juffie

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
juffie
Site Admin

juffie

Bericht door juffie »

juffie is inmiddels 32 jaar en loopt sinds januari 2006 op WS mee. Waar blijft de tijd...
Als jonge studente ging ik op zoek naar info, kwam hier terecht en ging nooit meer weg. Heb WS zien evolueren van een prikbord met java chat naar wat het vandaag is, en al sinds jaar en dag draag ik een steentje bij aan deze fantastische plek als moderator op eerst chat en nu op het forum.

Sinds 6 jaar samen met JerryM en samen hebben wij 2 kindjes van bijna 5 en 2. Ik voel me sub, maar met Jerry ben ik ook gaan Switchen. Door de jaren heen is onze kinkyness behoorlijk in de verdrukking gekomen tot op het punt dat het niet-bestaand meer was. Spelen tussen ons werkt(e) niet meer. En ja, ik mis het wel.

Sinds heel recent heb ik naast mijn relatie met Jerry een 2e relatie met een fantastisch lieve nilla die misschien toch ook wel straciatella is, dus we zullen zien waar dat schip strandt. Ik loop ATM over van de Nieuwe Relatie Energie, dus ik ben on top of the world.

Weet je, uiteindelijk is dit voorstelpost nummer 6 ofzo, maar ik heb het er graag voor over. Frodo en WS hebben zo ontzettend veel voor mij betekend en voor prachtige dingen in mijn leven gezorgd. Ik heb hier de liefde gevonden, vrienden voor het leven en erkenning dat ik niet gek ben. Fro: :kiss: dank je wel. :inluv:
MILF :grin_ani:
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Re: juffie

Bericht door Frodo »

images-1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Harpocrates

Bericht door Harpocrates »

juffie schreef:erkenning dat ik niet gek ben
Of gewoon de wetenschap dat een beetje gekte helemaal niet zo erg is, dat is ook een fijne realisatie.

Net als jij toen, ben ik nu ook onder de indruk van deze website. Van zowel het informatie gedeelte, als het daarachter verscholen forum. Jullie helpen waarschijnlijk een heleboel mensen op hun ingewikkelde weg en verdienen daarmee een speciaal plekje in de BDSM-hemel, al is het nog maar de vraag hoe die er nu precies uit zal zien ;)

Het is inderdaad aangenaam kennismaken, Juffie!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Geen verrassing jou tegen te komen hier idd ;)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie