Komt misschien ook wel omdat ik echte dominantie nooit gezien en ook nooit ervaren heb. Hoewel men toch wel spreekt (of sprak) van een BDSM-meeting, was men in de praktijk eerder gelijkwaardig aan elkaar dan dat er duidelijk sprake was van een D/s setting. En wat mijzelf betreft werd vooral gedaan wat ik graag wenste. De ene legt dit uit als topping from the bottom, een ander legt dit uit als zijnde we gunnen je ook jouw plezier. Dat laatste is heel fijn natuurlijk en is ook vaak voorgekomen. Misschien was ik in dat opzicht wel een geluksvogel

Maar toch knaagt er iets. Al tijden, heel lang eigenlijk al, roeptoet ik dat ik zoekende ben naar een meesteres. En daaronder versta ik iemand die mij zegt wat ik moet doen danwel datgene doet wat zij met me wil doen. Vanzelfsprekend zonder tegenspraak en tegenwerking.
Eerlijk gezegd vraag ik me af of ik zulks wel aankan. Iets in mij zegt dat ik dan weerstand gaat geven, protesteren, opstandig wordt en zo nog meer. Tsja, ben ik dan wel onderdanig of een slaaf of sub? Of wordt dit toch echt veroorzaakt door gebrek aan praktijkervaring?
Feit is overigens wel dat er van mij uit een enorme controledrang is, dat heb ik al diverse keren ondervonden en het ontneemt voor een groot deel het plezier weg. Niet alleen voor mij maar ook voor de andere(n).
En ik geloof toch echt niet dat ik een dominant zal zijn...

Moeilijk, lastig enzo.