Dus ik naar boven. Cue van die stomme filmmuziek voor zo'n komische versnelde scene:
Op zolder de matras met mooie sprei erover en daarnaast een hele uitstalling aan seks & bdsm speelgoed van die speelsessie die we van plan waren maar waar we uiteindelijk maar half aan toe waren gekomen want moe. Matras aan de kant want yikes, die ligt wel heel pontificaal in het midden en snel de speeltjes in een tas gepropt en naar de slaapkamer gebracht. Meteen die lingerie aan het wasrek ook maar even mee.
In de slaapkamer ook maar even glijmiddel en wat random zut (bosje touw hier, dingetje daar) snel in een la, want hier is ook een radiator. Oeps, er hangen floggers en een zweep aan een haakje boven het bed, bijna niet eens geregistreerd dat dat geen onschuldige objecten zijn. Zo maar even bedenken waar ik die laat. Eerst even snel een dekentje over de opklapbare gynecaelogen stoel in het andere kamertje, want zelfs opgeklapt ziet het er tamelijk verdacht uit.
Terug naar de slaapkamer, gelukkig zitten de floggers en single tail allemaal aan één karabijnhaak, die kunnen wel in de kledingkast. Maar de kledingkast in de slaapkamer heeft een leggedeelte onder het hanggedeelte en de singletail is te lang dus die zie ik al tussen de deur komen. Toch maar naar de hangkast op de overloop. Dus ik kom aangelopen vol in het zicht van Zarath plus de monteur, want kennelijk had Zarath niet gewacht tot ik het all clear teken kwam geven. Argh! Snel een ontwijkende beweging naar rechts uit het zicht en achter de kastdeur, en ik vermoed dat er niets verdachters is opgemerkt dan iemand die nog even als een razende dingen aan het opruimen is.
Damn, ik wou dat we eraan gedacht hadden dat hij natuurlijk ook boven moest zijn!

Herkenbaar?