gezocht: indianenpak
- kitten
gezocht: indianenpak
Onder het motto, niet geschoten, altijd mis: heeft er iemand toevallig een indianenpak dat ik voor Oudste kan lenen? Da's ongeveer maat 158. Ze heeft hem maar 1x nodig, dus ik vind het zonde er veel geld aan uit te geven...
Re: gezocht: indianenpak
Ik weet heel misschien wel iemand die dat zou kunnen hebben. Weet niet of hij ook kinderpakken heeft vandaar.
- kitten
Zou heel fijn zijn! 

- Sabrina
Bij veel carnavalswinkels kun je tegenwoordig ook kostuums huren, toch? Misschien is dat anders een optie?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- kitten
Nee, da's nog duurder. Maar het hoeft dan ook echt geen hoogstaand kostuum te zijn. Gewoon een indianenjurkje/overgooier of zo is ook al leuk.
- cinderella
Als je niet kunt lenen, hoeveel mag het dan kosten? Deze is een maat S, en kan op elke werkdag (behalve volgende week) aan een WS-taxi in Amsterdam worden afgeleverd. als ik het lief vraag.
toen doet er nu niet meer toe
- kitten
Als het niet lukt, ga ik inderdaad op marktplaats kijken. Voor een tientje staat daar al eea op. Maar ze gaat het daarna waarschijnlijk nooit meer dragen, dus ik hoop op een lenertje. 

Die kennis van me heeft een hele zak indianenkleren. Zijn vrouw is nog niet thuis. Hij denkt zelf dat er wel een juiste maat tussenzit, maar als man durft hij niet te beslissen. Ik krijg de hele zak morgen, kan je kijken welke past. Ze zijn allemaal gewassen en opgevouwd. Zitten jurkjes, tuniek en broeken,... volwassenen en kinderen tussen.
Kan je me even opweg helpen waar in Den bosch je kan zijn. (Liefst ergens niet te ver van de snelweg, is er een tankstation ofzo daar?) Morgen vertrek ik vroege namiddag richting Hertz. Juiste tijdstip is afhankelijk van hoe mijn fysio verloopt. Zaterdagavond ga ik terug naar huis.
Kan je me even opweg helpen waar in Den bosch je kan zijn. (Liefst ergens niet te ver van de snelweg, is er een tankstation ofzo daar?) Morgen vertrek ik vroege namiddag richting Hertz. Juiste tijdstip is afhankelijk van hoe mijn fysio verloopt. Zaterdagavond ga ik terug naar huis.
- eireann
- Site Admin
Bij mij thuis?
Maar ik ben van 13.00 tot 15.45 weg.... dus zou voor 13.00 moeten dan.

Maar ik ben van 13.00 tot 15.45 weg.... dus zou voor 13.00 moeten dan.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Zaterdagavond weet ik nog niet maar zou mss ook kunnen.
Voor 13u haal ik nooit owv fysio. Om 16u haal ik wellicht wel als ik iets later vertrek.
- eireann
- Site Admin
Maar dan zit je ook midden in de spits, dat is niet lekker rijden!
Ja zat ik ook al te denken, autorijden doet geen pijn, maar moet het niet gaan zoeken. Ik hoop nog even van kitten zelf iets te horen, maar ik ga niet al te lang meer opblijven.