lachen /humor tijdens spel/sex

colet

Re: lachen /humor tijdens spel/sex

Bericht door colet »

Ik wist het wel!! Dit topic was er al, weliswaar beetje moeten afstoffen en glanzend poetsen, maar in ere herstellen dus maar.

Tijdens een spel zijn er wel eens momenten waarop ik iets zeg. Negen van de tien keer gaat dat gepaard met vooraf een grinnik of halve giechelbui, waarna ik of uit mijzelf of beetje afgedwongen eruit kraam wat die lachsalvo voor oorzaak had.
Het gevolg is sterk afhankelijk van de persoon die dan Dom heet. En ik ben nu al een week ofzo aan het bedenken bij welke reactie ik me het beste voel. En ook die is persoonlijk.

Sowieso ben ik niet zo formeel tijdens een spel. In mijn profiel/advertentie staat ook duidelijk dat je als Dom wel tegen een opmerking of grapje moet kunnen, want die maak ik nu eenmaal. Ongeacht of er een gag inzit of niet...desnoods non-verbaal :) Vorig jaar is me ook op mijn hart gedrukt te waken hiervoor, omdat dat bij mij hoort.
Dat is niet omdat ik de ander dan niet als Dominant zie, geen respect zou hebben, maar dat is gewoon de ik-die-ik-ben, als ik mij heel erg goed en op mijn gemak, dus vertrouwd, voel bij die ander. Eigenlijk is het dus een goed teken!!
Na die vrolijke momenten waarop ik ineens eventjes meer {eigen naam} ben dan colet/sub....(dit om een verschil aan te geven, want natuurlijk is de sub in mij een deel van mijzelf enz enz) schakel ik meestal moeiteloos terug naar de submood.

Waarom ik dan ben gaan denken? Ik merkte een zekere huivering bij mijzelf op vanwege de reactie van een Dom.
Situatie 2 uit praktijk:
In spel sta ik vast en Dom begint met vib mij te bewerken. De juiste plek lijkt moeilijk te vinden en ik wacht en hoop geduldig, ik wil tenslotte het liefst wél dat hij dat lekkere plekje kan vinden. Dan moet ik ineens lachen als hij beetje zoekende blijft met die vib tussen mijn benen....en ik zeg: zal ik je deze week als bijlage bij sublijst ook maar een plattegrond sturen van het gebied?
Dom zet vib direct uit, pakt 'slagwapen" en begint te slaan.

Ik kon niet terugschakelen naar mijn submood, naar het spel, want was verbaasd en nu ik erover heb nagedacht, denk ik een beetje verongelijkt. Dat slaan was straf, en zo hard zeker! Ik moest behoorlijk wat bijzetten om mindset daarna weer goed te krijgen.

Ik heb daarna heel goed opgelet dat ik niet nog een keer iets zou zeggen.
Niks mis mee, zie ik menig Dom en sub nu denken...
Maar dat vind ik dus wel! Natuurlijk let ik meestal goed op wat ik zeg en hoe, doe ook altijd heel erg mijn best. Echt wel!
Maar als ik in zulke situaties straf blijf krijgen dan durf ik toch nooit meer iets te doen of te zeggen>??? Dan word ik een stille volgzame sub.
Of zou het ook aan de vorm van straf liggen?? Of mis ik de humor van de straf??
Hoe dan ook....een beetje humor en lachen tijdens een spel/sex moet toch wel kunnen??

Ik heb ooit een Dom die moeite had met tellen ook wel eens een telraam cadeau gedaan. Op ludieke wijze kwam dat mij paar weken later natuurlijk duur te staan. Op elke school leer je dat één kraal één is- tien kralen dus tien, maar nee dat slecht kunnen tellen werkte door....dacht ik na twintig slagen Pfft dat schiet op, al twee rijtjes, doet hij twee kraaltjes opzij! Ik siste luid vanachter gag, altijd even behulpzaam :hypocrite: , dat hij het verkeerd deed.... óók dát was niet zo slim. (maar wel lekker :inluv:)
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ow ja ik vind dat humor ook moet kunnen. Het hoort ook bij mij. En Hertz moet er maar tegen kunnen! Onze niet uitgesproken afspraak is dat ik eruit kraam wat ik nodig vind en ik draag de gevolgen ervan. In jouw voorbeeld zou ik die straf ook moeilijk kunnen hebben. Maar ik zou bv wel verwacht hebben dat ik dat plattegrond tegen volgende keer ook daadwerkelijk moest inleveren ofzo. Meestal krijg ik met dezelfde humor iets wat heel zwaar is te verwerken. Maar net omdat ik dan bijdehand geweest ben, kan ik iets meer op mijn tanden bijten.
Hij daagt ook gewoon echt uit met zo openingen laten en (helaas terecht) erop te vertrouwen dat ik dan hap ook!
Hij heeft zelf ook veel humor. Ik werd een tijd terug gestraft omdat ik hem teveel gesmst had en hij had al paar keer uitdrukkelijk gezegd dat ik beter geld zou sparen en op msn desnoods offline bericht plaats. Hij antwoordde keigezellig dus ik stuurde ook vrolijk door. De straf bestond uit oa woonkamer, gang en keuken te borstelen en dweilen (gelukkig terwijl ie niet thuis was). Week erna had ik een ontmoeting met vreemde mensen enzo om later eventueel deel te nemen aan bondage-avonden. Dus ik dacht dat ik slim was en ik vraag zo: "Mag ik je dan wel een sms sturen om te laten weten of het ok verloopt?" Krijg ik zo de reactie: "Tuurlijk lieverd, mijn boven moet ook nog gepoetst!"
colet

