Zelf overweeg ik om lopende topics op dit forum t.z.t. te sluiten en op de laatste pagina van elk actief topic een link naar hetzelfde topic op nieuwe forum te zetten. Probleem is dat je je daar opnieuw moet registreren (van de 97 hier hebben er dat nog maar 24 gedaan) omdat er verschillende databases gebruikt worden. Daarvoor kunnen we de nog-niet-geregistreerde leden even met 'n mailtje inseinen over de veranderingen en geven dat 'n paar weken tijd.
Laat maar weten wat you er van denkt.
Iets anders waar ik de afgelopen dagen tegenaan liep zijn teksten/posts waarvan ik het idee heb dat ze geweldig leesvoer zijn voor beginners maar die 'n beetje in de vergetelheid zijn geraakt omdat 'n forum nou eenmaal 'n forum is: Ook de beste verhalen raken in de vergetelheid.
Op het nieuwe forumbestaat de mogelijkheid om die teksten als 'vaste pagina's' neer te zetten. Pluis' forumlessen bijvoorbeeld, die daar - met haar instemming

*) Wat niet betekent dat het laatste woord daarover ook gesproken is: Veranderingen c.q. aanpassingen zijn altijd nog mogelijk.