Het "probleem" is dus als volgt: ik ben (een mannelijke, hetero, single) dominant. Ik vind het erg leuk om met subjes te spelen, en heb eigenlijk geen neiging om de rollen om te willen draaien en me te laten domineren door iemand. De andere kant van de zweep is veel te leuk

Of dat raar is weet ik niet (vast wel), maar op die momenten heb ik dan opeens wel behoefte aan "regels". Niet dat ik dan een Domina ofzo in de buurt wil hebben, maar bijvoorbeeld sturing over wat te doen ("hou de klemmen X minuten op voor je klaarkomt", "doe vanavond je plug in", etc). Meer een soort opdrachten dus, maar niet omdat ik me zo subbig voel, maar omdat het moeilijk is om tegen jezelf te zeggen "hou die klemmen nog 5 minuten op" en je daar aan te houden (dat doe ik dan dus niet, terwijl ik wel grenzen wil verleggen).
Het doel van dit topic: vragen of er anderen zijn die soortgelijke trekjes hebben, en hoe ze daarmee omgaan. Heb je Domina die je opdrachten geeft zonder ooit verder te gaan (zo ja, hoe kom je daaraan?), heb je een andere manier om "regels" opgelegd te krijgen? Moeten we een "geef een random opdracht binnen deze grenzen"-topic maken? Iets anders? HELP!