Hoe dan ook.
Glasvezel is de nieuwe toekomst.
As we speak zijn er hier twee monteurs (uit het zuiden) aan het werk om de glasvezelkabel binnen te brengen. Dat zet je aan het denken, want dat doen ze niet voor niks. Nouja.....ik hoef het niet te betalen ) Maar wil ik er wat mee? En wil ik dat nu? Of later als ik groot ben?
En als ik het wil, is het dan reëel want kunnen mijn PC en mijn televisie dat wel aan?
Goed, zo zat ik dus. En ik ben er nog niet uit. Sowieso weet ik niet precies wat ik heb aan PC/laptop en of die het aankunnen.
Dan de televisie....ik heb nog altijd een grote TV, niet groot in de zin van beeldscherm, maar zoéén die achter de beeldbuis nog een kast heeft van heb-ik-jou-daar. Dat is verre van digitaal dus

Heb je dan enig effect van je HD zenders? Het zal vast wel, maar ik zie het geloof ik niet.
Nog iets...Ik heb pas nieuwe kabels aangelegd, want dat was nodig om boven ook TV te kunnen kijken. (wat overigens nog steeds niet werkt) Als ik nu overstap naar de toekomst van de glasvezel moet ik weer neuwe kabels leggen. Wel kan ik dan live pauzeren, terugkijken en zulke interactieve voordelen.
Is er hier al iemand over op glasvezel?