Dus... Hoe ziet jullie bdsm-leven er op dit moment uit? Hoe vaak speel je? Ben je er tevreden mee? En seks? Hoort dat voor jou bij sm? En ben je daar happy mee?
Kost het je moeite om in je bdsm- en erotiekbehoeften te voorzien tussen alle andere dingen die het leven op je pad gooit door?
Mijn bdsm-leven valt een beetje tegen. Ik ben nu ruim een jaar bezig met aan mezelf werken dmv therapie, en mijn libido lijdt daaronder. En daarvoor zat ik in een depressie en was mijn libido helemaal onberekenbaar.
De therapie zorgde er ook voor dat ik mijn sub-behoefte ging evalueren, en dat ik tot de voorkookte conclusie kwam dat ik eigenlijk gewoon aandacht wilde van een zelfverzekerd sterk iemand, en het pijnspel zag als een prijs die je daarvoor moet betalen. Maar ik wil geen pijn meer. En nu matchen Bryan en ik al helemaal niet meer, als we ooit al gematcht hadden. Bryan zit ook niet lekker in zijn vel en zijn dominante kwaliteiten lijden daaronder (en nu ben ik echt bang dat er mensen gaan roepen 'zie je wel, hij is geen echte dominant' dus gelukkig is er ws en niet alleen fetlife. Op fetlife zou ik dit niet durven posten). Zijn sadisme viert weer hoogtij, maar dat kan ik weer niet hebben.
Nu is mijn dominante kantje weer wakker. Maar ergens ontbreekt het me aan energie om daadwerkelijk te gaan spelen thuis. Ik wil liever naar een feest (ds united xl!) maar Bryan wil eerst 'gewoon' spelen en ik snap dat wel, maar nou ja, gedoe.
En qua seks vind ik vanille saai. We hebben wel seks, een keer in de drie weken ofzo. Het gaat in golven hier; dan weer een tijd een à twee keer per week, en dan een periode van bijna niks.
Kortom, eigenlijk ben ik niet zo tevreden, maar het ontbreekt me aan energie om het te veranderen. Daarbij is het ook logisch, twee mensen die niet lekker in hun vel zitten en heftige gebeurtenissen in ons privéleven die gewoon tijd kosten. Ik denk dat het er volgend jaar beter voor staat.
Maar damn, wat verlang ik terug naar toen Bryan en ik sm net ontdekt hadden en we nog studeerden en verder geen grote verantwoordelijkheden hadden. Dat was tof.
Tot zover mijn ontboezeming, nu die van jullie graag