Ik heb meerdere liefdes en eentje daarvan (tegelijkertijd ook mijn D.) is net gescheiden van zijn vrouw. Nu heb ik hem gekoppeld aan een vrouw waar ik ook een enorme klik mee heb. En zij accepteert mij ook

Maar nu wat weken en dates later, lopen we toch tegen wat struikelblokken aan.
En ik herken zo wat Voleuse zegt: “Heel veel van poly voelt voor mij ook aan als service, zo van, ik moet zorgen dat andere partner zich welkom voelt, ik moet respect hebben voor hun tijd samen etc., het voelt veel aan als iets wat ik doe om mijn D gelukkig te maken. En dat werkt soms best goed (want van service wordt ik blij), maar als andere partner dan iets doet waar mijn D minder gelukkig van wordt dan stort t allemaal een beetje in elkaar. Plus dat het kan voelen alsof ik faal als sub op het moment dat ik jaloers ben.â€
Echt precies mijn gevoelens verwoord!
Bij de dates voelde ik alleen maar blijheid maar toen het tussen hun ging over bdsm kwam opeens jaloezie opzetten bij mij
Terwijl we in het verleden ook een paar keer met z’n drieën hebben gespeeld... dus voor mezelf moeilijk te verklaren
En als hij wel eens jaloers is op een andere liefde van mij, dan zie ik daar dan weer niet de noodzaak (niet helemaal het juiste woord) van in (want vrijheid blijheid openheid poly etc)
Gelukkig heb ik veel open communicatie met beiden! Ik ga namelijk heel erg heen en weer tussen jaloers en blij voor hun.
Maar ben ook bang dat een van hun gekwetst wordt door de ander en dat ik dan degene ben die ze gekoppeld heb en dus schuld heb. Lastig!
Ik hoop dat jullie eruit komen.
Ik heb dus totaal geen tips, want worstel zelf nog. Maar veel en open communicatie is wel wat mij helpt (ze bieden zelfs aan om hun berichtjes aan elkaar aan mij te lezen en dat ik mee ga op dates haha dat is lief. Maar ik vind dan weer zelf dat ik daar buiten moet blijven, maar ben wel heel nieuwsgierig, kortom lekkere jojo)
Succes!