Het traject wordt begeleid vanuit mijn studie (Academie voor Psychodynamica). Ik woon in Apeldoorn en wandel tijdens het coachen in de Kroondomeinen bij Het Loo, makkelijk bereikbaar met de auto of het openbaar vervoer. Een eerste (gratis) kennismakingsgesprek is gewoon bij mij thuis.

Vanuit de studie moeten we een vergoeding vragen en wordt het gereduceerde tarief van 20 euro per coachgesprek geadviseerd. Is dit voor jou te veel, dan is er in overleg zeker wel iets anders mogelijk (bijvoorbeeld een lager tarief of een andere wederdienst). Je kan ook aan je werkgever vragen of een coachtraject wordt vergoed.
Ken je iemand die hier behoefte aan heeft of heb je zelf een vraagstuk? Is er genoeg motivatie om het aan te pakken en om nu echt te veranderen? Dan kan je vanaf eind augustus bij mij terecht voor dit coachtraject. Neem contact met me op via pb of e-mail (grietje@demasque-coaching.nl).
Voor meer informatie over mij en mijn manier van coachen kan je kijken op m'n website: Demasqué Coaching