Oh nee! De buren !

eireann
Site Admin

Oh nee! De buren !

Bericht door eireann »

phedre schreef:en heb enorm liggen gillen en schoppen enzo tegen de tralies van de bench.. heb (bleek later).. niet alleen Mr wakker gehouden, maar ook de buren...
Is er voor iemand wel eens de politie gebeld? Buren die bakker voorzichtig vragen 'of alles wel goed gaat?'

En als ik nu luide buren hoor met mep geluid en/of geschreeuw; bel ik dan de politie -mishandeling is immers kut- of denk ik 'ha, de lucky bitch' ?

Kan zomaar allemaal verkeerd begrepen worden!
**Self Rescuing Princess**
colet

Re: Oh nee! De buren !

Bericht door colet »

de lucky bitch? Alsof de buurman niet op zijn knietjes het huis kan dweilen met Buurvrouw op hoge hakken in leren rokje met zweepje in hand erachteraan??

Maar oke, ik zou ook eerder denken aan de buurvrouw. (realiseert zich nu dat ze zelf eireann vaak de buuv' noemt :clown: , maar als ik jou híer kan horen....)
Ik weet niet zo goed wat ik zou doen als ii het bij de buren hoor. Ik weet wel dat ik zelf bang ben dat anderen me kunnen horen. Nouja, drie tellen en klap vier is dan zo hard dat ik zonder nadenken AHHHHHHHH gil. Als Dom dan hard wil blijven slaan dan volgt er tape of een gag. Toch ook wel voor de buren, denk ik :oops:
phedre

Bericht door phedre »

volgens mij weten deze buren wel enigszins wat er speelt bij Mr thuis.... soms slaan ze zelfs al op de muren als we gewoon eens heftige sex hebben ofzo.... maar die nacht... ik kan me voorstellen dat anderen de politie gebeld zouden hebben hoor.. tis me gelukkig nog nooit overkomen
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ooit, lang geleden twijfelde ik of ik de politie zou bellen. Want ik hoorde rare dingen bij de buren. Ik wist alleen niet precies waar het vandaan kwam en er was ook iets raars, dus heb ik toen maar niet gebeld.

Dat rare was dus dat er wel duidelijk iemand geslagen werd, maar er was helemaal geen ruzie. Geen verhitte stemmen, geen gescheld. En je hoorde wel telkens klappen, maar er zat telkens even pauze tussen de slagen en vaak was het ook stil. Je hoorde haar pas schreeuwen bij de klap nummer vier of zo. En daarna hoorde je ze samen lachen, dat vond ik helemaal zo bipolair. Vooral omdat het daarna weer van voren af begon... :confused:

Nu snap ik het, maar destijds was ik echt bezorgd. Ik weet nog steeds niet welke buren het waren...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat bedoel ik idd Ravelijne.
**Self Rescuing Princess**
emma

Bericht door emma »

Ik weet dat voor een vriendin van mij wel eens de politie is gebeld, omdat haar vriend en tevens D haar bij haar haren door de keuken had getrokken/gesleept.

Anderhalf uur nadat hij dat gedaan had, ging te deurbel. De politie. Met 3 personen, waarvan er 2 met meneer wilden praten en een vrouwelijke agent met mijn vriendin.
Ze konden beiden duidelijk maken, dat er niets ernstigs aan de hand was en er werd vriendelijk doch dringend verzocht volgende keer de gordijnen dicht te doen :D
Yelte

Bericht door Yelte »

Zijn colet en Ravelijne buren geweest? :D
colet

Bericht door colet »

Yelte, je zou het bijna denken, maar ik gil ook al wel eens bij klap één. Jaja, er zijn dagen dat ik minder kan hebben. Of was het nu zo dat D gewoon ontiegelijk hard zonder medelijden sloeg??
pluis

Bericht door pluis »

Voordeel van in Amsterdam wonen :)

Als er mepgeluiden en gegil uit mn huis komen dan ..denken ze bij ons..

"een goede man slaat soms zijn vrouw" ;)
ericadventure

Bericht door ericadventure »

ik heb geen idee wat de buren allemaal denken. Ik hoor ze nooit. En of ze mijn subjes horen geen idee. Ik ben wel nieuwsgierig maar ja vragen doe je niet zo gauw!! :roll: :roll:
Suus

Bericht door Suus »

Ik krijg wel eens de opmerking dat ik niet zo moet gillen omdat hij buren heeft... Dan denk ik: "oh ja"... Dan probeer ik mij in te houden en dan komt toch die ene zeer venijnige tik/slag die door merg en been gaat... en ja... dan verlies ik weer de controle over mijn stembanden... :oops:
kitten

Bericht door kitten »

*kuch:ballgag*kuch* :hypocrite:

Ik zit hier tegenwoordig wel mee. In mijn vorige buurt kenden niemand mij en ik kende niemand. Ik kon me wel eens grinnikkend afvragen wat de nosy buurvrouw moest denken als er weer eens een andere man langs kwam, terwijl jongetje ook langs bleef komen.

Deze buurt is veel hechter en socialer. Buren weten het al als mijn achterbuurman op de koffie komt (die loopt dan alleen door zijn achtertuin, de brandgang en mijn achtertuin). Er wordt dus genoeg geroddeld. En dat er af en toe een man bij mij komt, soit, dat zegt nog niks. Maar als ze dan 'geluiden' horen... terwijl ze weten dat jongetje er niet is... ineens maak ik me er zorgen om! :(
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef:*kuch:ballgag*kuch* :hypocrite:

Ik zit hier tegenwoordig wel mee. In mijn vorige buurt kenden niemand mij en ik kende niemand. Ik kon me wel eens grinnikkend afvragen wat de nosy buurvrouw moest denken als er weer eens een andere man langs kwam, terwijl jongetje ook langs bleef komen.

Deze buurt is veel hechter en socialer. Buren weten het al als mijn achterbuurman op de koffie komt (die loopt dan alleen door zijn achtertuin, de brandgang en mijn achtertuin). Er wordt dus genoeg geroddeld. En dat er af en toe een man bij mij komt, soit, dat zegt nog niks. Maar als ze dan 'geluiden' horen... terwijl ze weten dat jongetje er niet is... ineens maak ik me er zorgen om! :(
Dan komen we toch weer terug op die ballgag. Als je echt zorgen maakt om geluid is geluidsisolatie wellicht een optie.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Maar wat als de partner... bijvoorbeeld... nou ja ik heb wel eens dates gehad die nogal luidruchtig klaar kwamen... Dan weten de buren ook wel hoe laat het is... :bloos:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dan ook balgag! :clown:

Ik snap je punt wel. Ik ben zelf een stille, din probeert juist méér geluid uit me te krijgen. Maar zij daarentegen is ook van het luidruchtige soort. Maar we hebben er gewoon een beetje lak aan, als het raam openstaat. Wonen in de binnenstad helpt dan wel iets, er is toch altijd al wel een hoop straat en omgevingsgeluid.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gesloten