In het Seks op feesten-topic zei Domalia dat op feesten vrouwen vaak klaargevingerd worden door hun dominant, terwijl mannen vrijwel nooit "klaargetrokken" worden door die van hen.
Afgezien van de lichamelijke verschillen (een borstbondage op een man of CBT bij een vrouw wordt toch... lastig), zijn er verschillen tussen hoe mannelijke en vrouwelijke onderdanigen behandeld worden? En hoe zit dat met dominanten? Doen mannelijke D's andere dingen dan vrouwelijke?
En het gaat hier dus om "over in het algemeen" en "generaliserend", aangezien ik zeker weet dat er altijd wel een alleenstaand voorbeeld te vinden is die dan weer het tegendeel bewijst, maar daar gaat het nu juist niet om
Zo maar wat als eerste in me op komt:
Over het algemeen kunnen mannen 1 keer klaarkomen, zijn ze daarna behoorlijk gevoelig en duurt het wel even voor ze weer "kunnen" **, dus vaak einde spel is mij verteld. Veel vrouwen kunnen tig keer vaker klaarkomen en doorspelen, juist heftiger. Misschien dat daarom Domina's hun male subs minder snel klaar laten komen? ( of dat daarom willen bewaren tot thuis?)
** uitzonderingen daar gelaten uiteraard en de mannen die ook geestelijk klaar kunnen komen..
Voor mij is het heel simpel: ik kán jongetje niet aftrekken tot orgasme. Ik kan hem wel teasen en dat doe ik gerust. Maar sja, niet bij iedereen gaat het zo makkelijk helaas, dus komt ie niet bij openbaar spel.
Zit hem het trucje niet in dat vrouwen minder makkelijk klaarkomen dan mannen.
Een vrouw moet een bepaalde status in haar welbevinden en psyche hebben en behouden.
Het veilig voelen en het bovenkamertje (hersenen) kunnen loslaten. Ook zich zelf durven te laten gaan.
Haar sexuele energie komt gelijdelijker en trager opgang dan bij een man.
Terwijl een man uhm vrij makkelijk opgewonden te krijgen is en dat ook vrij lang blijft.
Hun bovenkamer gaat sneller uit, zodra de onderkamer (penis) aan gaat.
Dit proces is ook erg makkelijk te beinvloeden.
Een man keert na orgasme terug op aarde. Een vrouw...neh, die worden heel aanhankelijk.
Een man opgeilen en nog niet laten komen maakt een man juist heel aanhankelijk.
Een vrouw deelt namelijk iets moois & intiems (mentale overgave).
Een man gaat eerder voor de climax (geen mentale overgave).
Voor mij persoonlijk is er dus meer eer te behalen in het laten komen van een vrouw dan een man als D zijnde.
Het zegt namelijk iets over de status waarin je de vrouw hebt gekregen (in het openbaar).
ik kan clitoraal wat moeilijker klaar komen, maar het lukt Mr aardig om me te laten spuiten binnen een seconde of 5-10 hoor, hoef ik niet eens echt geil voor te zijn.. en ja.. dat kan aardig vernederend tegen je gebruikt worden, is mijn ervaring... al was dat dan niet met Petruss maar met Lowco...