Als jonge studente ging ik op zoek naar info, kwam hier terecht en ging nooit meer weg. Heb WS zien evolueren van een prikbord met java chat naar wat het vandaag is, en al sinds jaar en dag draag ik een steentje bij aan deze fantastische plek als moderator op eerst chat en nu op het forum.
Sinds 6 jaar samen met JerryM en samen hebben wij 2 kindjes van bijna 5 en 2. Ik voel me sub, maar met Jerry ben ik ook gaan Switchen. Door de jaren heen is onze kinkyness behoorlijk in de verdrukking gekomen tot op het punt dat het niet-bestaand meer was. Spelen tussen ons werkt(e) niet meer. En ja, ik mis het wel.
Sinds heel recent heb ik naast mijn relatie met Jerry een 2e relatie met een fantastisch lieve nilla die misschien toch ook wel straciatella is, dus we zullen zien waar dat schip strandt. Ik loop ATM over van de Nieuwe Relatie Energie, dus ik ben on top of the world.
Weet je, uiteindelijk is dit voorstelpost nummer 6 ofzo, maar ik heb het er graag voor over. Frodo en WS hebben zo ontzettend veel voor mij betekend en voor prachtige dingen in mijn leven gezorgd. Ik heb hier de liefde gevonden, vrienden voor het leven en erkenning dat ik niet gek ben. Fro: