Na de WS munches de leukste en gezelligste munch die ik ken. Ik ga er al jaren heen voor een ontspannen en toffe start van mijn weekend. Voor mij is dit de eerste keer na de zomervakantie. Als treinen meewerken, ga ik zeker.
Tijd: van klokslag 20 uur tot klokslag 23 uur. Omdat de winkel de volgende dag weer vroeg open gaat, worden we om 23 uur vriendelijk verzocht spoedig het pand te verlaten. Er is iedere keer wel een groepje mensen dat na afloop nog wat gaat drinken in de stad.
Ow, onder munch versta ik iets heel anders. Een meeting tijdens lunchtijd en dat noemt men dan een munch.
Dus lekker eten en drinken met andere kinksters in een eetgelegenheid en babbelen over onder andere BDSM.
Maar dan is dit dus iets totaal anders waar jullie heen gaan.
Ja, de connectie met lunch heb ik nog nooit gehoord. Het woord munch is afgeleid van munching, knabbelen, snoepen. Omdat er vaak ook eten mee wordt gebracht. Maar de meest gangbare definitie van een munch is meeting waar niet gespeeld wordt.
Ik heb de verbasteringuitleg van Meet + Lunch wel eens gehoord. Maar inderdaad: een munch is een casual meet waar niet gespeeld wordt, doorgaans op een openbare plek, niet gehouden aan een bepaalde tijd of maaltijd. Ik vind Elevensies ook een prima moment voor een munch.