Ik begin in september aan de studie HBO-V. Ik heb mijn boekenlijst inmiddels binnen.
Is er hier heel toevallig iemand die een van deze boeken nog heeft liggen en ze wel weg wil doen?
De lijst:
Anatomie en fysiologie - Martini, f. / bartholomew, e. (5e druk)
Basisboek pathologie - Heycop (2e druk)
Basisboek verpleegkundige gespreksvoering - Emmens, G. / Meulen, S. van der (2e druk)
De verpleegkundige als ontwerper - Schoot, T. (2e druk)
Evidence-based practice voor verpleegkundigen methodiek en toepassing - Karen Cox, David de Louw, Joan Verhoef en Chris Kuiper (3e druk)
Gezondheidsvoorlichting en gedragsverandering een planmatige aanpak - Brug, J. (8e druk)
Het Oranje kruis boekje - Pols, H. (26e druk)
Kritisch denken binnen het verpleegkundig proces - Wilkinson, J.M. (4e druk)
Lezen en beoordelen van onderzoekspublicaties - Dassen, T. (7e druk)
Mensen met een verstandelijke beperking niveau 4 en 5 / deel praktijkleerboek - Hermsen, p. keukens, r. meer, j. van der (4e druk)
Patientveiligheid voor verpleegkundigen - Ridder, K. den (2e druk)
Rekenen in de gezondheidszorg - Vermaat, J.H. Weierink, J.J.H. (4e druk)
Verpleegkundige zorgverlening aan ouderen - Kruk, T. Van Der , Schuurmans M. Salentijn, C. (2e druk)
Voeding bij gezondheid en ziekte - Stegeman, N.E. (5e druk)
Zakboek verpleegkundige diagnosen - Carpenito-Moyet, L.J. (4e druk)
Beroepsprofiel Verpleegkundige
Psychiatrie in de verpleegkunde (+ cd-rom) 6e editie
Gezocht: studieboeken HBO-V
Re: Gezocht: studieboeken HBO-V
Heb even gekeken, want ik heb nog 2 of 3 boeken staan die ik niet kwijt kon raken... Maar daar zit er geen van deze tussen.
Ik heb Psychologische gespreksvoering, Recht voor verpleegkundigen, en Evidence based practice voor paramedici.
Ik heb Psychologische gespreksvoering, Recht voor verpleegkundigen, en Evidence based practice voor paramedici.