gevoelige tepels
gevoelige tepels
Vraagje, gisteren genoten van de wasknijpers,maar een shirt je aan hebben is al de hele dag, ' oh au, lekker,mmm' heb ik geen problemen mee, maar als ik instanties af moet en glijend en kreunend binnen kom? Tegelijk vind ik het n fijn gevoel.
Helpt n ijsblokje?
Helpt n ijsblokje?
- Voleuse
Re: gevoelige tepels
Misschien maakt dat het juist erger? 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa

Vond borstvoeding en kindje met tandjes ook altijd aangenaam

Misschien gewoon lekker thuis genieten dan maar
- Voleuse
Genieten is niks mis mee
. Ik vind het altijd fijn om de voelen dat ik gespeeld heb elke keer dat ik ga zitten etc. 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
zzzzaaallllig...
bij mij duurt het telkens minimum twee dagen vooraleer mijn tepels wat 'gekalmeerd' zijn,
maar over het algemeen vind ik dat een zalig gevoel, zo blijft mijn spelletje nog lang nazinderen...
ik kan wel geen kanten lingerie verdragen in die dagen, verder kan ik niet veel anders eraan doen (heb al wel het éen en ander geprobeerd, het beste hielp het om een badje te nemen, dat kalmeerde wat)
bij mij duurt het telkens minimum twee dagen vooraleer mijn tepels wat 'gekalmeerd' zijn,
maar over het algemeen vind ik dat een zalig gevoel, zo blijft mijn spelletje nog lang nazinderen...
ik kan wel geen kanten lingerie verdragen in die dagen, verder kan ik niet veel anders eraan doen (heb al wel het éen en ander geprobeerd, het beste hielp het om een badje te nemen, dat kalmeerde wat)
Dank je. Ja dag 2 en hihi mm mm, nog steeds zeer gevoelig. Oh ik vind het ook erg lekker. Vandaag toch niets gepland. Lol boodschappen doen is nu een leuk iets.
- Jezebel
Wat is er gedaan met die knijpers dat je nu nog 'last' hebt? (Ik vind knijpers ook wel fijn, maar dit heb ik echt nog nooit gehad)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Dat zou ik aan mn Dom moeten vragen. Ik heb alleen besef dat ze er gingen er ergens af en weer op waren gezet en dat hij heeft gebeten erin. Ergens het laatste ertegen aan tikte zonder knijper denk ik.... had n blinddoek voor.
- shareen_G
Bij gevoelige tepels is het dragen van een BH wel handig, vind ik. Een BH blijft immers op zijn plek zitten en schuurt niet zoals een shirtje dat wel doet.
Waar een wil is, is een weg
Ja inmiddeks had ik die optie per ongeluk ontdekt. En hoorde van mn Dom dat hij vanavond of morgen nog eens even langs kwam ...denk dat ik nog heel wat aan dit topic heb komende tijd. Heb er wel van genoten, dat wel. Lijd alleen erg af la je met wmo of zo in brsprek bent.