Sinds gisteren ben ik lid van dit forum en sindsdien ben ik constant afgeleid. Wat fijn om mensen te spreken met dezelfde (seksuele) interesse.
Ik heb een vanilla relatie, een aantal jaren maar kan mijn gevoelens er niet volledig in kwijt. Ik wil meer machtsspelletjes in onze relatie: dingen in huis moeten doen om te mogen klaarkomen of haar is verwennen en dat zij altijd bepaalt wanneer en hoe ik klaarkom etc. Ook zou ik dat meer in onze relatie willen, niet alleen op momenten dat je daadwerkelijk seks hebt.
Ik loop nu dus best wel met het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dat kwijt kan in onze relatie. Zij weet ervan maar ik merk aan alles dat haar gedachten gewoon minder dirty zijn dan de mijne. Ze het snel 'niet lief' meer vindt en over het algemeen minder met seks bezig is.
Zijn jullie voornamelijk in polygame relaties of zijn er ook genoeg voorbeelden van monogame relaties waar bdsm gewoon af en toe (een paar dagen) erg op de voorgrond is en daarna ook weer minder. Er zijn natuurlijk ook veel andere zaken in het leven en ik vraag me ook af hoe je dan de balans houdt.
Heel veel vragen van mijn kant

Komt ook omdat ik dit grotendeels altijd voor mezelf heb gehouden.
Ik hoor jullie!