Wat doe je als je in je eentje stuitert?

Gesloten
eireann
Site Admin

Wat doe je als je in je eentje stuitert?

Bericht door eireann »

Als je stuitert en in een relatie zit of een spelpartner hebt, dan kan je nog eens pesten of relsubje zijn, of vragen 'gaan we binnenkort nog eens spelen, ik stuiter.

Wat als je stuitert terwijl er geen spel in het vooruitzicht is, hoe langer is stuiter zonder dat er gespeelt wordt hoe onderdaniger ik wordt... Nadeel is dan dat dat ook in alledaagse situaties gebeurt waar dat niet echt handig is.

Deze week was de baas wel erg blij hoor, dat ik zo regelmatig kwam vragen of ie nog koffie wou, maar als ik hem nog meer koffie geef gaat hij ook stuiteren en dat is dan weer niet de bedoeling.

Ik word vooral dienstbaar naar de willekeurige medemens, geef eens wat vaker voorrang, koffie voor de baas, klusje voor een collega, vrienden/familie helpen. Ik ben dan ook veel alerter in wat ik zou kunnen doen voor iemand, sta er meer voor open ofzo.

Eigenlijk zou ik het wel fijn vinden als dat niet zo was.

Bij de vorige baas (bazin eigenlijk) zei ze op een gegeven moment regelmatig 'good girl' tegen me als ik werk vroeger af had of wat ook; dat is een normale uitdrukking in Ierland, en toen viel het haar een keer op 'he daar regeer je altijd je altijd zo schattig op als ik dat zeg, hoe komt dat?' toen heb ik maar gezegd dat ik wel van een complimentje houd en dat op prijs stel.

Wat is jouw reactie -in het dagelijks leven- op -langdurig- stuiteren ?

sjacherijnig
dienstbaar
geil
gefrustreerd
je vergeet het
doe het zelf masochisme
meer datingsites bezoeken?
wegblijven bij Sm-ers om niet nog meer te stuiteren?
aansluiten bij sm-ers omdat je je begrepen voelt zelfs als jedan nog steeds stuitert?

vertel vertel !
**Self Rescuing Princess**
phedre

Re: Wat doe je als je in je eentje stuitert?

Bericht door phedre »

stoppen met spelverslagen lezen,
nog meer huilen dan ik toch al doe
en verder.. het maar proberen weg te duwen... en hopen op betere tijden
elise

Bericht door elise »

In eerste instantie is het vooral veel onrust, energie die niet weg kan.
Wat extra lastig is omdat ik dan ook lusteloos wordt en dus helemaal geen energie meer verbruik.
Dus het frustreert dan nogal.

En ondertussen probeer ik het te negeren, te vergeten.

Ik ben van mezelf al vrij dienstbaar naar anderen toe, cijfer mezelf makkelijk weg en zoek daar zelfs m'n werk op uit is mijn ervaring.
Hoe langer ik zonder zit, hoe belangrijker dat deeltje word voor mij.

Als je tussen relaties in zit, nu D-loos bent, maar wel weer op de 'markt' bent is het vooral afwachten en tot die tijd niet aan denken.
Voor mij is het meer een kwestie van proberen te vergeten en het te negeren want ik ben niet meer op de markt en er komt geen andere D.

Dus als ik ga afwachten frustreer ik mezelf alleen maar meer. (vandaar dat ik ook ergens anders al schreef dat ik geen 'los' spel wil enzo, dat helpt niet echt met vergeten)
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Geil, gefrustreerd, geil, meer datingsites bezoeken, geil. In die volgorde.
kitten

Bericht door kitten »

sjacherijnig
gefrustreerd raken
ruzie zoeken met jongetje
meer datingsites bezoeken
huilen

Voor mij was dat een en al negatief. :icon_sad:
faery

Bericht door faery »

Ik herken wat je zegt eireann, ik heb ook van die extra dienstbare periodes gehad, erg onhandig! Gelukkig kreeg ik toen snel een partner, en heb daarna nooit echt meer lang zonder gezeten, want dit gebeurd mij alleen als het echt maanden duurt.
En inderdaad, nog meer datingsites bekijken, ze dan weer helemaal afzweren, en een week later toch maar weer berichtjes gaan sturen. Al had ik er gelukkig niet superveel last van, het was alleen maar onhandig soms.

Ik denk wel dat actief wegduwen niet werkt. Dat werkt sowieso niet zo goed met emoties, is mijn ervaring, ze komen dan altijd dubbelhard weer terug. Maar ja, ze helemaal toestaan is ook lastig, als je er niks mee kan.
Wever

Bericht door Wever »

Mijn reactie was de muren oplopen. Fanatiek afleiding zoeken (videogames!!! Muziek!!!) wou wel eens helpen...als ik maar niet ging nadenken dat ik dat eigenlijk helemaal niet wilde doen.
Zelfbondage mag dan gevaarlijk zijn, maar gewoon door een hood op te zetten lukte het me aardig om die subbigheid wat te "channelen".

O, en op mijn tanden bijten als anderen bezig zijn. Ik gunde anderen hun relaties en uitspattingen van ganser harte...maar dat nam niet weg dat ik bij momenten stikjaloers ben geweest.
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Twee deuren op één hoog hermetisch gesloten houden :)

En het verder over van alles behalve dát onderwerp hebben...