Bericht door colet »

Dat is dus beetje hetzelfde van wat ik al aangaf bij laatste voorbeeld.
De eerste keer heb ik me rot gelachen....hij zou streepjes zetten om duistere reden...na een pauze zegt hij...nou dat is dan zeven streepjes....waarop ik gelijk (eerlijk he?!) zei: tjee domme Dom....ik zit al aan de negen!!! Nouja...zulke dingen leiden ertoe dat ik hem dat telraam gaf. Op dat moment kreeg ik een kus, een bepaalde blik en de opmerking: Die gaat mij nog wel eens van pas komen.
En weken later schoof hij dat ding onder mijn neus tijdens een spel. Vervolgens dus per kraal tien slagen gehad. Tel uit de winst :inluv:

Wat jij beschrijft mag ik wel. Dat je soms denkt je gang te kunnen gaan, of ergen mee weg te komen en dan op humorvolle wijze weer op je plekje wordt gewezen.
aimée

Bericht door aimée »

Nou eigenlijk (ik doe het met collega grinn).. is het nu circa twee week geleden..

Ik kan mijn lichaam afsluiten.. en ik wist dat hij mijn zwakke plek zocht (wij hebben een ik denk wat jij denkt band) met betrekking tot kietelen en strelen... grinn dus zijn vingers over mijn rug.. (ik zat bij voorbaat al te grinniken). en ik zag zijn gezicht.. hij begreep er maar niets van.. en ik had het niet meer.. dus toen heb ik mijn gevoel weer toegelaten en tja mijn rug is en blijft gevoelig grinn.. dus daar had hij plezier in.. Toen ik het gezicht van hem zag.. uitdrukking als een blij kind.. had ik het niet meer....

Maaaar toen draaide ik de rollen om.. en hij bleek dus helemaal nergens tegen te kunnen.. ik had hem gierend liggend in mijn bed whahahahahah... owh ik heb echt gelachen en gehuild tegelijk! grinn
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

uhm ja ik heb wel wat grappige momenten meegemaakt...
bijv. dat ik tijdens een typisch angstspel de kans kreeg te vluchten (soms is een achtervolging leuk) en dus ook weg glipte rondkijken...stukje zoldertrap op...herinnerend...dat is de speelkamer...aaaandere kant op...andere kamer in , uhhh nee...daar stond de violet wand...hmzzz vervolgens maar de badkamer in gedoken en aan het slot lopen frunniken en uit eindelijk na ongeveer 20 sec helemaal dubbel liggend de deur maar open gedaan nadat ik dus al vloekend en tierend de deur niet op slot kreeg...
vervolgens maar samen het bed in gedoken en film gekeken.

of dat ik onder de dekens kroop en verstopte want jeeej wat was ik onzichtbaar :P
maarja vervolgens kwam ik niet meer onder de dekens vandaan kon de uitgang nie meer vinden :P:P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Afgelopen zondag...

Jerry en ik waren bij mij thuis, smste mijn beste vriend of hij langs kon komen. Nou euh, wij hadden andere plannen, dus nee, dat kon ff niet. ;)
Dus wij naar boven, waren we net volop bezig en goddank NIET aan het spelen... Horen we ineens iets onder aan de trap, en de slaapkamerdeur stond open. Dus we stoppen, kijken elkaar aan... 'Hoorde jij ook wat?' 'Was het de hond?' 'Nee, was niet de hond volgens mij.' Dus geroepen of er iemand was, geen reactie. Maar het zat ons toch niet lekker, dus ik naar beneden en heel voorzichtig gekeken.

Zat mijn tante rustig in de bijkeuken een sigaretje te roken.
Dus ik, stikkend van de lach, naar boven. Aangekleed, het moment was natuurlijk meteen over.

Ik naar beneden, zegt mijn tante: 'Dat duurde lang, was je douchen?' Dus ik: 'Nee, we waren druk...' Zij:'Ja, dan moet je de deur maar op slot doen hoor! :mrgreen: '

Dat was dus ff de communicatiefout tussen Jerry en mij, wij dachten van elkaar dat we de deur dicht hadden gedaan. 'Leermomentje' zoals Jerry dat daarna heel droog zei. :mrgreen:
MILF :grin_ani:
iezje

Bericht door iezje »

ja dit topic zocht ik
Ik bedacht me net dat ik ooit (nog niet zo heel erg lang geleden) compleet dubbel van het lachen op de bank bij iemand in zijn armen lag. Hij was heerlijk bezig mij tijdens een film met muziekjes, te vingeren. Ik ging er best in op.. mmmm heerlijk dacht ik. Tot het mij opviel door iets vagelijks dat de man in kwestie mij aan het vingeren was op het ritme van de filmmuziek.
Ik had het op dat moment niet meer en heb zeker een half uur gegrinnikt. Maar uiteindelijk hebben we wel fijne seks gehad maar uhm elke keer als de man dacht dat hij wel even kon vingeren moest ik weer lachen:).
Gesloten