eireann schreef: ↑31 jul 2021, 23:01
Dvp kon ik ook niet plaatsen, ik dacht dat het een consequente auto-correct was.
@nijn, ik lees in de reactie van dbj geen uitlachen, wel vervelend dat het zo voelt.
Precies, ik begrijp de reactie van @nijn ook niet. En mijn eerste zin is gewoon een vraagstelling.
Dat de term Dvp tamelijk onbekend zou zijn had ik niet voorzien, maar dat is ondertussen verhelderd.
Jaren geleden alweer, wat gaat de tijd ontzettend snel voorbij, had ik een vriendin waar ik regelmatig mocht komen. Het was doorgaans steeds hetzelfde ritueel (is dat wel de juiste term?) want 5-10 minuten na aankomst lag ik reeds vastgesnoerd op het bed en ze liet mij daarna rustig een paar uurtjes liggen. Echter, na ongeveer een half jaar is de vriendschap stukgelopen omdat ze mij niet aankon. Althans, zo heb ik dat begrepen.
Het was dan ook wel in mijn slechtste periode, een tijd waarin ik zo ongeveer op alles en iedereen boos was en niemand iets goed kon doen. Dat zal zeker en vast invloed hebben gehad op de vriendschap van toen.
Een aantal jaren geleden ben ik dus naar een sekswerker gegaan (hoop maar dat de term sekswerker inmiddels bekend is, al was het maar van de protestacties) met mijn verlangens. Die dame deed klanten thuis ontvangen en had de mogelijkheid om mij op het bed vast te binden. Ik bracht daarvoor zelf leren boeien mee en wat touwtjes om die vast te kunnen maken aan de bedpoten. Meer hoefde ze met mij niet te doen en omdat ik altijd kwam voor enkele uurtjes rekende ze voor mij een wat lager uurtarief. Soms ging ze even mijn voeten kietelen om vervolgens op te merken: gelukkig je leeft nog...
Zoals ik mijn startpost opgemerkt, ze werkt nu in een club en kan helaas niets meer voor mij betekenen omdat daar geen mogelijkheden zijn.
Naar een BDSM-club of SM-meesteres gaan lijkt logisch, maar daarheen gaan om enkel een paar uurtjes vastgebonden te liggen wordt dan wel een heel duur uitje gezien hun tarieven.