F.
Boefje

Bericht door Boefje »

Stuiteren? Deze emotie: :evil: :evil: :evil:
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ondanks dat ik natuurlijk wel een D heb komt het hier ook (helaas) voor dat het onduidelijk is wanneer er weer eens 'echt'gespeeld kan worden.. (We zijn veel bij mij vanwege de beestenstapel helaas is 'bij mij' ook bij mijn vader.. en nou ja.. you get the point)

Dus ook hier komt stuiteren voor..

Hier zorgt het voor enorm drukke hyper buien. Ik ga echt letterlijk stuiteren.. kan amper nog normaal stil zitten.. zelfs normaal lopen wordt een ramp.. krijg constant de neiging om te gaan springen enzo.. een enorme berg met energie die ik dus niet kwijt raak..

Verder word ik ronduit irritant :hypocrite: Ga uitdagen.. klieren.. irriteren.. en dan ook gewoon tegenover iedereen die ook maar iets met sm van doen heeft.. Dom.. Switch.. sub.. I don't care.. als iemand me maar gewoon afranselt :bloos: ( Mn ex-vriendje is nogal eens de klos dan.. ik weet dat hij me een spel kan geven waar ik op zo'n moment zin in heb.. en die is niet zo gemeen als sommige onder ons.. die van mening zijn dat je een sub niet moet geven waar die zin in heeft 8-) )

Mn concentratievermogen daalt tot een diepte punt, het enige waar ik dan nog over kan denken is sm.. en sm.. en sm.. en nou ja.. :P
Dus ga ik er meer over denken.. hang ik weer een wat meer op msn, fora, enz enz.. ga verhalen schrijven, foto's zoeken..

Soms word ik dan zo moe van mezelf dat het weer afzakt..

Soms leid het tot mega frustraties waardoor ik inderdaad chaga word..

Soms wordt het verlangen zo sterk dat het me drijft tot doe-het-zelf-masochisme
("ach welnee.. zo gevaarlijk is breathplay in je eentje niet.." is dan een veelal opspelende gedachte) :clown:

Ik word er zeker niet dienstbaarder van in het gewone leven.. eerder andersom dus..

ow ja.. en normaal laat ik me nogal makkelijk bang maken.. als ik zo stuiter is dat ook weg..
dan kan het me allemaal niet meer schelen.. als er maar IETS gebeurd.. en het pijn doet :hypocrite:
dutchfalcon

Bericht door dutchfalcon »

in zo'n periode geef ik de perfecte immitatie van 'kip-zonder-kop' weg

verder: concentratieproblemen, snel geirriteerd, uiterst kort lontje, probeer 'gewone' verhalen te schrijven die toch weer op sm uitlopen, maar kwalitatief hopeloos zijn en zelfs lichamelijke problemen, veel extra pijn.

Kortom: deze valk zit dan gekortwiekt in een braambos
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ik herken werkelijk alles van wat iedereen vóór mij al gezegd heeft :roll:
En dan wordt het een heerlijke grillige brij van emoties. Ik probeer vanalles om er vanaf te komen, maar niks werkt, of het wordt alleen maar erger. Dan denk ik wel eens: had ik maar nooit begonnen met die hele BDSM, dan had ik ook nooit gestuiterd. (Maar ja, wat zou ik dan allemaal gemist hebben.....)

Om maar even een voorbeeld te geven: afgelopen weekend stuiterde ik echt vreselijk. Kijk mee naar mijn 'film' :lol:
Naar aanleiding van het hoge hakken topic heb ik ál mijn schoenen gepoetst, ik zat in de kamer temidden van 25 paar schoenen.
Ik ging geile verhalen lezen, waar ik vervolgens helemaal niet goed van werd.
Luisterde naar keiharde metal, wat wel even lekker was.
Ging vervelend doen tegen mijn man, stekelige opmerkingen maken.
Expres mijn D niet bellen....want ik ben stoer. En ik heb niks nodig :evil:
Uitgebreid gekookt om het iedereen naar de zin te maken...
Tijdens het douchen op de vloer gaan liggen met een enorme huilbui.
Uiteindelijk zondagavond op het nippertje weer tot rust gekomen. Want op een gegeven moment accepteer je toch gewoon hoe het is....
phedre

Bericht door phedre »

pff.. ben toch wel blij heel veel te herkennen...en daarmee dus te horen dat ik niet de enige ben....
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

cmeermin schreef:Expres mijn D niet bellen....want ik ben stoer. En ik heb niks nodig :evil:

Die klinkt ook bekend. Over jezelf in de voet schieten gesproken :)

Ik krijg ook soms pms achtige verschijnselen zoals ruzie zoeken met mams. Niet verstandig.

Momenteel valt het mee. Het dobbert wat op de achtergrond met hier en daar een windvlaag.

Als ik tzt weer een D heb of een spelpartner zal ik de vitamines en energy drankjes maar voor hem meenemen. Hij gaat ze nodig hebben :D :clown:
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

Anouk belt een gigolo,
lees ik net
~\v/~
Gesloten