eireann = anne

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
eireann
Site Admin

eireann = anne

Bericht door eireann »

Dag allemaal,

Ik ben anne :) (noem me ook gerust zo, eireann mag ook, maar hoeft niet)

Inmiddels 39 jaar, vrouw, vrijgezel, sub, meisje en radicaal enthousiast als ik iets leuk vind. Mijn hier meest bekende obsessie is al jaren Harry Potter. Of meer specifiek Severus Snape :)
Ik woon in Den Bosch en heb een huisgenoot waar het prima mee delen is. (hij is ook kinkster, dus als er spullen slingeren geeft het niet).

Inmiddels al ruim 10 jaar actief in de kinkscene waarvan de eerste 4 in Ierland (daar komt mn nick ook vandaan), in 2009 terug verhuisd na 8 jaar daar gewoond te hebben. Heb nog regelmatig heimwee, maar heb hier ook mn draai gevonden inmiddels.

Relatietechnisch gezien ben ik niet op zoek, al zou ik het niet erg vinden gevonden te worden :)

Voor een sushi/kampeer/picknick/kroeg meeting ben ik altijd wel te vinden :)

Oh ja, samen met Juffie proberen we hier de boel ook een beetje in het gareel te houden. Stuur een pb als ik iets voor je kan doen, ik kom er meestal savonds wel aan toe :)

Verder typ ik al heel snel met te veel smilies :)

Liefs, anne
**Self Rescuing Princess**
pluis

Re: eireann is anne

Bericht door pluis »

En zingen. Anne kan keimooi zingen. :033:
kitten

Re: eireann = anne

Bericht door kitten »

Ik probeer bij te lezen. Waarom zijn we ons allemaal opnieuw aan het voorstellen?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Das nieuw kitten. Want alles staat nu in het archief en deze kan je blijven bijwerken (ofzo :) )
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
pluis

Bericht door pluis »

Volgens mij ook omdat nieuwe leden anders de gearchiveerde voorstelposten niet kunnen lezen.
Harpocrates

Bericht door Harpocrates »

Als site admin zit je uiteraard bovenop de berichtenstroom, die zich dagelijks door dit forum beweegt. Je kunt het vaak niet nalaten om ook je meningen, ideeën of steunbetuigingen toe te voegen aan de lopende gesprekken en openstaande vragen. Het maakt je tot een van degenen, die er mede voor zorgt dat een nieuwkomer - na het ontdekken van deze club - al snel besluit om nog even te blijven hangen.

Ik wens je een prettig hallo, Anne!
Harpocrates

Bericht door Harpocrates »

kitten schreef:Waarom zijn we ons allemaal opnieuw aan het voorstellen?
Het blijkt ook een uitstekend middel om de Luien Der Nieuwkomers (als ondergetekende) enigszins thuis te maken in de wirwar van karakters, die deze site met regelmaat bezoeken.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wel vrolijk al die smileys anne!
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie