je je niet aan hoeft te houden, het wordt natuurlijk wel gewaardeerd, maar als je in een net pak komt is het altijd goed, of anders gewoon nette uitgaanskleding.
Spijkerbroek en t-shirt mag ook hoor.
kitten

Bericht door kitten »

Of hardrock bandshirt. Of zwaar gothic. Eigenlijk mag zo ongeveer alles wel. :clown:
Gesloten