Meetings, uitgaan en feesten?

Remco

Meetings, uitgaan en feesten?

Bericht door Remco »

Ik ben compleet nieuw in de wereld van bdsm en ontdek langzaam wat er allemaal te doen is.
Als eerste stap ben ik naar de laatste lentemeet gegaan en dit is me goed bevallen!
Nu zou ik het fijn vinden om een volgende stap te maken en naar een feest of ander soort gelegenheid te gaan.
Eigenlijk wil ik dus vragen: wie heeft er een goed advies, een leuke tip en natuurlijk de "do and don'ts.
Ik hoor het graag van jullie
Wever

Re: Meetings, uitgaan en feesten?

Bericht door Wever »

Hmm...

Ik zou zeggen: begin met iets kleinschaligs. Niet een te grote gastenlijst, iets waar geen dresscode is en wat casual is. VSSM, jong-BDSM, een samarium JF...zoiets. Qua gedrag...als je niet te expliciet gaat staren en je verder gewoon gaat om mensen in het algemeen te zien (net als bij de lentemeet) gaat het vanzelf gewoon goed. :)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

eh.. open deur... Phee's in zaandam:)
maximaal 45 bezoekers, dus redelijk kleinschalig, geen dresscode, dus lekker dat aan waarin jij je prettig voelt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Boefje

Bericht door Boefje »

Spreek eventueel met WS-ers (of andere bekenden) af om mee te gaan. Heb je ook meteen aanspraak.
Guilty

Bericht door Guilty »

De vraag is wat je zoekt?

Zoek je een fetisj/danceparty: Boudoir Bizarre
Zoek je een speelfeest: BDSMNext, De Showboat, Phee's, Samarium (als je nog jong genoeg bent daarvoor)